Recensie Drita, Aarschotstraat 82 (links), nacht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joop.002

Wandelaar
65
12/07/24
97
18
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
De afgelopen weken ben ik weer flink ondeugend geweest en heb vooral veel in Brussel gewandeld.
Mijn vaste hoer Maria van de A-straat 114 rechts van de nachtdienst lijkt op vakantie te zijn. Haar kutje voor het laatst 19 december gehad, maar gezien ik haar al 2 keer heb gerecenseert denk ik niet dat iemand zit te wachten op nog een reviewtje

Hoop dat ze snel terug is maar ondertussen dus wat andere meisjes in de A-straat bezocht. Niet goed op alle namen/adressen maar van wat ik nog weet zal ik recenties plaatsen als ik tijd heb.

Vrijdagnacht heb ik een Albaanse meid bezocht op het hoekpand Le Tunnel. meest linker raam. Ze zei dat ze Drita heet. Gelijk aan de naam van de stad? Of misschien bedoelde ze dat ze daar vandaan komt. Geen idee, maar het is dus de meid helemaal links. Rechts heb je de lekkere Sarah (die heb ik al gereviewd), in het midden een wat oudere blonde dame en links dus deze Drita. Ze ziet er lekker uit, slank, lang donker haar, lekkere reet en prima set borsten.

Aan de kant van de A-straat van het Noordstation heb ik de afgelopen weken toch wel een aantal keer gehad dat ik door tuig werd lastig gevallen dus wilde niet te lang over straat slenteren. Drita spreekt heel goed engels en kwam vriendelijk over, dus ik bedacht me om bij hoge uitzondering een keer een uurtje te boeken en dezelfde meid een paar keer te doen in plaats van meerdere meisjes op een avond bezoeken. Ik kreeg wel een goed gevoel bij haar. Was trouwens op haar voorstel om een uurtje te blijven voor 150.

Grote fout. Vergok nooit je geld op een onbereden paard.

Vriendelijk bleef ze wel. Ze heeft me eerst met condoom gepijpt maar na een paar minuten vroeg ze al of het goed was. Gezegd dat ik wat langer gezogen wil worden, wat ze ook wel braaf deed maar na paar minuten alweer dezelfde vraag. Irritant, dus dan maar neuken inderdaad. Op de vraag which position? antwoordde ik doggy, ik kreeg wat glijmiddel op het condoom en ze ging netjes klaarzitten.

Ik duwde mijn lul bij haar naar binnen, en omdat ik dacht dat ik tijd had besloot ik haar anders dan normaal rustig door te smeren. Uitzicht was prima en ze kreunde lekker hoerig mee. Haar kut was ook wel strak genoeg dus ik genoot op zich echt wel. Zat al een beetje na te denken om haar nog missio te doen.

Was amper op stoom en toen vroeg ze al 'you finish'? En ik zeg met verbazing nee en leg haar uit dat ik nog meer dan genoeg tijd had, waarop ze zei 'time almost finish baby come and finish'. Nou ik werd vuurrood, maar weet inmiddels wel dat het geen zin heeft om met hoertjes in discussie te gaan. Was totaal denk ik nog geen 20 minuten binnen, en toen ging ook echt het alarm van haar telefoon. Alsof ze me nog een plezier wilde doen zei ze nog one hour is finished but its okay if you cum fast. Greep der dus maar bij der kont en met een paar krachtige stoten het condoom in haar kut gevuld.

Ze bleef wel de hele tijd vriendelijk en wilde mijn lul nog schoonmaken maar heb het condoom zelf weggeflikkerd broek opgehezen en weggegaan. Als dit een beurt van 50 euro was dan was het helemaal niet zo slecht geweest hoor, maar voor 150 euro en dan ook nog zo'n slechte truc met een timer, kom op zeg... Kan misschien ook hebben meegespeeld dat ze door had dat ik al aardig wat bier achter mijn kiezen had en dacht dat ik daarom misschien makkelijk weg te werken ben en geen besef van tijd had. Dat ik pech heb gehad. Geen idee. Maar ik zou het risico niet met der nemen en naar een ander gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan