Algemeen DS-girls

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lexxers

Newbie
6
11/03/25
9
Vroeger was DS mijn favoriete huis in het Haagse. Na diverse teleurstellingen, zoals afspraak gemaakt, maar kamer toch niet beschikbaar, dame had met andere klant verlengt en dus niet vrij. Een overvloed aan met name Roemeense dames (mooi, maar daar houdt het meestal wel op) Soms volle huiskamer waar je andere klanten tegenkomt etc. al een hele tijd niet geweest.
Één dame trok mijn aandacht, ook wegens goede recensies hier. Ik ga haar naam niet noemen Bijzonder lief en deed bijzonder haar best, ben tevreden de deur uit gegaan.
Wat mij (weer) enorm stoorde was de beschrijving van de dames. Een klein leugentje daar houd ik rekening mee, maar als een dame geadverteerd wordt met een normaal postuur en ik blijk een afspraak gemaakt te hebben met een zeer forse overhangende buik en varkenspootjes, dan was dit mijn laatste bezoek. Nogmaals service van de dame daar was helemaal niets op aan te merken. Als er een volgende keer komt eerst zien dan geloven.

De mobiele website van DS-Girls werkt niet goed op de mobiele telefoon. Als je dan op kalender klikt en bv vandaag en dan omlaag wil scrollen, dan loopt die vast en dit probleem speelt al zeker 1 jaar.

Daarom ga ik altijd via mn mobiel naar de webversie maar die is flink ruk. Op mn laptop doet de mobiele website wel normaal.

Hopelijk fixen ze deze bug!

Nee dat werkt ook niet.
Het gekke is altijd dat als ik naar vandaag kijk, hij het soms doet bij de 1e poging van alle dames bekijken maar als je dan naar morgen kijkt, dan worden alleen de eerste 3-4 dames getoond. En als je dan weer terug gaat naar vandaag, blijft het scherm bevroren.

@Ds-girls, fix dit aub!
Het zorgt er namelijk voor dat je de dames niet kunt zien en de minder slimme onder ons denkt wellicht dat er maar 3 meiden zijn en daardoor komen ze niet langs? Ik denk echt dat jullie meer klanten zullen hebben als je dit fixt en graag gedaan! Ik ben dol op jullie😍😍❤️

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan