Algemeen Duisburg Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan mezelf geen regelmatige bezoeker noemen na 1 bezoek 😂maar ben gaan eten bij Class Köşem Restaurant. Is vlakbij, Wanheimer Str. 53A is Turks eten. Het eten was top, vriendelijke personeel en een gratis turkse theetje erbij.
Goede tent inderdaad.
Voor Duitse begrippen best prijzig maar wel top eten.
Beter in ieder geval dan die Dadaslar tent iets verderop in die straat.
Wat een chagrijnen werken daar zeg. Om 20 uur 's avonds al te beroerd zijn om nog een pizza'tje in de oven te smijten. :mad:

Gelijk heb je. Nederland is inderdaad veel te duur geworden. Nu is mijn salaris de laatste jaren wel met 1/3 gestegen, maar dan nog zou ik een dief van mijn eigen portemonné zijn als ik niet in Duitsland zou tanken en mijn boodschappen zou doen. Scheelt echt heel veel tov. Nederland en zo houd ik nog meer over. Sterker nog, door mijn inkopen te doen in Duitsland bespaar ik al zoveel dat ik in Duisburg ''gratis'' kan neuken.:LOL:
Goed idee inderdaad om zo'n ticket à 58 euro aan te schaffen. Vooral als je dichtbij de grens woont. Een hele maand voor 58 euro kriskras door het hele land reizen gebruikmakend van alle ov, kom daar maar eens om in Nederland. Alleen al retourtje Apeldoorn-Amersfoort ben je al 58 euro kwijt. Voor mij helaas echter geen optie. Ik woon in Apeldoorn en zou dan via Arnhem moeten reizen. Moet ik alsnog half Nederland door. Nadeel is ook dat je 's avonds laat niet meer thuis komt omdat er dan geen treinen meer rijden.

Inderdaad. In Duitsland zijn ze niet bepaald gastvrij en vriendelijk. Dat is ook mijn ervaring. Dat doen ze in Belgie en Frankrijk beter. Maar ja, daar staan dan weer ultra lage prijsjes tegenover en een prachtig pay6 aanbod. Dan neem ik die grote bek wel op de koop toe:giggle:.
Zelf ook wel eens wat rond gewandeld in Hochfeld. Ik vind het wel een interessante buurt. Heeft een apart sfeertje. Net alsof je ergens rond wandelt in een winkelstraat in Boekarest. Onveilig heb ik me daar nooit gevoeld. Crimineel? Valt best meer zeker tov. Nederland waar de criminaliteit welig tiert. Vrouwen die zomaar overdag op straat worden doodgeschoten, kleine kids die complete voorgevels en panden opblazen met pakketjes cobra's, je maakt het allemaal mee in Nederland. In Duitsland gelukkig niet aan de orde.
En die milieusticker? Die kreeg ik destijds gratis in Duitsland bij een ATU vestiging na aanschaf en montage van 2 nieuwe voorbanden. Ook die bandjes waren daar een kopie vergeleken met Nederland.
Nee, Duitsland is helemaal zo gek nog niet.
Ja de prijzen in NL zijn belachelijk en het wordt maar duurder.

De Deutschland ticket is ideaal als je dichtbij de grens woont, maar in jou geval is het nog te ver.

Veel mensen die ik in Duitsland heb gesproken zeggen zelf dat mensen hier in Duitsland depressief lijken en weinig lachen, ze hebben ook niet echt humor en zijn gesloten en zijn meer met hun zelf bezig en ze kunnen erg aggresief zijn en ze passen zich niet aan als je bijvoorbeeld geen Duits spreekt.
Ze zeggen ook dat de mensen in NL veel chiller zijn en dat NL beter is, tenminste de jongere generatie zeiden dat.

Hochfeld heeft idd een appart sfeertje en is een interessant buurt en leuk om te bezoeken, vooral als je uit een plaats komt waar alles schoon en netjes is omdat je anders gewend bent. Het voelt voor mij alsof ik in Oost-Europa ben, het is wel erg multicultuur in Hochfeld. Veel mensen kijken mij daar ook lang aan, ze kunnen zien dat ik ergens anders vandaan kom.
Ik heb mij daar zelf ook nooit onveilig gevoeld.

Ik denk dat er in NL ook veel meer criminaliteit is. En de jongeren in NL zijn roekeloos en hebben een grote bek, was zelf een keer op het nieuws dat in NL een van de moeilijkste land is om les te geven omdat de leerlingen niet luisteren en lastig gedragen.
Zelfs een van de grootste youtuber Ishowspeed had een Europa tour gemaakt en hij zei "van alle landen waar ik in Europa ben geweest zei hij dat Nederland de slechtste land is waar hij is geweest omdat de jongeren gewoon niet luisteren", ze bleven hem maar achtervolgen als zombies.
In Duitsland zijn de jongeren helemaal niet als de jongeren in NL, tenminste dat is wat ik zie als ik het vergelijk met NL, maar het kan ook anders zijn dan ik denk.

Geef me alsjeblieft tips en advies zodat ik beter voorbereid ben op mijn volgende bezoek aan Duisburg.
bezoek de vulkaan vanaf 20:00 uur en als het kan het liefst op vrijdag, zaterdag of zondag, de mooiste dames zitten in eros26 en vulkanhaus 17-19, een 15 minuten sessie met een dame kost daar wel 40-50 euro en verwacht geen girlfriend experience ofzo, wil je meer doen met een dame dan moet je meer betalen dat bespreek je dan vooraf met de dame, de overige huizen kun je beter links laten liggen tenzij je fan bent van oud met overgewicht, en douchen doe je vooraf thuis en niet op de vulkan en voor de rest hou het gewoon zakelijk en ga de dames geen cadeautjes geven

bezoek de vulkaan vanaf 20:00 uur en als het kan het liefst op vrijdag, zaterdag of zondag, de mooiste dames zitten in eros26 en vulkanhaus 17-19, een 15 minuten sessie met een dame kost daar wel 40-50 euro en verwacht geen girlfriend experience ofzo
Precies.
Voor mij bestaat Duisburg enkel uit Vulkanhaus en Eros. Met volop prachtige dames en prima service voor relatief kleine prijsjes.
Die andere huizen kan je beter links laten liggen.
Daarin vind je vooral dames die er niet uitzien en vaak ook nog eens bar slechte service geven. 30 euro is nog veel te veel om daaraan uit te geven.
En inderdaad. Pas vanaf 20 uur gaan. Voordeel is dat je dan ook nog een beetje fatsoenlijk door het verkeer komt. Overdag is er geen doorkomen aan in Duitsland met al die baustelles en files. Dan kan je je eigen bij aankomst in Duisburg inderdaad direct gaan douchen want je stinkt naar zweet doordat je uren in de files hebt gestaan.

Ik wil binnenkort voor de eerste keer duisburg bezoeken. Moet daar zijn voor werk in de buurt.

Waar kan ik het best de auto parkeren? Moet ik 2 euro muntjes meenemen? Enz?

Mag ook PM 🙏🏼😊
Direct tegeover het Vulkanhaus is een redeljk grote parkeerplaats waar je meestal nog wel een parkeerplaats kunt vinden, er naar is een shoarma/döner-zaak. Als je in de navigatie hoek Vulkanstrasse / Charlottenstrasse ingeeft, kom je precies op de hoek aan.

Laatst bewerkt:
Woensdag voor het eerst in Duisburg geweest.

Wilde mijn ervaring delen om forumleden een paar vragen te stellen.

1. Ik vertrok uit Rurmond, nam 1,2 tabletten Kamagra en dronk 0,5 liter water. Een uur later kwam ik rond 17.00 uur aan bij Sex Palac en zette de auto op de gratis parkeerplaats. De eerste ingang die ik binnenging was de deur naar Sex Palace 50. De toegangsprijs was 2 euro. De toegang kostte 2 euro. Ik heb alle verdiepingen bekeken, maar er waren geen dames. Er waren alleen drie oudere vrouwen op de begane grond. Ik heb ongeveer 10 minuten rondgelopen, maar geen van de dames op de andere verdiepingen kwam ooit opdagen.

Vraag: heb ik het juiste moment gekozen om op een doordeweekse dag om 17.00 uur langs te komen?

2. Vervolgens ging ik naar Sex Palac 36. De toegang is gratis. Er waren 2-3 dames op elke verdieping. Er liepen veel jonge mannen uit oosterse landen door de gangen. Ze gaven helemaal niet de indruk van werkende mensen. Het contingent bezoekers maakte me een beetje ongemakkelijk.
Op de derde verdieping vond ik een mooi meisje. Een meisje uit Roemenië met een goed figuur en een tatoeage op haar borst. Ze vroeg 30 euro voor 15 minuten. Ik ging naar binnen en nam een douche, maar toen bleek dat ze geen handdoek had. Ik veegde mezelf af met de papieren servetjes die ze me gaf.

Vraag: moet ik een handdoek en douchegel meenemen?

3. De seks was saai. Een rood gekleurd condoom werd om een slappe penis gedaan. Een pijpbeurt en klassieke seks. Na 10 minuten waren we klaar. Geen emotionaliteit. Een forumlid had gelijk toen hij schreef dat raamprostitutie alleen voor klaarkomen is en niets meer.

Vraag: hebben andere deelnemers soortgelijke ervaringen met meisjes uit Roemenië?

Alle meisjes met wie ik sprak, sprak ik respectvol aan. Misschien is de prijs van 30 euro redelijk voor het begin van de dag, en dichter bij middernacht gaat de prijs omhoog. Is dat juist?

Vraag: betaal je alleen het bedrag dat het meisje vraagt of geef je meer? Is het gebruikelijk om een meisje kleine cadeautjes te geven?

Geef me alsjeblieft tips en advies zodat ik beter voorbereid ben op mijn volgende bezoek aan Duisburg.
Jammer van de tegenvallende ervaring, maar als je alleen Sexpalace hebt bezocht heb je feitelijk slechts 25% van het aanbod bekeken. Veel is al door Keizerstad goed verwoord, maar onderstaand mijn tips :

* tijdstip : ik ga regelmatig op een doordeweekse dag tussen 3 en 4. Van files heb ik dan ook geen last. Het is dan nog rustig, maar tussen 4 en 6 beginnen toch al veel dames. Voordeel is dat er dan nog niet veel bezoekers zijn en de dames dan nog fris zijn en minder gehaast. Het probleem op dit moment kan wel zijn dat er minder dames zijn vanwege de vakantieperiode. Maar het is inderdaad een feit dat het in het weekend vanaf 8 uur het drukst is.

* parkeren : de openbare parkeerplaats tegenover Sexpalace mijd ik, vroeger had je daar weleens last van vandalisme. Achter Eros 26 en achter Huis 17/19 kun je ook parkeren, meer veilig en privacy. Vergeet niet dat je ook hier een groene milieusticker moet hebben om het risico op een bekeuring te voorkomen.

* douchen : als ze je vragen om je te wassen bedoelen ze even je schwanz, dit kan gewoon in de wastafel. Sommigen vraag ook niets.

* prijzen/programma : het standaardprogramma is pijpen (blazen) met condoom en daarna neuken (ficken), meestal met 2 standjes tot je komt. In totaal heb je dan meestal 20 min., maar bij sommigen tegenwoordig 15 min. door krimpflatie. Bij Eros26 ben je dan 50 euro kwijt, bij Haus 17/19 soms 50, soms 40. Bij de andere huizen normaal 30 of 40. Je kunt ook tegen bijbetaling extra's vragen, bijv. langere tijd (30 min.), bij sommigen ook pijpen zonder condoom of anaal, dan zit je al snel op 70 tot 100 euro.

* poortjes : bij Eros 26 en Hause 17/19 betaal je iedere keer 2 euro als je naar binnen gaat. Bij Sexpalace zijn ook poortjes, maar 's middags is meestal gratis, als je daar moet betalen krijgen je een kaartje waarmee de volgende keren wel gratis is. Er zijn ook wisselautomaten, wissel bij voorkeur 10 euro in munten aangezien sommige wandelaars klaagden dat het niet altijd goed werkt.

* Huisen : Eros 26 en Haus 17/19 hebben inderdaad de mooiste dames. Bij Haus 17/19 is het soms ook rustig, maar daar is nog een achterhuis, wat je bereikt via de 2e etage en een bruggetje, hier vind je veel leuke dames. De andere huizen zijn qua dames kwalitatief minder en goedkoper, maar ook hier kun je soms iets leuks vinden, echter ook een veel groter risico dat je een minder goede ervaring hebt. Zelf loop ik overal rond, echter met alle gangen en veel trappen kan het ook vermoeiend zijn, zeker als het heet is. Neem dus altijd water mee.

* pauze : als je zoals mij veel loopt en niet meteen erin en eruit gaat, kun je na een eerste of tweede ronde een hapje eten en drinken. Zowel tegenover Eros 26 als Sexpalace heb je een shaormazaak waar je ook kunt zitten. Ook zijn er drankautomaten in sommige gebouwen en een bar waar je kunt zitten.

* toilet : ik zie vaker wildplassers in de bosjes rechts voor Eros 26. Er is echter ook een toilet beneden als je Haus 17/19 binnen komt. Ook Sexpalace heeft een gratis toilet. Bij Eros 26 moet je de sleutel bij de bar vragen ?

Tenslotte nog de Roemeense meisjes, die kom je veel tegen, vaak ben ik er tevreden over, maar zoals bij alle dames zullen er goede en slechte tussen zitten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan