Recensie Duitsland, Pforzheim - Laufhaus Astoria, Klara 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boppy

Wandelaar
42
25/08/22
34
6
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://you-ladies.de/Klara-Squrting-Koenigin-Pforzheim-5115264
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op loopafstand van mijn hotel in Pforzheim bleek een laufhaus te zijn: astoria-pforzheim.de
Voor wie dat niet weet, zoals ik het niet wist: een laufhaus is een verzamelgebouw waarin meerdere DVP's hun diensten aanbieden.
In appartement 16 werkt Klara (ook wel Clara), een Roemeense petite dame van half in de twintig.
Het was al wat later op de avond en misschien was Klara daarom niet meer super enthousiast.
Zoals je wel vaker meemaakt begon ze me, na het aanbrengen van een condoom, nogal gehaast te pijpen.
Wat ze overigens wel lekker deed.
Ik wilde verder gaan in 69, maar dat wilde ze niet.
Heb haar toen gebeft, maar dat was niet zo'n succes en een vinger erbij werd niet gewenst.
Toen maar gaan neuken en ook daarbij was ze nogal wild.
Na verschillende posities gedaan te hebben kwam ik klaar terwijl ze me wild bereed.
Meteen condoom eraf en de boel schoongemaakt.
Ze ging wat op haar telefoon liggen kijken.
Ik vroeg haar of ze me een handjob wilde geven.
Dat wilde ze wel en ik moet zeggen dat ze dat fantastisch deed.
Ondertussen werd er nogal vaak (aan)gebeld aan voordeur en telefoon.
Hierdoor onderbrak ze de handjob een aantal keren, waardoor het een soort van edging werd.
Uiteindelijk kwam ik daardoor nogal hevig klaar.
Ze sprak haar be-/verwondering uit dat ik binnen zo'n korte tijd nog een keer klaar kwam en dat het zo veel was.
Ik moet toegeven dat het meestal na 1 keer wel klaar is, maar ik stond al een tijdje droog en was bij mijn eerste orgasme niet volledig gegaan.
Het was niet de beste ervaring. Klara spreekt redelijk goed Engels, maar was een beetje te ongeïnteresseerd.
Dat ze een squitqueen is kan ik me niet echt voorstellen, maar wellicht had ze een zware dag gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan