• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Duisburg algemeen

• Onderwerp starter Onderwerp starter admin
  • Startdatum Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op woensdag 19 augustus ben ik ook hier. Zal het voor het eerst bezoeken. Dus toeganv kost 2 euro en je kan binnen blijven totdat je iemand vindt toch? Niet dat je na een ronde weer 2 euro betaalt.

Tenzij jullie zeggen, ga maar ergens anders naartoe, ga ik hier langs.

Weet je nu al dat je 19 augustus gaat?! Sowee.
Er zijn meerdere 'laufhaus'en" waar je 2 euro toegang betaald in Duisburg. Maar er zijn er ook met gratis toegang. Zie het als een straat met meerdere portieken waar je langsloopt of naar binnen kunt. Bij de 1 betaal je 2 euro en bij de andere niks. En sommige huizen zijn geschakeld. Gewoon een handje €2 muntjes meenemen. Als je geen geld wilt uitgeven moet je zeker niet naar de hoeren gaan. Het is een hele dure hobby.

Bij de sex palace toegangskaart bewaren is 24 uur geldig
Als ze zoiets bij Haus 17-19 en Eros26 ook zouden doen, dan vind ik het geen probleem. Het iedere keer opnieuw betalen, ook als je even in en uitloopt, dáár gaat het om. En dat heeft niks te maken dat je het niet kunt betalen. Ook als ik miljonair zou zijn, dan zou ik me hier aan ergeren, je wandelbeleving is totaal naar de knoppen.
Los daarvan: voor Corona kon je de laufhausen onbeperkt vrij in en uitlopen en het aanbod was gigantisch. Nu betaal je voor elke inkom 2 euro en is de bezetting vaak matig tot slecht, vaak hele lege verdiepingen. De nieuwe tijd, zullen we maar zeggen.

Laatst bewerkt:
Als ze zoiets bij Haus 17-19 en Eros26 ook zouden doen, dan vind ik het geen probleem. Het iedere keer opnieuw betalen, ook als je even in en uitloopt, dáár gaat het om. En dat heeft niks te maken dat je het niet kunt betalen. Ook als ik miljonair zou zijn, dan zou ik me hier aan ergeren, je wandelbeleving is totaal naar de knoppen.
Los daarvan: voor Corona kon je de laufhausen onbeperkt vrij in en uitlopen en het aanbod was gigantisch. Nu betaal je voor elke inkom 2 euro en is de bezetting vaak matig tot slecht, vaak hele lege verdiepingen. De nieuwe tijd, zullen we maar zeggen.
Een van de huizen krijg je een bonnetje die je kunt scannen om opnieuw naar binnen te gaan. Geen idee meer welke dit was….

Voor mij is het geen probleem om steeds 2 euro te betalen. Misschien ben ik zo tijdens mijn wandeltocht 10 tot 14 euro kwijt, een gelijk bedrag aan tussendoor wat eten en drinken, en nog eens zo'n bedrag aan benzine. Als je dan 1 dame pakt voor 50 euro zit je nog onder de 100 euro in totaal. Ik zie het als een avondje uit.

Vanavond voor het eerst sinds lange tijd geweesr. De bezetting tussen 6 en 8 was redelijk, er was voor iedereen wel wat te vinden.

Ik ga binnenkort naar duisburg, vroeg me af of je daar ook mooie dominante dames kan aantreffen?
Ariana is zeer mooi, maar slechts beperkt aanwezig (zie recensie), vanavond om 8 uur was ze er nog niet, maar misschien is ze iets later begonnen. Dan zou ik zeker Julia aanbevelen, haus 25 (zie recensie), zij was er wel vanavond en begint meestal al 's middags.

Ga begin september weer naar duisburg. Ben benieuw ook wil ik graag wel eens spieken bij zoo plaats schijnt een tippelzone te zijn. De dames die service aanbieden voor 30 euro zijn er dus ook nog begrijp ik?

Terug
Bovenaan Onderaan