Algemeen Dynamite Privé, Nieuwegein

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
439
29/08/21
463
117
- url: https://dynamiteprive.nl/
- parkeren: gratis
- entree: redelijk discreet
- indruk dames: van zeer goed tot zeer slecht

situatie 2021
- donkere kleine wachtruimtes met oude lectuur vol kauwgum en vlekken
- kamers: 6 kamers met douche/bad (achterstallig onderhoud) + 1 kamertje met wastafel
- textiel: oud en versleten
- airco: nogal eens defect

update juni 2023
- in aangekocht naastgelegen pand is uitbreiding gerealiseerd
- op begane grond nieuwe lichte ruimere wachtruimtes, koffiecorner en aparte uitgang
- op verdieping 5 nieuwe modern ingerichte kamers met douche/bad
- textiel: vernieuwd
- naar verluidt worden komende tijd kamers van oude gedeelte gerenoveerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een tijdje geleden ben ik er 1x geweest. Maar ik vond het best tegenvallen.
Ik had voor Jess gekozen. Maar die had er weinig zin in volgens mij.
Ze nam geen initiatief, ze rook niet fris (zweetlucht/lijflucht), ze draaide haar hoofd vaak weg, kneep met haar ogen, alsof ik haar pijn deed, terwijl ik het juist heel rustig aan deed.
Ik had haar voor 1 uurtje geboekt, maar na een half uurtje was ik er al klaar mee, en heb toen een deel van mijn geld terug gekregen.
De rest van de dames keken ook niet heel vrolijk, toen ik weer naar buiten liep.
De algehele indruk op mij was best somber.
De dames zaten op een rijtje vlakbij de uitgang, en ik zei nog fijne avond, een vriendelijk knikje.
Maar ik kreeg totaal geen reactie terug, de dames keken me een beetje somber aan, meer niet.
Ik ben er maar 1x geweest, dus misschien kwam ik precies op een rot moment, dat er iets gebeurt was. Of dat de toppers allemaal al bezet waren, en dat deze dames de wat mindere waren.
Ik weet het niet, maar ik ben na mijn eerste keer, er ook nooit meer binnen geweest.
Eigenlijk ben ik nu ook wel benieuwd naar andere verhalen van bezoekers, die wel positiever zijn dan ik.
Of die ongeveer dezelfde ervaring hebben gehad, zoals de mijne.
 
Ben er ook 1x geweest, bij Melissa. Een Poolse dame die er wel heel veel zin in had. Wat een mooi lichaam en wat een passie had die meid!
Voor de rest klopt het beeld hierboven wel. Doet een beetje armoedig aan. Melissa vertelde mij ook dat er een aantal dames met drank en drugs bezig waren. Maar of dat waar is weet je natuurlijk nooit. Melissa is overigens niet veel later als Amanda bij Leiden Prive begonnen. Ik weet niet of ze daar nog steeds zit.
 
Weet niet of dit mee telt maar in 2018 op een warme zomerdag geweest. Bezocht toen ene blonde dvp Tara die heel erg hard aan het adverteren was. De prijs en de foto's lokten me.

Bij binnenkomst even in de wachtruimte gezet, pand was een beetje aan een opknapbeurt toe (weet niet of dat nog steeds zo is). Werd naar boven meegenomen, op zich wel een gave ruimte met een bubbelbad en ik dacht een rond bed? Dat laatste weet ik niet meer zo goed. Tara deed nogal chagrijnig tegen mij, wat bleek ze vroeg hoe het met me ging terwijl ik dat blijkbaar niet had gehoord. Ze vond me dus bot over komen toen ik niks terug zei op dat moment.

Dame was dus in het begin wat kil. Na het neuken vroeg ze me haar te masseren. Toen we eenmaal aan de praat waren werd ze wel wat aardiger. Nog gevraagd of ze anaal deed, antwoord was ja voor 300 euro extra. Ben er nooit meer terug geweest.
 
Bedoel je de kans om andere mannen tegen te komen? Die is er idd wel, maar alleen als er net toevallig iemand naar buiten gelaten wordt terwijl je op weg naar de voordeur loopt. Binnenin het pand zelf wordt je in een wachthokje gezet tijdens voorstelronde en kom je geen andere mannen tegen.

Nog 1 ding: ik ben hier ook wel eens 's nachts langsgeweest maar dat doe ik niet meer aangezien er dan vreemd volk buiten rondhangt (aan het wachten op hun maat die binnen bezig is?)
 
Oh dat is zeker een goeie tip over dat 's nachts langs gaan. En ja ik bedoel ook andere mensen ontmoeten maar ook het feit dat "andere mensen" weten dat je bij een DVP op bezoek gaat. Klinkt misschien een beetje raar maar thuisontvangst voelt voor mij toch vaak wat discreter.

Maarja, misschien schraap ik ooit de moed op om toch maar eens langs te gaan.
 
Dynamite Privé, Ligt wel redelijk privé achter op een Industrieterrein. Aan weerszijde van het pand wat bedrijfspanden, er tegenover een garagepark. Voor de deur een parkeerplaats welke deels met beplanting van de openbare weg wordt afgescheiden. Ligt ook aan een niet hele drukke weg omdat deze op bepaalde tijden is afgesloten voor verkeer.
 
Twee keer geweest, één keer bij dame waarvan de naam me niet bijstaat en één keer bij Bibi, Bibi is een leuke (!) dame. Pand is inderdaad een beetje shabby, gastvrouw was beide keren vriendelijk, was beide keren niet veel keus (1 en 2), dat kan aan de timing hebben gelegen. En hierover:
ik ben nog een beetje huiverig over priveclubs en hoe discreet die zijnomdat ik nooit eerder bij zoiets ben geweest,
Terrein/locatie is inderdaad (buiten kantoortijden) redelijk afgelegen, maar ligt wel aan een weg dus er rijden auto's en fietsers langs. Ik ga meestal in de avond/nacht en iedereen die er dan rondloopt is hetzelfde van plan als jij, die gedachte maakte het voor mij prima.
 
