Recensie Dusseldorf - wijk Little Tokyo 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

status_roza

Vaste klant
Supporter
185
27/01/22
227
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik dacht dat ik een aantal jaar geleden op deze website een review had gedaan van een straat dvp in de wijk Little Tokyo in Dusseldorf, maar kon deze niet terug vinden. Anders had ik deze er achteraan geplakt om te zeggen dat anno 2024 nog steeds meisjes daar tippelen.

Was een aantal weken geleden 1 dag & nacht daar. Stonden zeker een paar meisjes op verschillende hoeken. Ik had een een leuke kleine mollige Hongaarse mee naar m'n hotelkamer genomen. Ze was heel grappig, sprak goed Engels (mijn Duits is redelijk slecht).
Seks was goed. 150,- zolang ik maar binnen 1 uur klaarkwam. Helaas was de bed van mijn hotel kut, zij merkte dat ook op, dus gingen we het doen op een 1-zitsbank. Mocht op haar gezicht klaar komen.

Naderhand gingen we samen douchen en bleef ze nog even kletsen. Toen ging ze bellen met een vriendin (in het Duits wat ik nog kon verstaan) of het druk was, maar het was rustig. En dit verbaasde me, want er was aardig wat toerisme in die wijk een paar uur eerder, maar misschien gewoon niet geïnteresseerd in DVP's zoals wij Wandelaars.

Ik maakte een lekkere koffie voor haar, terwijl ze mooie naakt en relaxed op de 1-zits zat en we gingen nog wat door kletsen.
Daarna zei ze dat ze echt moest gaan.
Gaf haar een goeie kus, sloeg haar op de kont en we zeiden auf wiedersehen.

Was weer een leuke ervaring.
 
Zijn er daar ook Japanse DVP's?
Echt wel, maar die staan niet op straat. Ik was in een Japans restaurant en een jonge kerel had blijkbaar een DVP gehuurd. Zij ontmoete hem daar en binnen een paar minuten waren ze weg. Ik was f'ing jaloers. En ze was echt mooi!

Volgende ochtend toen ik ontbijt ging zoeken zag ik een Japanse meid (and yes ik weet echt wel of ze Japans, Chinees of Koreaans zijn, maar notitie: ik hou van alle volken) maar ik wist gewoon 100% dat ze een dvp was (manier van lopen en hoe ze gekleed was en het feit dat een Japanse vrouw alleen op straat loopt om 07:00). Dus ik sprak haar in het Japans aan en ze zei dat ze echt moe was van een lange nacht werken. Baalde als een stekker maar nog erger vergat haar te vragen om haar visite kaartje of website, Maar daar kom ik wel achter!

Ja Japanners, Koreanen, Chinezen, Hongaren.
Volgens mij de laatste keer dat ik er was had ik ook een Hongaarse of misschien Bulgaarse.

Ik zag ook twee hele blanke meiden, misschien Duits (daar kicken de Japanners weer op die daar wonen), maar zij zouden ook Oekraïens of Russisch kunnen zijn.
 
Heb je haar 150 euro voor een uur gegeven of was dat haar vraagprijs, vind het namelijk fors voor een dame die zich op een hoek van de straat laat opladen.
En dan moet je meestal ook nog een hotel regelen natuurlijk of niet?
 
Heb je haar 150 euro voor een uur gegeven of was dat haar vraagprijs, vind het namelijk fors voor een dame die zich op een hoek van de straat laat opladen.
En dan moet je meestal ook nog een hotel regelen natuurlijk of niet?
Nee zat wel wat onderhandelingen bij. Zij wilden meer ik minder, kwamen op 150 terwijl ze al met me meeliep. Ik ha dook wat wensen.
kun je een idee geven waar en hoe laat te kijken in did gebied?
1721138801154.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan