WHEM Duoduo, Zulte (vh Deinze, Blankenberge)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand?
Doet wat gevraagd, een beetje hangende borsten maar beffen ok, goed neukertje !! Samen douchen, andere posities in plaats van in bed geen probleem. Kan goed pijpen. Wil soms een beetje te snel gaan, maar indien je zelf uw eigen tempo bepaalt, volgt ze jouw keuze. Houdt niet van rokers, minder kussen daardoor. Indien lekkere adem, tongzoenen als de beste. Wanneer ze begint te spelen met haar borstjes, is ze heet aan het worden en kun je het tempo verhogen. Ze komt dan heerlijk klaar. Succes verzekerd als je rustig en geduldig bent en haar op de juiste manier behandeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doet wat gevraagd, een beetje hangende borsten maar beffen ok, goed neukertje !! Samen douchen, andere posities in plaats van in bed geen probleem. Kan goed pijpen. Wil soms een beetje te snel gaan, maar indien je zelf uw eigen tempo bepaalt, volgt ze jouw keuze. Houdt niet van rokers, minder kussen daardoor. Indien lekkere adem, tongzoenen als de beste. Wanneer ze begint te spelen met haar borstjes, is ze heet aan het worden en kun je het tempo verhogen. Ze komt dan heerlijk klaar. Succes verzekerd als je rustig en geduldig bent en haar op de juiste manier behandeld.
Pijpen zc?, en cim?

Op 28/05 nogmaals een afspraak gemaakt met deze dame. Al een paar keer keer geweest. Ze werken met verschillende dames. Voorlopig twee verschillende dames voor mij gehad. Die eerste was zoals ik gezegd had met wat hangende borsten. De tweede is super mooi en geweldig. Fantastisch in bed. Gaat niet samen in douche. Pijpt heel goed. Iets teveel gebruik van haar handen, meer een handjob dan een blowjob, naar mijn gevoel maar laat klaar komen in de mond. Ik ga zeker nog eens terug want ik vond haar geweldig. Die handjob krijg ik daar wel uit. Beffen, tongzoenen, borstjes zuigen, geen probleem. Ze kan heel goed acteren als best girlfriend ever. Zachtaardig en lief persoon. Houd enorm van spelletjes en kamasutra. Wanneer ze het niet leuk vindt laat ze subtiel weten. Rechtuit. Indien je op voorhand netjes afspreekt, doet ze die zorgvuldig uitgevoerd. Met klasse voorlopig op nummer 1 voor mij. Ze liet me wel nog niet toe haar te laten squirten maar dat komt nog wel. Toppertje wat mij betreft. Je weet alleen niet op voorhand welke van de twee je voor je zal hebben wanneer je toekomt maar ze zijn allebei goed. Dus hangende borsten is 75% en toppertje 90% voor mijn goesting. Zeker eens proberen. In Zulte vind ik wel beter dan Deinze. Meer kans juiste persoon...

Terug
Bovenaan Onderaan