Een tijdje geleden ben ik er 1x geweest. Maar ik vond het best tegenvallen.
Ik had voor Jess gekozen. Maar die had er weinig zin in volgens mij.
Ze nam geen initiatief, ze rook niet fris (zweetlucht/lijflucht), ze draaide haar hoofd vaak weg, kneep met haar ogen, alsof ik haar pijn deed, terwijl ik het juist heel rustig aan deed.
Ik had haar voor 1 uurtje geboekt, maar na een half uurtje was ik er al klaar mee, en heb toen een deel van mijn geld terug gekregen.
Had je maar een recensie geschreven over Jess, dan had je mij hetzelfde bespaard! ? Dit overkwam mij namelijk ook. Jess is echt zo'n ongeïnteresseerde Oost-Europese raamdame die per ongeluk in een privéhuis is beland. Zie mijn recensie over haar: één ster, en da's nog te veel.
Maar met Kaya en Aliyah heb ik goede ervaringen gehad, dus het is niet allemaal kommer en kwel bij Dynamite.
 
Had je maar een recensie geschreven over Jess, dan had je mij hetzelfde bespaard! ? Dit overkwam mij namelijk ook. Jess is echt zo'n ongeïnteresseerde Oost-Europese raamdame die per ongeluk in een privéhuis is beland. Zie mijn recensie over haar: één ster, en da's nog te veel.
Maar met Kaya en Aliyah heb ik goede ervaringen gehad, dus het is niet allemaal kommer en kwel bij Dynamite.
Ik heb er een recensie over geschreven op Hookers. Maar ja, we weten allemaal wat er met die website gebeurd.is.
 
Nieuwe ervaringen:
- Bobby: wat voller dan op de foto's, lekker actief, houdt van beffen; deepthroat zoals op website aangegeven lukte helaas niet ivm te grote dikte volgens haar
- Danielle: donkere knappe jonge dame met grote lekkere tieten, geeft zeer goede prostaatmassage en handjob, sex in verschillende standjes gaat ze goed in mee
 
@<directie van Dynamite Prive> - mochten jullie meelezen (hier ga ik van uit) dan heb ik wel wat verbeterpuntjes:
  1. verbouw een aantal kamers en vervang die '90 whirlpool door een fatsoenlijke douche zodat ik mijn poten niet breek na een douchebeurt in dat bad. En waarom moet er iedere keer gevraagd worden om de heetwaterkraan aan te zetten?
  2. vervang de lectuur in de wachtkamertjes zo nu en dan - de bladen die er nu liggen zien er uit alsof ze door een rukker zijn gebruikt
  3. bedlaken en handdoek zijn armoedig klein
  4. kussenslopen ontbreken
  5. trap dat SM spul uit al die kamers (op 1 of 2 na) - ik gebruik het alleen maar als kapstok
  6. maak die '90 website wat informatiever: ik mis een weekagenda (of op zijn minst een 3daagse agenda), ik mis tijden van/tot wanneer een bepaalde dame aanwezig is
  7. huur een professionele fotograaf in om foto's van de dames te maken - veel foto's zien er nu uit alsof ze door een amateur hobbyist zijn gemaakt
  8. zet sluitingstijd op vrijdag en zaterdag op 24:00 (buiten coronaregeltijd) om toeloop van gajes te beperken
  9. neem afscheid van dvp's die ondermaats presteren
  10. zet de verwarming wat hoger in de kamers - ik begrijp dat gas tegenwoordig wat duurder is maar een temperatuur van 18graden is niet bepaald behaaglijk
 
Laatst bewerkt:
Twee nieuwe testdrives:
- Alicia 30+ redelijke tot goede non-erotic massage, zeer slechte handjob, matige blowjob en redelijke sex, no kissing, wel aardig persoon
-Gaby 40+ redelijke blowjob en sex incl zoenen, wat stilletjes persoon (ws door taalbarriere)
 
Dynamite is niet meer wat het ooit is geweest, je kon er in het verleden gezellige intellectuele vrouwen aantreffen waar je qua leeftijd op één lijn mee zat, gaf een goede sfeer en GFE, de meiden die er nu zitten worden steeds jonger en jonger, zie al weken hetzelfde op de agenda.

Het lijkt net alsof het aanbod wordt gestoeld op de wensen van het type klant wat met foute fantasieën rondloopt. Niet voor mij weggelegd, nu ben ik niet eens zo oud, maar hier heb ik gewoon geen zin in, en ik ga het zeker niet in stand houden.
 
Laatst bewerkt:
Ben er 1 keer geweest, vlak na de 2e lockdown na het voorstelrondje de zaak zsm verlaten. Had er een unheimisch gevoel bij. Dames maakte een beetje een uitgebluste indruk, de gastvrouw was ook niet heel vriendelijk en probeerde me met man en macht als nog een dame aan te smeren.
Dit is vrij vervelend en ik lig er dus niet wakker van, met man en macht jou een dame proberen aan te smeren. Deze club is door de jaren heen echt achteruit gegaan, was tien jaar geleden wel een ander verhaal.
 
Met die soort pashokjes om te wachten is de kans om anderen tegen het lijf te lopen kleiner dan bij sommige andere privéhuizen die ik ken. Daar zit ik wel eens met anderen tegelijk in de huiskamer. (Als het te druk is.) Ik heb alleen ervaring met Cindy. Maar dat is dan wel een heel goede ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan