DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jannes1987

Newbie
22
08/08/22
38
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
 
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
Ook al meegemaakt. Maar wel op je hoede blijven steeds.. Als er een klik is gewoon gaan. Probeer alleen niet verliefd te worden en beschouw het als een leuk extraatje waarbij je mekaar op een andere manier leert kennen. Daar is niks mis mee. kan zelfs verruimend werken.
 
Klinkt leuk, veel plezier. Misschien proberen een beetje in te schatten wat voor persoon het is voordat je teveel van je gegevens laat weten van waar je woont en waar je werkt enzo. Maar verder klinkt het goed. Ben benieuwd hoe het gaat.
 
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
En wie gaat dat zwemmen en eten betalen? Ik heb er altijd mijn twijfels bij, met de intenties van een dvp.
Mijn vaste dvp adverteert al jaren niet meer en ken ik inmiddels prive ook heel goed, met haar voel ik ook wel een speciale band of vriendschapsband maar bij de meeste dvp's twijfel ik aan de intenties, het is 1 groot spel.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard kennen wij de dame helemaal niet. Ook de heren niet, die hier haar motieven denken te kennen. Naast dat DvP hun geld op basis van de verlangens van mannen verdienen, zijn het gewoon ook mensen. En de een is vast zakelijker dan een ander. Wat ik ook wel opvallend vind is dat zij jou kennelijk al na een eenmalig contact benaderd heeft.
Is zij misschien zelf nog nieuw in het business?
In het algemeen gesproken kan je vlgs. mij alleen zeggen, dat er meer privérelaties uit klant-DvP-relaties gestrand zijn dan dat deze op iets langere termijn succesvol zijn. Maar dat wil over een individueel geval niets zeggen.
Wmb.: Geniet ervan, maar wees ook waakzaam en kritisch.
 
En wie gaat dat zwemmen en eten betalen? Ik heb er altijd mijn twijfels bij, met de intenties van een dvp.
Mijn vaste dvp adverteert al jaren niet meer en ken ik inmiddels prive ook heel goed, met haar voel ik ook wel een speciale band of vriendschapsband maar bij de meeste dvp's twijfel ik aan de intenties, het is 1 groot spel.
Ja hoor, want een ticketje voor te zwemmen kost echt stukken van mensen. 🙄
Beschouw het als iets fijns, misschien ontstaat er een mooie vriendschap!
Als een dame ervoor kiest tijd met jou te spenderen is dat een compliment. Want zo loopt ze veel inkomsten mis.
 
Idd @Lisa Lefèvre . Maar bijna niemand geloofd dat dit mogelijk is.....
Nee en dit is zo jammer! Ze willen allemaal dat de dvp zo min mogelijk aan geld denkt. Extra services doet voor niets en lekker over tijd gaat zonder een euro bij te betalen. Maar wat ik hier zo lees is dat velen meteen aan centen denken. 😐🙄
Met iets te gaan eten kan het überhaupt ook een pak friet zijn hè. Moest hij een gentleman zijn en alles betalen, wat zelf niet eens een zekerheid is. Want zij zegt misschien ook 'wil je dat ik betaal?' Is hij €50 kwijt voor een leuke dag met haar. Ipv €150 voor een uur. Pick wisely ☺️
 
Ik blijf erbij dat ook dvp's mensen zijn met gevoelens. En idd kan je ook vriendschappelijk met elkaar omgaan. Misschien leidt het tot meer en krijg je een mooie lieve relatie. Onlangs nog meegemaakt dat de dame zelf voorstelde de bon te splitten. Dan ben ik wel de gentleman te zeggen dat het niet hoeft. Het kan dus echt wel anders en jammer dat men soms zo zwart wit kijkt.
 
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
Pas op, pas op! Er kan een vent achter zitten die het allemaal regisseert. Zeker al na één afspraak privé afspreken is verdacht.
 
Newbie, het woord zegt het al, nieuw in deze wereld en gelijk maak jij zoiets mee, wat de meeste van ons in vele jaren dames bezoeken maar zeer zelden overkomt.

Dikke auto, duur horloge, maatpak aan, toen kreeg ik dit soort verzoekjes ook met enige regelmaat, in spijkerbroek, polo en met een goedkoop sporthorloge beduidend minder. Wat ik maar wil zeggen, veel dvp binden zich liever aan 1 rijke vent dan 10 vreemde mannen per dag, uiteraard zeer begrijpelijk.

Het kan oprechte interesse zijn van de dame, de situatie dat een Nederlandse bijklussende dame van jouw leeftijd iets in je ziet omdat je een lekkere vent bent dat is een hele andere situatie dan een paar jaar oudere doorgewinterde dvp uit een ontwikkelingsland contact met je opneemt.

Geef niet teveel persoonlijke zaken prijs, je exacte adres, inkomsten etc, en spreek gewoon af op een drukke publieke locatie zoals een zwembad, liefst overdag en kijk het aan en wees op je hoede, maar sta ondertussen wel open voor je gevoelens, wie weet komt er iets moois uit voort.
 
Nee en dit is zo jammer! Ze willen allemaal dat de dvp zo min mogelijk aan geld denkt. Extra services doet voor niets en lekker over tijd gaat zonder een euro bij te betalen. Maar wat ik hier zo lees is dat velen meteen aan centen denken. 😐🙄
Met iets te gaan eten kan het überhaupt ook een pak friet zijn hè. Moest hij een gentleman zijn en alles betalen, wat zelf niet eens een zekerheid is. Want zij zegt misschien ook 'wil je dat ik betaal?' Is hij €50 kwijt voor een leuke dag met haar. Ipv €150 voor een uur. Pick wisely ☺️
Ik heb inmiddels ook een vaste/favoriete dame die (bij mij) extra diensten en tijd geeft zonder extra geld daarvoor te willen. Ook hebben wij een erg goede klik en heb ik ook al haar prive gegevens. Mocht ze ooit stoppen dan kon ik nog wel eens thuis komen bij haar gaf ze aan. Maar verder dan dat gaat het niet, of nog niet. Op zich lijkt het mij wel leuk om haar als "een vriendin" en niet "mijn vriendin" te hebben. En ja of je dan betaalt voor alleen een uurtje sex of betaald voor een leuk uitje samen en daarna sex hebt is om het even. Voor mij persoonlijk moet het geen relatie status krijgen, op den duur kost dat steeds meer en krijg je steeds minder sex als je niet uitkijkt :( en alle andere "gezeur" er ook nog eens bij.
 
Ik heb inmiddels ook een vaste/favoriete dame die (bij mij) extra diensten en tijd geeft zonder extra geld daarvoor te willen. Ook hebben wij een erg goede klik en heb ik ook al haar prive gegevens. Mocht ze ooit stoppen dan kon ik nog wel eens thuis komen bij haar gaf ze aan. Maar verder dan dat gaat het niet, of nog niet. Op zich lijkt het mij wel leuk om haar als "een vriendin" en niet "mijn vriendin" te hebben. En ja of je dan betaalt voor alleen een uurtje sex of betaald voor een leuk uitje samen en daarna sex hebt is om het even. Voor mij persoonlijk moet het geen relatie status krijgen, op den duur kost dat steeds meer en krijg je steeds minder sex als je niet uitkijkt :( en alle andere "gezeur" er ook nog eens bij.
Ik zou wel nooit betalen om samen bvb andere dingen te doen dan een seksdate (los van een restaurantrekening of wellness etc)
Ik vind als je tijd met mekaar wil spenderen die niks te maken heeft met het werk (dus niks seksgerelateerd) dat het dan gemeend moet zijn zonder verdiensten.
Anders doe je ze beter niet.
 
Dat is mij nog nooit gebeurd. Misschien ook omdat ik er niet op aanstuur. Ik verbaas me er soms over te lezen hoe mannen allerlei persoonlijke dingen toevertrouwen aan een dvp. Dat is nu net wat ik in betaalde seks niet zoek, en in andere contexten eventueel wel.

En van de kant van de dvp kan ik me voorstellen dat de meerderheid dat voor zichzelf liever ook gescheiden houdt.

Maar aan de topicstarter zou ik zeggen: doe dat als je er een goed gevoel bij hebt, maar beland niet in troebele wateren. Dan denk ik niet enkel aan het financiële maar ook aan het emotionele aspect.
 
Dvp dames zijn ook mensen met noden en gevoelens, meestal zijn ze eenzaam en in isolatie geraakt en een beetje vriendschap is meegenomen. Maar zoiets moet groeien vind ik en zeker niet na 1 afspraak. En wat heb je verteld over jezelf?
Ik wil graag date betalen en dan nog iets eten of sauna of wellness, kost niet zoveel om echt bv namiddag te spenderen en je spendeert in de toekomst.
Je volgende dates kunnen er maar beter bij worden
 
Niet akkoord. Je kan een vriebschapp3llijke band hebben maar het paydaten (seks) staat daar los van. Wie profiteerd er anders van wie he.....
Ik heb dat ook met mijn vaste klusser in huis.Als hij voor me werkt , betaal ik hem.
Maar we gaan ook wel eens een pintje drinken.
 
Meer dan genoeg ervaring op dit gebied gehad met diverse dames. Zodra je meer privé met elkaar omgaat komen er andere verwachtingen bij kijken. Als je niet bereid bent dit erbij te krijgen zou ik het maar simpel en puur zakelijk houden.
 
@muis, Sorry ging zonder horloge dure kleding heen. gewoon Polo wite skechers en normale spijkerbroekie heen. Ze gaf alleen aan mijn Pik ontiegelijk lekker te vinden en mijn ogen heel mooi.

Klopt wel dat ze Nederlands Spreekt van zelfde leeftijd zijn ongeveer ( begin 30 ).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan