Recensie Dora, Brussel, Aarschotstraat 78 rechts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

felrops

Newbie
20
22/11/22
6
Naam: Dora
Leeftijd 30+
Nationaliteit : Roemenië
Haar : donkerblond
Cup : B

Dora heeft al flink wat jaren op de teller in de Aarschotstraat. Mature meid met een goed service niveau. Eerst lekker op warmen door lang op mijn tepels te zuigen. Dan een lange lekkere pijp beurt. Dora weet hoe dat moet en zij doet dat goed. Dan lekker in een aantal posities stevig neuken. Nadien nog wat social
Time. Een echte GFE is het niet. Daarvoor is Dora net te professioneel en behoudt ze wat afstand. Maar voor je euro's krijg je een correcte service.
 
Naam: Dora
Leeftijd 30+
Nationaliteit : Roemenië
Haar : donkerblond
Cup : B

Dora heeft al flink wat jaren op de teller in de Aarschotstraat. Mature meid met een goed service niveau. Eerst lekker op warmen door lang op mijn tepels te zuigen. Dan een lange lekkere pijp beurt. Dora weet hoe dat moet en zij doet dat goed. Dan lekker in een aantal posities stevig neuken. Nadien nog wat social
Time. Een echte GFE is het niet. Daarvoor is Dora net te professioneel en behoudt ze wat afstand. Maar voor je euro's krijg je een correcte service.
En de prijs is? En tongzoent ze? En draagt ze nylons?
 
Dora zit er toch al een jaar of 8. Pijpt ook zonder. Volgens ingewijden doet ze de daad ook zonder...
Eerste keer dat ik haar bezocht heb was 2012. Ze werkte toen nog maar een paar maanden vertelde ze me nadien. Ben al een keer of 20 bij haar geweest en als vaste klant staat vragen vrij, maar alles tegen een correcte prijs. Ik heb de indruk (kan ook aan mij persoonlijk liggen) dat ze enkel in haar eerste jaar anaal aanbood als extra (voor 50€ meerprijs) en daar mee gestopt is. Tijdens de pandemie heeft ze even online en in een privéhuis in Brussel proberen werken, maar staat al een jaar ofzo terug in de Aarschotstraat. De enige reden dat ik er nog amper binnenstap is omdat haar vrolijkheid en enthousiasme sinds de pandemie weg lijkt te zijn. Ze kon haar gemoed nooit echt verstoppen, wat ik aangenaam vind dat ze geen 'show' verkoopt, maar waar het vroeger eens een enkele keer wat afsrandelijker was, is dat de laatste vijf keer op rij geweest. Ik kom er enkel nog als de nood te hoog zit en ik bij een ander geen risico durf nemen. Want je krijgt wel nog steeds eerlijk waar je voor betaalt.
 
Ik zag vandaag Dora staan op nr 78. Amai ze is wel wat kg bijgekomen. Eerlijk gezegd ik vind dat ze veel van haar pluimen verloren heeft. In het verleden toen ik haar nog bezocht voor corona was ze een van mijn favoriete dames van de straat.
 
Stond er gisteren nog op nr 78, moederziel alleen achter het venster. Had een ietwat Kinky zwart outfitje aan. Mooi petite meisje. Jammer van de bijgewerkte borsten. Niet helemaal mijn type anders was ik er wel eens bij langsgeweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan