Doublet herpes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doxii

Newbie
7
13/07/23
0
Om jullie ook ff te waarschuwen, tijdje terug laten pijpen zonder condoom en gevingerd. Dame aan de rechterkant beetje aan de voorkant, ( weet de naam niet mocht iemand het weten meld T graag ) door haar dus een herpes opgelopen, hoe ik er achter ben gekomen? Heb me vrouw ermee besmet.. voel me vies en schuldig

Gaat om de doublet straat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent er achter gekomen dat je herpes hebt omdat je vrouw het hebt gekregen? Heb jij het niet of na haar gekregen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Melding van soa beschuldigen zijn niet toegestaan.

Maar zolang er geen namen/kamer nummer of een beschrijving van de dame staat kan het topic blijven.
 
Je bent er achter gekomen dat je herpes hebt omdat je vrouw het hebt gekregen? Heb jij het niet of na haar gekregen?
Na dat ik langs was gegaan bij DVP had ik seks met mijn vrouw, zij kreeg klachten en is er mee naar de huisarts geweest die een herpes bevestigde. Vrouw heeft geen andere seksuele contacten behalve mij dus het is voor 100 % zeker dat het door mij komt.
 
Melding van soa beschuldigen zijn niet toegestaan.

Maar zolang er geen namen/kamer nummer of een beschrijving van de dame staat kan het topic blijven.
Excuses, graag zou ik wel de naam/ kamer nummer willen weten zodat ik mijn naaste maten kan waarschuwen. Kan iemand die het wel weet mijn middels een privé bericht laten weten ?
 
Na dat ik langs was gegaan bij DVP had ik seks met mijn vrouw, zij kreeg klachten en is er mee naar de huisarts geweest die een herpes bevestigde. Vrouw heeft geen andere seksuele contacten behalve mij dus het is voor 100 % zeker dat het door mij komt.

Als jij geen klachten hebt gehad denk ik eerder dat zij het ergens anders heeft opgelopen.. jij zou actieve blaasjes gehad moeten hebben om haar te kunnen besmetten.
 
Het is inderdaad heel sterk dat je de volgende dag je vrouw al hebt besmet. Ik ben zelf lang geleden eens bij een huidarts geweest voor behandeling van genitale herpes en die vertelde dat het geen geslachtsziekte is. Ik had het wel door neuken zonder condoom opgelopen van een vage vriendin. Overigens heeft 90% van de mensen een koortslip, dat is een andere herpes variant. Af en toe steekt het herpes virus de kop op maar in mijn geval heb ik er hooguit een paar dagen per jaar last van. Dat zijn dan de dagen dat ik niet neuk. Verder heb ik met m'n vrouw afgesproken dat we thuis alleen nog maar met condoom neuken om te voorkomen dat ik van buiten wat mee naar huis neem en haar besmet. Is een keer gebeurd en daarna thuis uitsluitend met condoom. Buiten de deur alleen met geteste vriendinnen zonder condoom. Nou ja af en toe met een DVP of massage dame weleens zonder condoom, maar daar tot nu toe niets aan over gehouden. Het zijn altijd dames die ik al langer ken en die schoon zijn. Wat overigens niets zegt over het kunnen oplopen van een SOA, weet ik, maar ja af en toe is het vlees zwak.
 
'Na dat ik langs was gegaan bij DVP had ik seks met mijn vrouw, '

Tja dit kun je op verschillende manieren lezen natuurlijk.

Maar ook vrouwen eten wel eens buiten de deur.
Inderdaad ik heb het zo begrepen dat hij snel daarna sex had met z'n vrouw. Als mijn vrouw vroeger dacht dat ik vreemd gegaan was, wilde ze ook altijd checken of ik nog zin had. Gelukkig kon ik het toen nog vaker per dag en neukte haar zonder problemen. Inmiddels toch om andere redenen gescheiden.
 
Als je eenmaal Herpes hebt, dan blijf je dit je hele leven houden. Het kan zomaar zijn dat jijzelf of je vrouw al vele jaren geleden besmet zijn geraakt, en je vrouw nu opeens een Herpes aanval krijgt. Het komt meestal bovendrijven als je weerstand lager is.

Het koppelen van Herpes aan bezoek van DVP is haast onmogelijk. Iets van 2 op de 3 volwassenen is besmet met dit virus.

Goed uiteindelijk besluit je zelf om je te laten pijpen zonder condoom, je neemt daarmee een klein risico op een soa, lijkt me verstandig ieder risico uit te sluiten als je jouw partner niet wilt blootstellen aan de gevolgen van je avonturen.
 
Het is inderdaad heel sterk dat je de volgende dag je vrouw al hebt besmet. Ik ben zelf lang geleden eens bij een huidarts geweest voor behandeling van genitale herpes en die vertelde dat het geen geslachtsziekte is. Ik had het wel door neuken zonder condoom opgelopen van een vage vriendin. Overigens heeft 90% van de mensen een koortslip, dat is een andere herpes variant. Af en toe steekt het herpes virus de kop op maar in mijn geval heb ik er hooguit een paar dagen per jaar last van. Dat zijn dan de dagen dat ik niet neuk. Verder heb ik met m'n vrouw afgesproken dat we thuis alleen nog maar met condoom neuken om te voorkomen dat ik van buiten wat mee naar huis neem en haar besmet. Is een keer gebeurd en daarna thuis uitsluitend met condoom. Buiten de deur alleen met geteste vriendinnen zonder condoom. Nou ja af en toe met een DVP of massage dame weleens zonder condoom, maar daar tot nu toe niets aan over gehouden. Het zijn altijd dames die ik al langer ken en die schoon zijn. Wat overigens niets zegt over het kunnen oplopen van een SOA, weet ik, maar ja af en toe is het vlees zwak.

Herpes variant kortslip kan overgebracht op de genitaliën door orale seks.
 
Excuses, graag zou ik wel de naam/ kamer nummer willen weten zodat ik mijn naaste maten kan waarschuwen. Kan iemand die het wel weet mijn middels een privé bericht laten weten ?
Je denkt toch niet dat er prostituees zijn die niet besmet zijn met het herpes virus? Van de reguliere bevolking heeft al +70% het, moet je nagaan als je dagelijks seks hebt met meerdere mannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan