Algemeen Duitsland, Berlijn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recentelijk naar Artemis geweest (mijn eerste saunaclub)... wat een zaadtent. Meeste hoeren waren verlept tot en met en/of hadden een vervelende mentaliteit. Wel gezellig zitten babbelen met een Amerikaan die zich daar wel goed vermaakte. Maar een dikke afrader alles bij elkaar.

Verder wel twee privéontvangsten gedaan met Vietnamese dames die ik lekker hard in hun kontgaatje kon palen. Maar daar schrijf ik een andere keer wel over.
 
Artemis is geen typsiche saunaclub. Ik ben er een paar keer geweest en ik vond het eerder een megabordeel. Ga naar de bar, kijk een dame langer dan 5 seconden aan en ze komt naar je toe. Spreek af wat je wil en hoeveel het kost en ga naar de kamer. De wellness is er wel, maar duidelijk niet de kern van het gebeuren. Als je wat wil uitrusten, ga je best daar even zitten. Je bent er waarschijnlijk helemaal alleen.

Wat de kwaliteit van de dames betrof, herinner ik me dat er zowat van alles rondliep: jong, oud, dik, dun, fris, verlept. Ik herinner me een jonge Afrikaanse te hebben genomen en een heel geile Latina. En uiteraard de onvermijdelijke Roemeense en andere Oost-Europese zusters.
 
Verder wel twee privéontvangsten gedaan met Vietnamese dames die ik lekker hard in hun kontgaatje kon palen. Maar daar schrijf ik een andere keer wel over.
Hierop terugkomend: ik had dus twee afspraken gemaakt via erotik.markt.de. Ontvangst waren in apartementen met meerdere dames die tot bordeel waren omgetoverd, in één geval zelfs waar je met andere wandelaars in de keuken moest wachten totdat er een dame vrij was. Nogal awkward, maar was het uiteindelijk wel waard. 70 euro half uur, 100 euro vol uur.

Bij die advertenties zijn de foto's trouwens niet echt omdat de Vietnameesjes anoniem willen blijven. Ook zijn de leeftijden wat ouder dan vermeld wordt.

Maar was echt wel super geil, wil graag weer terug.
 
Hierop terugkomend: ik had dus twee afspraken gemaakt via erotik.markt.de. Ontvangst waren in apartementen met meerdere dames die tot bordeel waren omgetoverd, in één geval zelfs waar je met andere wandelaars in de keuken moest wachten totdat er een dame vrij was. Nogal awkward, maar was het uiteindelijk wel waard. 70 euro half uur, 100 euro vol uur.

Bij die advertenties zijn de foto's trouwens niet echt omdat de Vietnameesjes anoniem willen blijven. Ook zijn de leeftijden wat ouder dan vermeldt wordt.

Maar was echt wel super geil, wil graag weer terug.
Hoe was de hygiëne van de dames en de appartementen/bedden?
Kon je douchen?
Doen de dames ook bare?
 
Hoe was de hygiëne van de dames en de appartementen/bedden?
Kon je douchen?
Doen de dames ook bare?
Verschilde, bij eentje ging de dame wel samen met mij douchen, bij de andere niet. Bedden waren niet zo heel hygiënisch, maar dat negeerde ik makkelijk gezien de bloedstroom naar het kleine hoofd.

Sommige dames op die site doen wel bare van wat ik begrijp. Zelf met condoom zowel geneukt als laten pijpen natuurlijk.
 
Hoi allemaal,

Ik zou binnenkort graag eens willen gaan wandelen in Duitsland. Weet iemand of hier ook een leuk aanbod is van Afrikaanse dames? Ik zat te denken aan Vulkanstraße, maar ben er nog nooit geweest.

Of zijn er misschien een andere plekken waar leuke Afrikaanse dames te vinden zijn?

Ik woon in noord Brabant.

Greetz Erik
 
Terug
Bovenaan Onderaan