Recensie Dora, Antwerpen, Verversrui 9/4 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandejan

Vaste klant
Forumpionier
120
22/07/21
119
22
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een gouden tip van @copkiller heb ik deze 25-jarige Dyson concurrente, ontsproten aan de oevers van de Zwarte Zee, 50 euro rijker gemaakt. Qua uiterlijk niet mijn type en zonder die tip had ik ze zeker nooit twee keer bekeken. Ik had beter moeten weten. In mijn beginjaren was ik steevast op zoek naar de volgende Sylvia Saint en Jenna Jameson, maar de jaren ervaring hebben we geleerd dat je in dit soort buurten beter investeert in service dan in uiterlijk.

Het klikte al meteen aan het raam. Vrolijke, opgewekte meid en over haar pijpkwaliteiten was ze kort en bondig: 'I'm the best'. Dat heb ik nog gehoord...

Eens binnen speelde ze meteen haar kleren uit. "I know you only want suck, but maybe my body can make you horny". En of... Zo'n kontje! Ik mocht ze ook diep likken terwijl ze alles doggy style presenteerde. Wat volgde was een 20 minuten durende verwoede poging om elke zaadcel uit mijn ballen te krijgen. Abnormaal goede service, al heel lang niet meer mogen meemaken bij een nieuwe dame.

"Let's get you hard before we put on condom". Hoe vaak hoor je ze dat nog zeggen? Met haar spuug trok ze mij zachtjes hard terwijl ze mijn tweeling zonder problemen naar binnen zoog. Spontaan duwde ze mijn been omhoog en begon ze mij diep te rimmen?! Elke vezel van kleine Mandejan stond in no-time staalhard. Vervolgens het condoom erover en ze pijpte me alsof mijn pik een Calippo was en ze al drie dagen op zoek was naar een slok water. Ze maakt er écht haar werk van om je ballen te doen borrelen. Ik heb ze uiteindelijk moeten smeken om mij klaar te zuigen. Klant is koning dacht ze en met diepe, traaaaggge halen zuigde ze het wit uit mijn ogen.

Eeuwige dank aan @copkiller. Deze dame zal mijn nog vaak mogen verwelkomen!
 
deze bulgaarse dame afgelopen week bezocht.
erg vriendelijk en een heerlijk lijf. had haar al eerde bezocht voor de corona. vriendelijk lekker en erg goede sex. het pijpen was top. beffen was ook geen straf.
kom er nog wel weer
 
Ik zag gister overdag een dame daar staan met zwart haar tot over haar schouders en een zoen tattoo op haar kont. Is dat haar?
 
Er stond gisteren in het rechtste raam een brunette met een volledig wit pakje aan , een smalle dame …. Heb haar naam niet gevraagd maar ze deed geen pzc zei ze toen ik het vroeg . Is dit Dora ?
 
Er stond gisteren in het rechtste raam een brunette met een volledig wit pakje aan , een smalle dame …. Heb haar naam niet gevraagd maar ze deed geen pzc zei ze toen ik het vroeg . Is dit Dora ?
Je kan toch gewoon ook haar naam vragen als je er toch een babbel mee hebt gedaan, Dora is een vriendelijke meid, ze zal niet bijten als je haar iets vraagt. ( op haar kamer zal ze misschien wel zachtjes bijten, maar dat is volledig genieten bij dit tijgertje!;))
Dora kan je gemakkelijk herkennen aan haar lippen die ze op haar wonderlijke billen heeft getatoeëerd, en ook één van haar armen is mooi getatoeëerd.
Tot hiertoe heb ik haar altijd in het zwart gezien (en uiteraard ook naakt op haar kamer:))
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was vrij stil in het kwartier vandaag, geen enkele van m'n vaste dames was aanwezig. Ik spotte Dora net toen een klant bij haar binnenging. Dan even rondgewandeld tot ze terug was. Na wat ik hier had gelezen ben ik gewoon voor een lekkere pijpbeurt gedaan. Was zeker de moeite waard!

Heeft eerst lekker m'n jongeheer wat opgewarmd met massage olie en dan een lekker sensuele diepe pijpbeurt gegeven met als afsluiter een facefuck waardoor ik de condoom volschoot. Eigenlijk qua looks is ze niet helemaal m'n ding, ben meer voor vollere dames. Maar godverdomme deze dame weet hoe ze moet zuigen! Ook een enorm vriendelijke dame.

Mij zal ze waarschijnlijk nog wel eens terugzien!
 
Laatst bewerkt:
in weken niet meer gespot , vandaag was haar raam bezet door een dame die 2 x het gewicht is van D.
Doc
 
Nope, ze speelt het flink.
Di had ik een 'date' via WhatsApp geregeld , zelfs dan was ze er niet . :mad:

Doc
Gisteren stond ze op Vingerlingstraat 14/2, ze gaf wel aan dat de kamer haar niet bevalt en ze waarschijnlijk opnieuw zal verhuizen, wie zoekt die kan haar zeker vinden :)
 
Vandaag - di- geen dora te zien ..... , wisselvalligheid troef.
Gelukkig zijn haar diensten beter.

Doc
 
Is dit die jonge dame die vaak in hotpants achter het raam staat te dansen of in een rode badjas met hakken op haar telefoon zit?
 
Er hangt wel degelijk een naambordje aan haar raam.
Nu weet ik eindelijk wie het is. Maar zelfs ondanks de goede pijpreputatie, toch precies echt niet mijn ding...
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tien maanden na datum deze Dora nog eens kunnen bezoeken. Ik zag een klein naambordje hangen aan hetzelfde adres waar ik haar de vorige keer had gevonden maar helaas een lege vitrine... Het regende pijpenstelen en Dora kwam maar niet tevoorschijn. Ik had mijn zinnen dan maar gezet op Suzanna uit VT die naar het schijnt ook niet slecht kan pijpen. Nog even een laatste rondje en jawel hoor, Dora stond er plots uit het niets. Geen seconde getwijfeld.

Jezus-Christus. Ik ben totaal niet gelovig maar als deze furie eens een kwartiertje aan je beste vriend hangt te zuigen zou je toch beginnen twijfelen.

Haar pijpkunsten zijn echt ongezien. Klaagt ook nooit over de tijd of voor meer geld. Ik heb ze verschillende keren moeten stoppen of het kruid was verschoten. Hoe ze in 69 op mij kwam zitten om het condoom aan te doen en in één keer mijn harde paal naar binnen zoog met mijn tong diep in haar kont brrrr, het feest was al bijna voorbij en kleine Mandejan had nog maar net zijn smoking aan.

Telkens ging ze geduldig en zachtjes met mijn ballen of kont aan de slag en vroeg dan poeslief "ok again?!". Toen ik weer wat gewoon was aan die zuigkracht van haar heeft ze het komende kwartier mijn ballen echt leeggetrokken en mij diep in haar keel (met condoom uiteraard) traag laten spuiten. Heerlijk hoe ze zonder haar handen traag, diep en sloppy pijpt.

Ik heb toch een glimp van Petrus aan de poort gezien, denk ik...
 
Ik zou ze graag morgen bezoeken, iemand die een recent adres heeft? Of een nummer (via privé bericht)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan