Dorsten - Heavensgate

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
260
05/07/21
503
1
LAATSTE KEER

Op de 3e van de 2e kwamen onverwachts een aantal vroege afspraken op m'n pad, waardoor ik pas wat later dan geplanned naar een SC kon gaan.
En al een hele poos staat deze club op m'n verlanglijstje na een review van een bezoeker. Een club met sauna en jacuzzi tegen een schappelijke happy hour prijsje klinkt als muziek in de oren van deze Dagobeer. Dus hun, voor mijn doen, wat latere openingstijd van 13:00 kwam me goed uit om deze voor mij nieuwe club te ontdekken.

Even na opening kwam ik aan en twijfelde waar te parkeren. Voor de club hebben ze een aantal parkeerplaatsen. En achter hebben ze nog een eigen parkeerterrein. Aangezien achter een camera hangt, heb ik em maar daar gezet.
Samen met Kameraad Klaus rammelde ik aan het hek. Het is zijn LAATSTE KEER dat ie een SC bezoekt. Hij vertrekt namelijk weer naar het hoge Noorden om eind van het jaar weer deze kant op te komen. Dus we maakten er het beste van.

Doch, bij de receptie wel even nagevraagd of de sauna en jacuzzi het doen en of Diana is komen werken. Want vaak genoeg meegemaakt dat pas na entree blijkt dat iets defect is, of dat een dame die dag er niet is. In sommige andere clubs hoeft dat laatste geen probleem te zijn, aangezien er genoeg alternatieven zijn. Maar uit de berichtjes begreep ik dat Diana de enige slanke dame in de line up was.
Gelukkig kon de theke op alle vragen positief antwoorden. En heb je het over de duvel... zegt ze ineens "En daar heb je Diana." Even kort begroet, aangezien ik nog de administratieve rompslomp moest regelen met de theke.
Wat een beetje sneaky bij de kleine lettertjes staat is dat bij het 35 euro happy hours tarief er geen badjas bij inbegrepen zit. Wil je een badjas, dan kost je dat 5 euro extra. (Weet eigenlijk niet of het bij de normale entree wel inbegrepen is).
Deze Dagobeer had dat addertje onder het gras al gelezen en had z'n eigen badjas en slippers mee.
Ook geldt happy hours tarief niet op vrijdag en zaterdag.

Na wat handdoeken meegekregen te hebben kon ik me in de kelder omkleden. Daar zit ook gelijk de wellness. Ze hebben er een grote hete Finse sauna, en wat ik niet had gelezen (of onthouden) is dat ze daarnaast ook een infrarood sauna hebben. De ouwe is buiten gebruik. Maar in de ruimte met de jacuzzi staat een nieuwe IR sauna waar je zelf de temperatuur kunt instellen. Handig voor iemand als Keesboz. Dat ding kan trouwens behoorlijk warmer met 80 graden dan het zweethokje van Villa Weizigt met 60 graden.
Jacuzzi was wat lauw. Deze koukleum prefereert een wat warmere, zoals in club Voldemort het geval is. Anderen zullen em wellicht wel aangenaam vinden. Grappig dat ze de wellness in verschillende kamers hebben, waardoor je telkens ergens beetje anders bent. Zo heb je ook nog een klein kamertje waar net een massagestoel in past. Niet zo een gratis ding als in By Night destijds, maar zoals op menig vliegveld: waar je muntjes in moest werpen.
En in weet niet of m'n voorganger net de verkeerde douche te pakken had. Want bij de binnenste spuit het water inderdaad alle kanten op. Maar daarnaast heb je eentje die een forse straal maakt. Ideaal als je daar van houdt, bijvoorbeeld als een soort kouwe stortdouche na een sauna rondje. En 2 normale sproeikoppen die het wel normaal doen. Bij allemaal kun je temperatuur instellen en moet je regelmatig op drukken om er water uit te krijgen.
1 heer in de douch had zich misschien gestort op een harige poes ofzo, want het leek wel alsof ie een haarbal eruit probeerde te krijgen...
In de sauna ruimte hebben ze ook wat bankjes om op af te koelen of even te ontspannen. Sommige met kussens om lekker op te kunnen liggen. Zo lag op eentje een als mummy ingepakte ijsbeer met allemaal handdoeken. Zelfs z'n hoofd was bedekt met een handdoek. Ik bedoel, ik heb het koud, maar je kunt het ook overdrijven ;)
Zelf later op dag ook gebruik gemaakt van zo een zachte ligbank om even een dutje te doen. Wat me helaas wel opviel was dat de ruimte nogal wat muf rook. Ze hadden wel een leuke Oosterse sfeer in gecreëerd met wat kaarsjes erbij. Misschien kunnen dat in het vervolg geurkaarsen zijn? Of dat de afzuiger het beter doet?

Enfin, me naar boven verplaatst om de bar ruimte te bekijken. Een knusse bedoeling daar met wat bankje waar je alleen (waar meestal een dame in zetelt) of met z'n tweeën kunt zitten. De bar zelf heeft een doorgang naar de receptie, zodat de theke makkelijk beide dingen kan doen. Destijds in Heaven 7 bijvoorbeeld, tegenwoordig Rheingold, moest een theke de halve club doorlopen om iemand iets in te kunnen schenken. Dus dit is wel slim gedaan voor een kleine club met minder personeel.
In een hoekje staan wat speelautomaten en in een zijkamertje een kino met 2 persoonsbankjes en een groot bed voor wat openbare actie. Toen ik er was, werd er geen gebruik van gemaakt. Dus daar tussendoor een dutje gedaan.

De inwendige mens kon ik aan de andere kant van de bar aansterken in een apart zaaltje. Apart ook in de zin kwa stijl. Het leek me een geinig US vreetschuurtje. Het ontbijt buffet, ik bedoel brunch, bestond uit wat simpele kost, zoals worst, gehak balletjes, gekleurde paas eieren (wat is dat toch met die gekleurde dingen in de clubs??? Bij Penelope ook al...), omelet, soepje, pannenkoekjes, en wat konijnenvoer. Rauwkost was echter niet afgedekt, dus daar geen gebruik van gemaakt aangezien er een dikke bromvlieg boven hing. De worstjes en gehaktballetjes waren wel afgedekt en verwarmd in warmhoudbakken. Net als het soeppannetje. Daar dus gebruik van gemaakt.

Terug in de bar was Klaus zich al aan het ontfermen over de diverse dames. Diana was er ook bij en kon ik es aftasten wat er zoal met haar mogelijk was. Nou 'gewoon' ouderwetse en complete servicepakket. Geen upselling van zaken die menig ijsbeer als standaard beschouwt. Geweldig van elkaar genoten, waardoor de sessie uitliep en de schade uitkwam op 100p60.

Me daarna teruggetrokken voor wat wellness rondjes. Tussendoor in de tuin wezen afkoelen. Die staat er een beetje treurig bij met dit weer. Maar in de zomer lijkt het me er wel goed vertoeven gezien de beschikbare ligbedjes. Wat ik wel jammer vond, was dat er vanuit de wellness niet een directe route naar de tuin was. Je moet dus door de bar met alle ogen op je gericht. Bovendien moet je daardoor dus eerst opfrissen, terwijl ik het lekker vind om eerst rustig af te koelen in de buitenlucht.

Het avond eten bestond uit 3 soorten wraps en 2 soorten pizza. Helaas onafgedekt. Gauw gepakt bij opdoen moment.
Wel afgedekt waren de worst en frikandel die er nog van de middag lagen, samen met de soep...
Ook afgedekt waren de 2 soorten pasta. Die laatste waren dus mijn veilige favoriet als avondmaal.
Moet bekennen dat ik van 1 pizza slechts een hap had genomen en daarna subtiel met een servet afgedekt. Zat vis op en dat lust ik niet.

Kwa dames waren er die dag een stuk of 6 en kwa heren fluctueerde dat tussen de 4 en 7. Redelijk in balans, waardoor dames makkelijk te boeken waren. Er werd ook niet uitgebreid gepannekoekt ofzo.
Ik kreeg het gevoel dat de dames en heren hier voor de seks komen. En niet voor party. Geen idee hoe het in het weekend er is. Want de inrichting van de club heeft soms wel wat kitscherigs waardoor ik eerst dacht dat het wel lui met grote flessen sterke drank trekt.
Verder had ik de vibe dat de meeste dames wel ouderwets complete service verlenen.
De andere dames waren echter niet mijn smaak, maatje groter dan waar ik op val, waardoor ik het op de kamer met Diana heb gehouden.
Wat me opviel was dat het er gemoedelijk aan toe gaat. Zo sprak de man die er rondliep om alles ordelijk te houden, me aan als broeder en vroeg waar ik vandaan kwam en of hun handdoeken die ik 'getagged' had van mij waren. Ik legde hem uit dat ik dat doe omdat ik de handdoeken meermaals gebruik. En dat vond ie top en liet ze erna op hun plek hangen.

Al met al een lekker dagobeer wellness dagje gehad. Fijn dat er voor degenen die minder uit de beurs trekken, toch kunnen genieten van een SC met sauna's én jacuzzi.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan