DVP'S die zich arrogant gedragen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit doen de meeste, omdat je als het erop aankomt je de kwetsbaarste bent van de twee, en dat weten ze verdomd goed.
Ik voel me alles behalve kwetsbaar op een date. Ben nooit zenuwachtig op een date hoe knap een dame ook is. Maar ik snap je goed wij betalen dus voelen sommige dvp's zich te goed voor ons. Zulke dvp's zijn in mijn ogen niet bijster slim want met hun arrogantie bereiken ze niks behalve minder klanten.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, maarja 'arrogant' komt wat mij betreft gewoon neer op dames die zich niet aan de afspraken houden. Die heb je er natuurlijk wel tussen zitten ja. Dames met veel klanten komen er mee weg helaas.

En verder... als een dame veel over zichzelf praat met 'ik ik ik' dan ben ik meestal juist benieuwd en ga ik gerichte vragen stellen.

Wat ik eigenlijk echt het meest arrogante vind dat een dame in deze branche kan doen: adverteren op kinky zonder de intentie om met wie dan ook af te spreken. Alleen maar om uitnodigingen van hitsige mannen te ontvangen. Hoe triest ben je dan.
 
Vaak bij een eerste bezoek voelt dat wel zo, totdat ze in de gaten krijgen dat je makkelijk betaald voor extra diensten, dan glimlachen ze naar je als je de volgende keer langsloopt.
 
Ik voel me alles behalve kwetsbaar op een date. Ben nooit zenuwachtig op een date hoe knap een dame ook is. Maar ik snap je goed wij betalen dus voelen sommige dvp's zich te goed voor ons. Zulke dvp's zijn in mijn ogen niet bijster slim want met hun arrogantie bereiken ze niks behalve minder klanten.
Ik bedoel dus als in een privé huis komt met een illegale Latina met nog 4 andere mensen in de kamer ernaast je niet veel te vertellen hebt, dus al meerdere keren mee gemaakt, en mij boeit het niet, maar je zal maar in je Adam kostuum op bed liggen en door arrogantie begint de dvp te schreeuwen, dan voel je volgens mij niet prettig, het kan aan mijn liggen
 
Laatst bewerkt:
Een dvp die door arrogantie tegen je gaat schreeuwen in een privé huis…🥺
Voor mij is het allemaal nieuw.
Nee, gelukkig nog nooit meegemaakt.
met privé huis bedoel ik dus het illegale circuit waar de dames werken, en als je dan toevallig wat doet waar de dame het niet eens is, en begint deze hard tegen je te praten, en dan door het kartonnen standaard bouwdeurtje , wordt iets in het portugees/spaans iets geroepen en dame antwoord met oke, in zulke situatie ben ik meestal dan niet blij.
 
Ah oke, dat snap ik!
Ik weet niet of arrogantie een rol speelt, maar dat de dames alles aan elkaar liegen om je zoveel mogelijk geld af te troggelen, zeker.

Ik had een leuke meid die koffie wilde, dus ik langs de coffee company, verse filterkoffie meegenomen.
Was duurder dan espresso. Ze vond het lekker, ik zei: gelukkig maar, want het was duurder dan espresso.

Gelijk boos, dat ik niet over geld moest praten want daar ging het niet om.
Nou, zei ik: koffie betaal je niet met een glimlach hè… JIJ drinkt koffie die IK betaal met geld dat IK heb verdiend. Dus ga nooit meer zeggen dat ik niet over geld moet praten.

Dst snapte ze. Ik heb daarna nooit meer iets meegenomen. En een extra dienst gebruikt zonder te betalen.
Ha ha!!
Het is wel goed met zo'n rare houding. 🤪
 
Ah oke, dat snap ik!
Ik weet niet of arrogantie een rol speelt, maar dat de dames alles aan elkaar liegen om je zoveel mogelijk geld af te troggelen, zeker.

Ik had een leuke meid die koffie wilde, dus ik langs de coffee company, verse filterkoffie meegenomen.
Was duurder dan espresso. Ze vond het lekker, ik zei: gelukkig maar, want het was duurder dan espresso.

Gelijk boos, dat ik niet over geld moest praten want daar ging het niet om.
Nou, zei ik: koffie betaal je niet met een glimlach hè… JIJ drinkt koffie die IK betaal met geld dat IK heb verdiend. Dus ga nooit meer zeggen dat ik niet over geld moet praten.

Dst snapte ze. Ik heb daarna nooit meer iets meegenomen. En een extra dienst gebruikt zonder te betalen.
Ha ha!!
Het is wel goed met zo'n rare houding. 🤪
Ook een keer meegemaakt, spreek af, en de dame heeft honger, of ik frietjes (Brabant he) mee kon nemen, dus ik langs de plaatselijke kabab Ali en neem een schotel mee, kom ik aan nog geen 3 min later, en klaagt dat de frietjes taai zijn, en lust geen kabab, heb ik het zelf maar genuttigd, nog wel een goeie neuk sessie gehad, dat dan weer wel, denk wel met een knoflook kegel, maar daar had ik geen last van.
 
Ik had een leuke meid die koffie wilde, dus ik langs de coffee company, verse filterkoffie meegenomen.
Was duurder dan espresso. Ze vond het lekker, ik zei: gelukkig maar, want het was duurder dan espresso.

🤪
als ik dit lees vind ik het ook raar dat je meteen over "duurder dan espresso" begint en minstens net zo raar dat zij dan boos wordt... kan aan mij liggen maar als ik iets geef heb ik het nooit over hoeveel dat heeft gekost
 
Probeer dat wel te voorkomen..
Zijn meestal de Latinas die in berichtjes al beginnen met 'come now bby', 'when you com'
'150 hour'
Als je daar heen gaat kun je er op wachten dat de dame niet ECHT om jou zit te springen, wel je briefjes van 50
Eenmaal ter plaatse ontstaat dan dikwijls een minder leuke sfeer.. Mede omdat je ook met der planner hebt zitten appen
Heb het inderdaad meegemaakt dat ik dus in het Spaans bejegend werd.. En dat was niet zo leuk..
Bovendien had de dame niet in de gaten dat ik haar verstond.. En eerst niks terug zei..
Die arrogantie verdween als sneeuw voor de zon toen ik dat ineens wel deed..
Misschien niet foutloos.. Maar het kwam wel over..
Zei zoiets van 'dan zou ik dat blanke varken nu maar eens even pijpen dan ofniet, daar betaald hij je voor'
Met een glimlach..
Uiteindelijk is de sfeer dan wel beter.. Maar je hebt gelijk haar intentie door..
Maar het komt voor ja..
Zoals eerder gezegd, je zit/ligt/staat naakt in een huis vol mensen die hier officeel niks te zoeken hebben..
Kan zo maar eens raar uitpakken
 
als ik dit lees vind ik het ook raar dat je meteen over "duurder dan espresso" begint en minstens net zo raar dat zij dan boos wordt... kan aan mij liggen maar als ik iets geef heb ik het nooit over hoeveel dat heeft gekost
Nou dit komt dan nadat ik vaak bijzondere hapjes heb gemaakt, vaak japanse zeewierhapjes heb meegenomen. Via mijn werk diverse exclusieve taartjes en gebakjes heb gekocht.
Zeg maar per keer voor gemiddeld 50 euro aan extra's heb meegenomen.
Los van de uren die ik eraan besteed heb om sommige hapjes te maken.
Nooit iets over gezegd, altijd met liefde
ontvangen.
Ik ken haar inmiddels 1 jaar.
Dus dat ik dan geen opmerking zou mogen maken over 1 kopje koffie… mwoah.

En dan ook nog een halve grap in de categorie: maar goed dat het lekker smaakt, want het was duurder dan espresso.

Lijkt me iets wat je na honderden euro's aan gratis eten en hapjes wel zou mogen zeggen.
Maar goed, dat snapt ze nu ook. Alleen net te laat… 😋
 
Arrogant niet, wel zelfverzekerd, vraag ik om pijpen zonder, zeggen ze dat ze met net zo lekker pijpen 😅 niet dus, nu al meegemaakt de afgelopen twee weken. Ze zou de dames vies zijn die pijpen zonder aanbieden, pardon? 🤣
 
Veel mannelijke aandacht kan een dame doen veranderen. Ik heb het zelf meegemaakt. Min of meer een paar jaar een vaste dame gehad. Ze werd populair en veranderde zowel in houding als inzet. Het lukte haar niet om beide benen op de grond te houden. Op den duur heb ik er een punt achter gezet. Ze vroeg om een verklaring en die heb ik haar gegeven. Leuke uurtjes mee beleefd. Jammer. Vrij recent nog een lange app van haar ontvangen, niet meer op gereageerd. Dikke vette punt...
 
Heb er wel eens 2 gehad die zich bij binnenkomst al aardig arrogant gingen gedragen.
Maar vriendelijk bedankt toen. Kreeg het een en ander naar m'n hoofd geslingerd aan woorden.
Ik zou op een zwarte lijst op internet komen te staan, prima zei ik dan doe ik dat ook bij jou aan de schandpaal nagelen.
Nooit wat gebeurt en nooit meer wat gehoord :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan