Algemeen Doubletstraat prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pedrito

Newbie
11
15/01/22
16
3
Sinds een paar dagen staan er in de Doublet op enkele ramen stickers met minimaal €40 en €50. Lijkt erop dat de inflatie is doorgedrongen tot de DvP , maar daardoor is er ook sprake van toenemende prijsverschillen.
 
Wat een grap zeg.. dat betekent dus 80€ voor 30 min. Kan je beter naar een privéhuis voor zelfde prijs. Betere bedden, douche mogelijkheid en bij de meeste huizen krijg je ook nog eens wat te drinken..

De Geleenstraat blijft voor mij wel een zekerheid, als daar de prijzen ook niet binnenkort verhoogd zullen worden.
 
Als de nood hoog is, dan wordt er met het geslachtsdeel gedacht.

We zullen er niet onderuit komen, voor elke wandelaar is de prijs voor eem dvp amders.

Als DVP A dienstverlening aanbiedt kan zijn dat meneer B 40 euro waard vindt, maar meneer C kan het 50 euro waard vinden.

Als meneer B heeft genoten, en daarna meneer c 50 euro betaald en achteraf het niks vindt, dan heeft meneer B de volgende keer pech en moet dan ook 50 eur aftikken.

Of praat ik onzin
 
Als de nood hoog is, dan wordt er met het geslachtsdeel gedacht.

We zullen er niet onderuit komen, voor elke wandelaar is de prijs voor eem dvp amders.

Als DVP A dienstverlening aanbiedt kan zijn dat meneer B 40 euro waard vindt, maar meneer C kan het 50 euro waard vinden.

Als meneer B heeft genoten, en daarna meneer c 50 euro betaald en achteraf het niks vindt, dan heeft meneer B de volgende keer pech en moet dan ook 50 eur aftikken.

Of praat ik onzin
Helemaal mee eens. Zolang mensen denken met hun pik en zomaar de hoofdprijs betalen. Dan gaat de prijs vanzelf omhoog.
 
Als de nood hoog is, dan wordt er met het geslachtsdeel gedacht.

We zullen er niet onderuit komen, voor elke wandelaar is de prijs voor eem dvp amders.

Als DVP A dienstverlening aanbiedt kan zijn dat meneer B 40 euro waard vindt, maar meneer C kan het 50 euro waard vinden.

Als meneer B heeft genoten, en daarna meneer c 50 euro betaald en achteraf het niks vindt, dan heeft meneer B de volgende keer pech en moet dan ook 50 eur aftikken.

Of praat ik onzin
Dat is precies wat er nu gebeurt sommige mannen vinden 35 of 40 euro te weinig geld voor een dame en betaald haar 50 euro, de dame denkt dan wacht eens even ik kan meer geld vragen er zijn mannen die mij meer geld geven waarom zou ik nog 40 euro accepteren ik ga voortaan maar 50 euro vragen.
 
Dit komt van de verhuurders, jullie denken toch niet dat de dames die hebben laten maken.
De dames mogen zelf beslissen of ze voor €40 of €50 gaan.. de huur is vast zeker verhoogd, dus het is maar net met hoeveel winst ze genoegen nemen.
 
Met 40 euro heb ik geen moeite als ik weet wat ik er voor krijg, maar voor 50 euro een gok wagen vind ik in de doublet geen optie.
Daar zijn de vrouwen niet mooi genoeg voor.
Jammer dat Antwerpen zo ver weg is, want daar is 50 euro pijpen, likken neuken het uitganspunt voor mij (met lekkere wijven).
Wijven trouwens positief bedoeld.
In de Geleen is Antonia dan wel zo'n topper.
 
Kwestie van vraag en aanbod de goeden behouden hun klanten en de TMM zullen vanzelf zo weinig verdienen dat er geld bij moet
Kortom voor kwaliteit betaald men
Ikzelf heb bij mijn vaste dame mijn bijdrage zelf verhoogd uit respect
Door klanten als jou gaan de prijzen omhoog straks verwachten ze dat van elke klant.
 
Kwestie van vraag en aanbod de goeden behouden hun klanten en de TMM zullen vanzelf zo weinig verdienen dat er geld bij moet
Kortom voor kwaliteit betaald men
Ikzelf heb bij mijn vaste dame mijn bijdrage zelf verhoogd uit respect
Wat het maar waar, dat er bij TMM geld bij moet, sommige zoals bijvoorbeeld Lavinea staat er al jaren, en volgens mij eet zij geen droog brood.
 
Klagen altijd..
Als ze goede service leveren komen we toch wel. Zo niet….
In een tijd waarin alles duurder wordt en ieder dubbeltje bij wijze van spreken moet worden omgedraaid, is een prijsverhoging van 35 naar 50 euro (42%) fors.
Mannen die veel te besteden hebben gaan ws toch al niet of minder naar de raam-dames. En als ze gaan, zullen zij niet wakker liggen van 15 euro meer.
Echter, Jan-met-de-pet is aangewezen op de raamdames. En voor die categorie is 15 euro meer veel geld.
Ik merk het ook aan mezelf, ging ik vroeger 2x per maand, nu nog max. 1x per maand. Afgezien daarvan: kijk en vergelijk.
Mijn vaste dame klaagde overigens nooit over klandizie, na de verhoging wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan