DVP reageert op recensie; wat zijn jullie ervaringen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat denk ik ook. Maar er zijn toch wat dames die een schare volgers/fans/aanbidders op de been weten ter brengen om de recensies op te krikken.
Dat helpt echt niet altijd, omdat die meestal HEEL ERG POSITIEF en lovend zijn, terwijl de rest precies het tegengestelde is.
Een goed verstaander "leest" daar wel doorheen.
Soms zijn ze zelfs zo 'verstandig' om zelf uitlach-smileys te plaatsen op een bericht waar je hen zelf niet bij naam noemt 😅
 
Ik denk dat DVP's en hun handlangers hier recensie zetten om zichzelf of hun dame te promoten. Het valt toch niet te controleren wie de recensies schrijft iedereen kan hier recensies zetten zonder dat girlsreview weet of de recensies waarheidsgetrouw zijn.

Waar je wel op kunt letten zijn topics met maar 1 of 2 recensie van dames die al heel lang op kinky adverteren waarvan je zou verwachten dat ze veel meer recensies horen te hebben. En als die 1 a 2 recensies ook nog eens 5 sterren en alleen maar positief zijn dan zou ik hier een vraagteken achter zetten of deze recensies wel door een echte wandelaar zijn geschreven. En zeker als de recensie door een nieuwe forumlid is geschreven die nog maar net lid is, dat maakt me altijd extra wantrouwig.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat DVP's en hun handlangers hier recensie zetten om zichzelf of hun dame te promoten. Het valt toch niet te controleren wie de recensies schrijft iedereen kan hier recensies zetten zonder dat girlsreview weet of de recensies waarheidsgetrouw zijn.

Waar je wel op kunt letten zijn topics met maar 1 of 2 recensie van dames die al heel lang op kinky adverteren waarvan je zou verwachten dat ze veel meer recensies horen te hebben. En als die 1 a 2 recensies ook nog eens 5 sterren en alleen maar positief zijn dan zou ik hier een vraagteken achter zetten of deze recensies wel door een echte wandelaar zijn geschreven. En zeker als de recensie door een nieuwe forumlid is geschreven die nog maar net lid is, dat maakt me extra wantrouwig.

Inderdaad, volgens mij weten we allebei welke dame en thread je bedoelt haha.
 


Lees maar en oordeel zelf.
 
Bij mij was dat overduidelijk dat het ivm die recensie stond.
Ik kon bv wel zien welk topic die volger het laatst had bezocht, en dat was een topic van een collega van haar (dezelfde privé club) waarover ik tijdens mijn bezoekje had gesproken. Was zeker geen toeval.
Maar goed, zoals al gezegd hebben de moderators achteraf ingegrepen.
"Ontvolgen" zou in zo'n geval handig zijn maar kan inderdaad helaas niet ;)
Intimidatie heet zoiets
 
Een goede dvp wel ja. Ik kreeg vandaag weer negatieve berichten (understatement) omdat ik het aandurfde een 🤣 te posten op een weer-veel-te-lovende review van een van haar fans. Ik zie er de humor wel van in, zonder op het forum de polemiek op te zoeken
Fun, ik heb deze middag ook dergelijk bericht van haar gehad.:)
 
Mij lijkt het handiger om later een recensie te schrijven, als diegene dan alsnog 'aangevallen' wordt. Dan weet je in iedergeval dat de recensie voor grootste gedeelte klopt haha.

Ik heb niet veel ervaring en knowhow omtrent het hele wandelen. Voor mijn gevoel zullen 99 van de 100 recencies van mijn mede (ex) wandelaren voor grootste gedeelte op waarheid en interpretatie berusten.

Echter heb ik ook sommige hier op het forum, aanamens of beter gezegd roddels zien verspreiden over een dame wie even niet bereikbaar was. Ik ga niet in details treden wat de roddels ware, want dan is het gelijk duidelijk en ik wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar het was niet waar, ik was met haar op dat moment op vakantie.

Dan kan het wel worden afgedaan als een grapje of lolletje. Maar zo'n 'lolletje' kan wel degelijk iemands imago aantasten.

Dus waar ligt de grens? Mag een dame of iemand die voor haar opkomt wel van zich afbijten als er een roddel naar buiten wordt gebracht welke totale onzin is? Ik heb het niet gedaan omdat het haar niet uitmaakte, ze had eerder teveel verzoeken dan te weinig. Maar kan me voorstellen dat wanneer er roddels over je verspreid worden en je bent niet populair het niet prettig is.
 
Ik bezoek bijna altijd de raamdames, ook daar worden goede en slechte recensies over geschreven. vaak staan er per dame meerdere recensies geschreven, als ze over het algemeen slecht of negatief dan loop ik met een grote boog om de dame heen.
Zelf heb ik ook een aantal recensies geschreven zowel positief als negatief. Vorig jaar heb ik over een dame een topic gestart met een slechte ervaring, ik kreeg hier gelijk al bijval van, van andere wandelaars die ook min of meer dezelfde ervaring hadden dan ik.
Liever schrijf ik een positieve recensie dan een negatieve, want dan heb ik het naar mijn zin gehad.
Sommige recensie schrijvers die al een tijd op dit forum actief zijn, posten met enige regelmaat een recensie, juist aan deze hecht ik veel waarde.
 
Mij lijkt het handiger om later een recensie te schrijven, als diegene dan alsnog 'aangevallen' wordt. Dan weet je in iedergeval dat de recensie voor grootste gedeelte klopt haha.
Deze snap ik niet helemaal...
Ik heb niet veel ervaring en knowhow omtrent het hele wandelen. Voor mijn gevoel zullen 99 van de 100 recencies van mijn mede (ex) wandelaren voor grootste gedeelte op waarheid en interpretatie berusten.

Echter heb ik ook sommige hier op het forum, aanamens of beter gezegd roddels zien verspreiden over een dame wie even niet bereikbaar was. Ik ga niet in details treden wat de roddels ware, want dan is het gelijk duidelijk en ik wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar het was niet waar, ik was met haar op dat moment op vakantie.

Dan kan het wel worden afgedaan als een grapje of lolletje. Maar zo'n 'lolletje' kan wel degelijk iemands imago aantasten.

Dus waar ligt de grens? Mag een dame of iemand die voor haar opkomt wel van zich afbijten als er een roddel naar buiten wordt gebracht welke totale onzin is? Ik heb het niet gedaan omdat het haar niet uitmaakte, ze had eerder teveel verzoeken dan te weinig. Maar kan me voorstellen dat wanneer er roddels over je verspreid worden en je bent niet populair het niet prettig is.
Natuurlijk komt het voor dat gefrustreerde mannen om wat voor reden dan ook hier roddels verspreiden over een dame. Slechte zaak, Voor iedereen. Lijkt me ook niet prettig voor een dame. Maar ik zie ook wel eens hoe roddels, die wel degelijk waar zijn, onder het tapijt worden geveegd door een legertje witte ridders. En voorheen bij Hookers door de mods.
Veel wandelaars die idolaat ziijn van een dame weigeren te begrijpen dat wat zij meemaken niet per se identiek is aan wat anderen meemaken. Dames kunnen kameleons zijn. Bij de ene klant zijn ze zus en bij de andere zo. Dat is hun werk, deels iig. Dus dan kan dit forum dus erg onhandig zijn voor ze, omdat dit hier evnt aan het licht komt. Er zijn bepaalde zaken die erg gevoelig liggen. met name als het om nzc gaat. Veel dames roepen van de daken dat ze dat niet doen, terwijl dat vaak wel zo is. Soms met vaste klanten, soms met mannen waar ze een sterkere vertrouwensband mee hebben, soms om een vaste klant te behouden en soms puur voor het geld. Maar omdat het andere wandelaars afschrikt, wordt het stilgehouden en als het toch ergens uitlekt wordt dat vaak een heel gedoe. Aan de ene kant is het goed dat het vermeld wordt, omdat niet iedereen daar van gediend is. Aan de andere kant lijkt me ook dat je niet alles hoeft te vermelden. De grens ligt, denk ik, bij hoe vaak het gebeurd.... Is het een exclusieve service, dan hou je het exclusief. Gebeurt het vaak, dan vind ik dat het goed is dat wandelaars die er niet van gediend zijn dit ook weten.
En alle recensies hier zijn subjectieve ervaringen. Afhankelijk van veel factoren, zoals een klik, de sfeer, het moment, de bui etc etc. Het is doorgaans geen blauwdruk van een toekomstige ontmoeting met welke dame dan ook. Een dame vertelde me eens dat een klant haar een recensie voorhield en zei: precies zo wil ik het ook ;)
 
In mijn ogen is dit eerder een symptoom van het probleem dat er een gebrek aan moderatie is. Genoeg recensie topics waar er maar 1 á 3 recensies zijn en de rest van de 3 pagina's gewoon een theekransje is.
Dit ligt ook aan de leden. Wanneer ik dit zie, rapporteer ik die berichten als offtopic. Dan worden ze altijd geruimd. Altijd. De moderatie zit er dus wel bovenop. Maar dan moeten ze er wel van weten, en daarbij kunnen wij ze helpen. Ik lees alleen recensietopics van dames in mijn regio; ik zie dus lang niet alles. Als jij zo'n theekransje ziet in een recensietopic, meld dit dan!
 
Het kan me geen kloten schelen wat ze van mijn recensie denken. Ik schrijf ze bijna altijd nog de dag zelf of één dag later.

Er zijn er die de deur uit stoven toen ze me zagen lopen in de straat, ze waren blijkbaar niet tevreden met wat ik geschreven had. Ik schrijf nochtans enkel wat ik ervaren heb. Maar sommigen kunnen er blijkbaar niet mee overweg.

Ik beschrijf enkel de versie van de hoer die ik gekregen heb en niet wie ze als persoon is. De persoon zie ik dan aan de reacties.
 
Deze snap ik niet helemaal...

Deze snap ik niet helemaal...

Natuurlijk komt het voor dat gefrustreerde mannen om wat voor reden dan ook hier roddels verspreiden over een dame. Slechte zaak, Voor iedereen. Lijkt me ook niet prettig voor een dame. Maar ik zie ook wel eens hoe roddels, die wel degelijk waar zijn, onder het tapijt worden geveegd door een legertje witte ridders. En voorheen bij Hookers door de mods.
Veel wandelaars die idolaat ziijn van een dame weigeren te begrijpen dat wat zij meemaken niet per se identiek is aan wat anderen meemaken. Dames kunnen kameleons zijn. Bij de ene klant zijn ze zus en bij de andere zo. Dat is hun werk, deels iig. Dus dan kan dit forum dus erg onhandig zijn voor ze, omdat dit hier evnt aan het licht komt. Er zijn bepaalde zaken die erg gevoelig liggen. met name als het om nzc gaat. Veel dames roepen van de daken dat ze dat niet doen, terwijl dat vaak wel zo is. Soms met vaste klanten, soms met mannen waar ze een sterkere vertrouwensband mee hebben, soms om een vaste klant te behouden en soms puur voor het geld. Maar omdat het andere wandelaars afschrikt, wordt het stilgehouden en als het toch ergens uitlekt wordt dat vaak een heel gedoe. Aan de ene kant is het goed dat het vermeld wordt, omdat niet iedereen daar van gediend is. Aan de andere kant lijkt me ook dat je niet alles hoeft te vermelden. De grens ligt, denk ik, bij hoe vaak het gebeurd.... Is het een exclusieve service, dan hou je het exclusief. Gebeurt het vaak, dan vind ik dat het goed is dat wandelaars die er niet van gediend zijn dit ook weten.
En alle recensies hier zijn subjectieve ervaringen. Afhankelijk van veel factoren, zoals een klik, de sfeer, het moment, de bui etc etc. Het is doorgaans geen blauwdruk van een toekomstige ontmoeting met welke dame dan ook. Een dame vertelde me eens dat een klant haar een recensie voorhield en zei: precies zo wil ik het ook ;)
Wanneer een recensie wordt geplaatst welke een aantal dagen ouder is en de dame strucueel dezelfde slechte service bied. Zal zij nooit in details kunnen treden en de recensie kunnen weerleggen van de wandelaar. Want welke wandelaar zou het zijn? Natuurlijk is er geen blauwdruk en staat elke date opzichzelf en afhankelijk van de gemoedstoestand van de dame(het zijn net mensen he). Dit f
Deze snap ik niet helemaal...

Natuurlijk komt het voor dat gefrustreerde mannen om wat voor reden dan ook hier roddels verspreiden over een dame. Slechte zaak, Voor iedereen. Lijkt me ook niet prettig voor een dame. Maar ik zie ook wel eens hoe roddels, die wel degelijk waar zijn, onder het tapijt worden geveegd door een legertje witte ridders. En voorheen bij Hookers door de mods.
Veel wandelaars die idolaat ziijn van een dame weigeren te begrijpen dat wat zij meemaken niet per se identiek is aan wat anderen meemaken. Dames kunnen kameleons zijn. Bij de ene klant zijn ze zus en bij de andere zo. Dat is hun werk, deels iig. Dus dan kan dit forum dus erg onhandig zijn voor ze, omdat dit hier evnt aan het licht komt. Er zijn bepaalde zaken die erg gevoelig liggen. met name als het om nzc gaat. Veel dames roepen van de daken dat ze dat niet doen, terwijl dat vaak wel zo is. Soms met vaste klanten, soms met mannen waar ze een sterkere vertrouwensband mee hebben, soms om een vaste klant te behouden en soms puur voor het geld. Maar omdat het andere wandelaars afschrikt, wordt het stilgehouden en als het toch ergens uitlekt wordt dat vaak een heel gedoe. Aan de ene kant is het goed dat het vermeld wordt, omdat niet iedereen daar van gediend is. Aan de andere kant lijkt me ook dat je niet alles hoeft te vermelden. De grens ligt, denk ik, bij hoe vaak het gebeurd.... Is het een exclusieve service, dan hou je het exclusief. Gebeurt het vaak, dan vind ik dat het goed is dat wandelaars die er niet van gediend zijn dit ook weten.
En alle recensies hier zijn subjectieve ervaringen. Afhankelijk van veel factoren, zoals een klik, de sfeer, het moment, de bui etc etc. Het is doorgaans geen blauwdruk van een toekomstige ontmoeting met welke dame dan ook. Een dame vertelde me eens dat een klant haar een recensie voorhield en zei: precies zo wil ik het ook
orum is geweldig en geeft een goede indicatie van de dames. Je praat goed en je insteek zal vast goed zijn. Maar je weet als geen ander dat er roddels gebracht worden, en dat is nooit goed.
 
Persoonlijk heb ik er geen last van, omdat ik alleen prostituees in privéhuizen bedoel en zeer incidenteel de ramen. Ik heb dus niks te maken met 'zwarte lijsten', vervelende appjes, geblokkeerd worden etc. Ik heb het wel een paar keer geprobeerd, privéontvangst, nav advertenties op Kinky, maar het is dramatisch. Men reageert of helemaal niet, of pas uren later. Toen had ik er eigenlijk al genoeg van. Als ik dit dan ook nog lees, snap ik niet waarom zoveel mannen al die moeite nog doen om bij iemand thuis af te spreken.
Je hebt hier zeker een punt, via kinky lijkt het heel wat gedoe.

K overweeg ook om priveontvangst compleet links te laten liggen. Hoe ik ernaar keek was dat ik wellicht 1/2 vaste dames kon regelen waarbij ik altijd terecht kan, maar er komt teveel bij kijken.
 
Nav een reactie van een dvp op een (nog tamelijk milde) recensie van mij, begon ik me af te vragen hoe handig deze reacties eigenlijk zijn op dit forum. In principe vind ik het niet meer dan terecht dat een dame weerwoord kan bieden en goed dat dit hier kan. Maar... zij bewaken wel hun eigen toko en hebben geen baat bij negatieve reacties. Nooit zal een dame zeggen: je hebt gelijk, ik kwam mijn afspraken niet na, of ik ben idd 35 jaar ouder dan vermeld....etc etc.
Ik merk dat ik al zeer selectief aan het worden ben met mijn recensies. Geen zin in gedoe. Nadat één dame me als wraakoefening op de 'zwarte lijst' gooide met een uit de duim gezogen lulverhaal, wegens een slechte recensie die nota bene niet eens van mij was. Maar volgens haar dus kennelijk wel. Ik kreeg er opeens ook wat 'volgers bij (witte ridder waakhonden). Ik kan die lijst toevallig inzien dus weet dus dat deze er is en wat er staat: pure leugens. Maar inzien is wat anders dan reageren, dat kan ik niet. Kortom, wij hebben geen kans te reageren op slechte aantekeningen, zij wel. En sommige dames werken heel strak met die lijst bij mensen die ze niet kennen.
Bovendien is hun weerwoord vaak heel primair. Een beetje als op het schoolplein ooit: ja, maar jij stinkt en je hebt vlooien. En dat levert hier en daar wellus-nietus discussies op, die soms ook wel vermakelijk zijn. Maar of het goed is? Soms zijn ze ook weloverwogen en verhelderend, overigens.
Maar goed, ik merk dat mij het mij het gedoe vaak al niet waard is om een slechte recensie te schrijven. Ik behoed er anderen wellicht mee voor een misstap, maar beperk tegelijk mogelijk mijn eigen mogelijkheden. Hebben anderen hier ook last van?
Iedereen heeft het recht zich uit te spreken. Jij jouw recensie, zij hun reactie. Beiden zijn jullie eigen ervaring. gewoon eerlijke recensies blijven plaatsen en lekker belangrijk als dat niet gewaardeerd wordt, je was toch niet van plan terug te gaan 🤷‍♀️
 
Iedereen heeft het recht zich uit te spreken. Jij jouw recensie, zij hun reactie. Beiden zijn jullie eigen ervaring. gewoon eerlijke recensies blijven plaatsen en lekker belangrijk als dat niet gewaardeerd wordt, je was toch niet van plan terug te gaan 🤷‍♀️
Tuurlijk is een wederreactie prima. Daar gaat het mij ook niet primair om. Het gaat mij om de toon van die reactie, het legertje witte ridders dat je meteen op je dak krijgt en de mogelijke gevolgen van een mogelijk negatieve recensie :) Zoals leugens die de dame op de blacklist zet, puur met kwade intenties. Dat ik bij de dame niet terug zal gaan, lijkt me duidelijk en is dus geen probleem. Wat ik wel vervelend vind is dat vervolgens leugens worden geschreven op de 'blacklist', omdat ik wel nog eens een andere dame wilbezoeken...
 
Dat ligt eraan hoe dvp te werk gaat.
Ook ik ben er ooit opgekomen, doe nu 2 jaar aan bezoeken dames in privé ontvangst, dus er zijn er die onbeschreven blaadjes een kans geven.
Kan me echter hier ook een topic herinneren over een dame, die alleen heren ontvangt die op de white list staan.
 
Sinds ongeveer een jaartje of 2 zijn er meer en meer thuisontvangende (voornamelijk uit Oekraine en uit een paar andere Oost Europese landen) dvp's die alleen klanten accepteren die op deze lijst staan. Dit zijn betrouwbare wandelaars die vóór die tijd actief waren op dit gebied. Toen waren deze dvp's veel makkelijker met het accepteren van nieuwe klanten. Daarna werd er o.a. meer gecontroleerd door de instanties, vonden er berovingen of andere narigheid plaats met als gevolg dat alleen klanten van deze lijst worden geaccepteerd. Uitzonderingen daargelaten. Sta je op de lijst dan mag je jezelf geluk prijzen en heb je binnen een mum van tijd een date. Sta je er niet op dan heb je grote kans dat je compleet wordt genegeerd of desnoods direct geblokkeerd zoals sommige wandelaars op dit forum hebben ervaren tot hun grote frustratie. Dit is echter wel de harde realiteit.
 
Sinds ongeveer een jaartje of 2 zijn er meer en meer thuisontvangende (voornamelijk uit Oekraine en uit een paar andere Oost Europese landen) dvp's die alleen klanten accepteren die op deze lijst staan. Dit zijn betrouwbare wandelaars die vóór die tijd actief waren op dit gebied. Toen waren deze dvp's veel makkelijker met het accepteren van nieuwe klanten. Daarna werd er o.a. meer gecontroleerd door de instanties, vonden er berovingen of andere narigheid plaats met als gevolg dat alleen klanten van deze lijst worden geaccepteerd. Uitzonderingen daargelaten. Sta je op de lijst dan mag je jezelf geluk prijzen en heb je binnen een mum van tijd een date. Sta je er niet op dan heb je grote kans dat je compleet wordt genegeerd of desnoods direct geblokkeerd zoals sommige wandelaars op dit forum hebben ervaren tot hun grote frustratie. Dit is echter wel de harde realiteit.
Daarom doe mij maar Latina's die doen niet zo moeilijk hebben geen blacklist en zijn meestal geiler ook.
 
Laatst bewerkt:
Kleine aanvulling op James: op de lijst staan soms (korte) recensies. Niet als hier, maar een zin of twee, drie. Die kunnen dus positief of negatief zijn. Die bepalen een score.
Daarnaast staan er korte opmerkingen op van een paar woorden. In mijn geval staat er dus een lulverhaal als recensie, maar verder alleen een hoop positieve opmerkingen. Dus een dame met enige ervaring, zal wel snappen dat die ene negatieve een verzinsel is. Maar bij een beginnende of voorzichtigere dame die wellicht net iets vervelends heeft meegemaakt of gehoord, kan het alle verschil maken.
Overigens komt het ook voor dat dames, die bijvoorbeeld samen een ruimte huren of elkaar kennen, onderling ervaringen uitwisselen. Meer is de trend van ken je die... ja, dat is een prettige klant... of zo. De dames praten onderling ook, he :)
 
Daarnaast staan er korte opmerkingen op van een paar woorden. In mijn geval staat er dus een lulverhaal als recensie, maar verder alleen een hoop positieve opmerkingen.
Dat is een bepaalde app die ik ook heb ingezien. Ik heb hetzelfde als jij; de ene zegt dat ik een topklant ben en de andere dat ik een of andere gevaarlijke crimineel ben. 🤦🏻‍♂️

De dames praten onderling ook
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Zo ben ik ook binnengekomen bij mijn laatste bezoek zoals ik heb beschreven in mijn laatste recensie. Er leiden meer wegen naar een dvp. 😉
 
Laatst kreeg ik een reactie van vriend/pooier van een dame in hoofdddorp, waar ik de eerste recensie van had geschreven, die niet echt lovend was.
Dame opereerde met drie fake-profielen en aliasen.
Had eigenlijk de tekst moeten publiceren hier, maar gelul over disrespect van zijn vriendin en hoe gaan we dit oplossen, anders zou hij mijn appjes publiceren.
Gelijk geblokt op wattsapp en onder de recensie een reactie gezet, met je doet maar wat je niet laten kunt, maar teruggedreigd om de hermandad op ze af te sturen.
Daarna snel verdwenen uit Hooddorp, nu geloof ik in Breda operationeel.
 
Ze willen dat we geen recensie schrijven omdat ze bang zijn dat we hun slechte service ontmaskeren. recensies zorgen juist ervoor dat de goede dames beloont worden en de slechte juist gestraft worden omdat ze niet doen wat ze op hun advertentie beloven. Dus recensies zorgen voor gerechtigheid en dat is alleen maar goed.
Net iemand bezocht, waar ik een super trans-uurtje mee beleefd heb.
Bij het weggaan vroeg ze, je schrijft toch niet op het internet hierover he.
Oke dat doe ik meestal wel, maar als jij dat niet wilt, dan doe ik dat niet.
Dame heeft ook een prima reputatie, al vanaf het oude hookers, en ook op Girlsreview staat ze goed aangeschreven, dus dat zou ook geen bezwaar zijn.
Maar als de klandizie al goed is, waarom zou ze dan de aandacht willen trekken van buren in haar flat, hermandad of belastingdienst.
Ik denk dat de beschrijving van alle akties ook wel weer een soort klanten zal aantrekken, die dezelfde service gaan eisen.
Dat heb ik eerder meegemaakt bij een andere trans.
 
Een recensie is oordeel van een persoon, en subjectief. Het beste kan je onbevooroordeeld contact leggen met een dame, via telefoon of app. Het eerste contact zegt vaak al hoe iemand is.
Dat klopt, maar bij meerdere slechte recenies zou ik het persoonlijk niet op gokken. Voor de meeste hier is een gokje van 200 toch vrij veel.

Waar ik eigenlijk nieuwsgierig naar ben; is een kletstopic over een DVP een soort van rtl boulevard en mag alles geinsueerd worden? Moet iedereen dan zelf afwegen welke waarde hij hecht aan een opmerking? Of is het bedoeld om informatie te delen buiten een date om?

Ik weet dat de grens soms moeilijk tot onmogelijk is te waarborgen tussen waarheid en roddel. Maar ben gewoon benieuwd naar hoe anderen hier tegen aan kijken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan