Recensie Dorina (Bulg), Den Haag, Doubletstraat 24k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Befaap

Stamgast
Forumpionier
413
05/07/21
436
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat Dorina nog steeds geen draadje heeft... op het oude forum stond deze Bulgaarse Milf regelmatig in de spotlights. Ik schat haar zo rond de 40. Ooit werkzaam in de vitrines op nummer 7, nu al weer heel wat jaren op nummer 24. Is 1 van de jongste dames in de vroege ochtend. Dorina begint iets voor 9 en stopt rond half vijf. We kennen elkaar al heel lang, maar ik ben geen regelmatige klant. Wel liepen we in de ochtend vaak een stuk samen op, allebei op weg naar hetwerk en praten over koetjes en kalfjes. Geeft ook een band. Vandaag voor de tweede keer in 2 weken bezocht. Ik was de eerste vandaag. Dorina deelde de koffie en we kleedden elkaar uit. Elkaar gewassen en het spel kon beginnen. Op bed wat teasen, vervolgens haar tot een orgasme gebeft. Dorina pijpt heerlijk en al snel wilde ik meer. Rustig naar binnen zonder glijmiddelen. Strak is ze niet meer, maar toch genoeg gevoel. Afgemaakt met een handjob. Tijdsdruk is er niet, een klein halfuur binnen geweest. De dag kon beginnen😁
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan