Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heb niet het hele verhaal gelezen, maar denk wel dat [USER=11647]@Walker2[/USER]'s kritiek op veel mannen hier terecht is.

Er zullen natuurlijk dames zijn die een hoog libido hebben, op sommige klanten erg gesteld zijn etc. maar dat zijn uitzonderingen.

Er vanuit gaande dat het in 90% van de uurtjes gewoon 'een klus' is (babbeltje, betalen, wassen, frummelen, pijpen, dot glijmiddel, neuken, nababbel), dan is het wel frappant dat precies de mannen hier denken dat ze iedere keer tot die 10% of minder van de heftigere bezoekjes behoren.

Walker2 onderbouwt het niet optimaal, maar denk wel dat jullie ook een flink partijtje naief kunnen zijn.

Dames kunnen gaandeweg wel een clientele creëren die ze meer ligt, twee van mijn favoriete dames hebben nagenoeg alleen vaste klanten, dus dan wordt het overzichtelijker en raak je meer op elkaar ingespeeld, maar een dame die bv op 1 dag met acht onbekende mannen afspreekt en bij het merendeel daarvan fysiek echt opgewonden raakt (ongeacht hoe ze er uit zien, wat ze doen) lijkt me zeer onrealistisch.

Terwijl 80% van de mannen op zo'n dag wel denken dat ze een speciale band hebben met de dame, beter zijn dan de rest en haar echt laten klaar komen.

Wat wel zou kunnen is dat de echte liefhebbers hier zo veel dames bezoeken dat ze gaandeweg een aanpak hebben ontwikkeld waardoor ze iets meer klaar spelen bij de gemiddelde dvp omdat ze zelf inmiddels een soort pro-hoerenlopers zijn, maar dan nog geldt dat hooguit bij hun vaste contacten of een enkele toevalstreffer, terwijl zij zijn gaan denken dat ze tovervingers hebben.

Maar de gemiddelde gast die eenmalig een raamdame bezoekt of het gemiddelde thuis-ontvangst-bezoekje van een onbekende die 40 minuten eerder appte is voor de dvp weinig verheffend lijkt me. Misschien is het wel altijd spannend, want je weet nooit wie je over de vloer krijgt.

Denk wel dat er goede connecties mogelijk zijn tussen dvp en klant waarbij er net iets meer genegenheid in het spel is, je kan het geld beter verdienen met aardige mannen met wie je kunt lachen en gaandeweg ga je elkaar sexueel wel aanvoelen, maar dan hebben we het bij de gemiddelde dvp over 1 op de 8 bezoekjes schat ik zo in.

Terug
Bovenaan Onderaan