Recensie Dulce TS, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de middag een bericht gestuurd om begin van de avond af te spreken. Had ze wel gezien maar geen reactie. Pas laat in de avond een bericht terug dat ze die dag niet werkte. Helaas nog geen afspraak mee kunnen maken.
 
Heb geprobeerd een afspraak te maken maar is door het uitblijven van een reactie van haar kant niet gelukt.

Toegegeven: het was laat toen ik haar appte. Ze reageerde aanvankelijk wel maar radiostilte toen ik het adres vroeg.
 
Heb geprobeerd een afspraak te maken maar is door het uitblijven van een reactie van haar kant niet gelukt.

Toegegeven: het was laat toen ik haar appte. Ze reageerde aanvankelijk wel maar radiostilte toen ik het adres vroeg.
Blijft vreemd. Ze post wel films van haar met mannen maar blijkbaar zijn het geen echte klanten. Althans geen klanten die review achterlaten.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dityouseeme een grap maakte, maar het is dus echt? :eek:
Zoals bij meerdere shemale dvp's het geval is. De een adverteert er openlijk mee, de ander niet, maar als je op een normale manier doorvraagt, blijkt er behalve bare, veel meer mogelijk te zijn, dan dat ze op kinky, rl, etc hebben aangevinkt. Zelfde geldt voor de dvp's achter het raam. Verreweg de meesten, zoniet allemaal, slikken ze prep. Voor mijn eigen veiligheid, slik ik het zelf ook.
 
Laatst bewerkt:
Zoals bij meerdere shemale dvp's het geval is. De een adverteert er openlijk mee, de ander niet, maar als je op een normale manier doorvraagt, blijkt er behalve bare, veel meer mogelijk te zijn, dan dat ze op kinky, rl, etc hebben aangevinkt. Zelfde geldt voor de dvp's achter het raam. Verreweg de meesten, zoniet allemaal, slikken ze prep. Voor mijn eigen veiligheid, slik ik het zelf ook.
Sorry, ik ben hier nieuw in, maar wat is prep?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Klaarkomen op lichaam
  7. Penismassage
  8. Pijpen deepthroat
  9. Pijpen zonder condoom
  10. Plassex
  11. Plassex door klant
  12. Soft SM
  13. Speciale kleding verzoek
  14. Tussen borsten (russisch)
  15. Vingeren
  16. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/4535734-dulce-ts17
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerlijk gezegd vind ik haar 1 van de beste die ik in tijden heb gehad, zij is het geld echt wel waard en ze staat voor heel erg veel dingen open. dat nog allemaal voor €150 dus hoop niet dat ze in de toekomst duurder wordt. En als je de eerste afspraak maakt gaan hoor want een tweede wordt het niet, ze bijkt je berichten wel maar reageert op niks. Voor als je voor een tweede keer wilt gaan, dat vind ik dan wel weer jammer, want bij haar was echt perfect dat maak je niet meer zoveel mee.
 
Ze heeft inmiddels een recensie op kinky. Samenvatting: moeilijk om een afspraak mee te maken maar de ervaring daarna is wel top. Bevestigt het beeld in dit topic wel een beetje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan