Paar DVP die ik vaker bezocht heb leken soms een echt orgasme te hebben als de sessie lekker liep. Clit control speelde geen rol, wel een goed gesprek vooraf, wat langere boeking en in de loop van meerdere bezoeken opgebouwde kennis over haar behoeftes.
Bij mijzelf werk het heel eenvoudig, effe sjorren, beetje pijpen, zoenen, 15 min. neuken in een paar standjes en als ze mij dan zwoel aankijkt en nog een paar lekkere tongzoenen dan kom ik geheid als een speer. Is geen pussy trap, werkt ook met anaal maar als de sex lekker loopt kom ik altijd. Vriendinnen gehad die aan het begin van de relatie niet wisten of ze klaargekomen waren maar als ze een paar weken later soms de halve buurt bij elkaar schreeuwden met beffen leken ze het verschil te kennen en ik kon het horen. Vaak merk je het met samentrekken van de vagina maar soms puur mentaal en dat maakt minder geluid. Ken best veel vrouwen die jaloers zijn op het feit dat hij bij ons mannen zo 'simpel' werkt... 
Leuk als een DVP meer affectie toont na de daad en aangeeft dat het lekker was en dat zij een orgasme had. Relaties gehad waarin de partner vrijwel altijd meerdere orgasmes had bij het voorspel en vaak nog 1 of 2 tijdens de daad in de 'goede' jaren. Was toen niet met P6 bezig. Pretendeer niet te kunnen beoordelen of het fake is of niet als ze het soms zelf niet lijken te weten. Veel te complex die tegenpolen van ons, maar denk wel dat de gemiddelde DVP prima verschil weet tussen een echt orgasme en de illusie.
Van een bepaalde DVP wist ik toevallig de verjaardag van haar kind en dat ze het moeilijk had was geen geheim. Gaf wel vaker een fooi maar had die keer gewoon 30€ in een verjaardagkaart gestoken met een leuke tekst. Dat was de beste P6 ooit met wel 3 orgasmes bij haar als ik het mag geloven... Toch denk ik dat het toen echt was. Wordt veel nageaapt door dit soort forums, maar heb er geen probleem mee als veel alleenstaande moeders / DVP nu extra's krijgen