DVP's die liegen over nationaliteit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het wel irritant, zeker bij de voorselectie, hoe alles door elkaar wordt gebruikt en op de grote hoop wordt gegooid.
Redlights is daarin better omdat je op etniciteit en/of afkomst kan zoeken en dat scheelt dan weer. Ik heb zelf slechte ervaringen met Roemeense, Bulgaarse. Moldavische dames. Oekraïnse & Baltische dames juist goede ervaringen, uiteindelijk zou het al gemakkelijker zijn als het overal duidelijk was, omdat ik merk dat er een groot mentaliteitsverschil is.

De diverse sites waar de dames op adverteren zijn ook maar afhankelijk van de informatie die ze aangeleverd krijgen. Dus de adverteerders kunnen aanleveren wat ze willen, er is geen controle op. Dus zal het "probleem" altijd blijven bestaan.

Redlights is daarin better omdat je op etniciteit en/of afkomst kan zoeken en dat scheelt dan weer. Ik heb zelf slechte ervaringen met Roemeense, Bulgaarse. Moldavische dames. Oekraïnse & Baltische dames juist goede ervaringen, uiteindelijk zou het al gemakkelijker zijn als het overal duidelijk was, omdat ik merk dat er een groot mentaliteitsverschil is.
Als je zelf zogenaamd 'enkele ervaringen' met nationaliteiten op doet, is de relevantie daarvan (vergeleken met de vele duizenden anderen die er zo rondlopen) alvast niet erg groot om op basis hiervan zinvolle uitspraken te gaan doen over bepaalde groepen. Velen van ons extrapoleren hun toevallige ervaringen naar het grote geheel.

Het mentaliteitsverschil? Ja, dat is er. Een dvp van een bepaalde nationaliteit zal allicht een andere mentaliteit hebben dan een gewone vrouw van dezelfde nationaliteit die géén sekswerk doet. :LOL: Maar 't was niet dàt wat er bedoeld werd zeker...

Een Nederlander (in Antwerpen: nen Ollander) is een gierige vent, die veel praat heeft en het goed kan uitleggen, vaak zonder veel inhoud. Zo gaat de traditie, waar talloze grappen zich op baseren. Nochtans merk ik dat bij het organiseren van benefiet events bv, de Nederlanders vaak veel vrijgeviger zijn dan de Vlamingen. En ik heb zowel Nederlandse vrienden die best op een bepaald niveau zitten, als Vlaamse kennissen die de reputatie van de Antwerpenaars weinig eer aan doen. Het verschil tussen god en een Antwerpenaar... God weet alles, en een Antwerpenaar weet alles beter.

Ik ben trouwens zelf niet van Antwerpen. Ik werk er. Want binnen de landsgrenzen hebben de 'locale identiteiten' ook hun opgeplakt plaatje. De trage niet al te slimme Limburgers, de koppige Westvlamingen enz enz. Onnodig te zeggen dat dit ook enkel maar een voedingsbodem voor grapjes is, maar dat ik daar in de praktijk weinig van merk.

Dus de Roemeense, Bulgaarse en Moldavische dames zijn slechter, en de Oekraïnse en Baltische dames zijn best wel ok??? Ik vraag me af of degene die dit zegt, wel wakker was in de aardrijkskundeles en al eens gekeken heeft hoe die genoemde landen en streken aan elkaar plakken. En dan zo'n grote verschillen? Laten we dat idee maar liever begraven, volgens mij.

Dus de Roemeense, Bulgaarse en Moldavische dames zijn slechter, en de Oekraïnse en Baltische dames zijn best wel ok??? Ik vraag me af of degene die dit zegt, wel wakker was in de aardrijkskundeles en al eens gekeken heeft hoe die genoemde landen en streken aan elkaar plakken. En dan zo'n grote verschillen? Laten we dat idee maar liever begraven, volgens mij.
Het is niet zo dat Roemeense en Bulgaarse dvp's slechter zijn dan oekrainse en baltische dames, maar ze hebben wel de reputatie dat ze het niet waarmaken als het om service gaat. Gemiddeld scoren de oekrainse en baltische dvp's ook beter, het is hier op het forum ook goed terug te zien.

Terug
Bovenaan Onderaan