DVP wil ineens prive afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jannes1987

Newbie
22
08/08/22
38
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
 
Hoi, Ik ben vrij nieuw in deze wereld, sinds afgelopen week wat DVP`s bezocht, Nu ben ik bij een leuke DVP geweest, ( Ik ga geen namen of andere herleidingen benoemen ) maar die neemt ineens prive contact op, Nu heb ik vanavond een paar uur prive video gebeld, en eigenlijk zo afspraakjes gemaakt om binnenkort te gaan zwemmen en evt uit eten.

ik had bij binnenkomst ook echt een klik met haar. Maar hebben jullie ervaring met hoe te handelen. even ter verduidelijking ik heb nu haar prive nummer echte naam en haar prive adres. dus dit is echt niet een geval van dat een DVP meer geld probeert af te troggelen.
Ook al meegemaakt. Maar wel op je hoede blijven steeds.. Als er een klik is gewoon gaan. Probeer alleen niet verliefd te worden en beschouw het als een leuk extraatje waarbij je mekaar op een andere manier leert kennen. Daar is niks mis mee. kan zelfs verruimend werken.
 
Klinkt leuk, veel plezier. Misschien proberen een beetje in te schatten wat voor persoon het is voordat je teveel van je gegevens laat weten van waar je woont en waar je werkt enzo. Maar verder klinkt het goed. Ben benieuwd hoe het gaat.