Recensie ebony Jennifer, Zottegem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kijrel

Wandelaar
59
29/12/21
25
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-jennifer-xx-welcome.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Recent Jennifer in Zottegem een bezoekje gebracht, ik moest daar ongeveer in de buurt zijn. Haar tarieven zijn zeer goedkoop: 50€ voor 30 minuten en 100€ voor een uur en ik heb het wel voor ebony-dames, dus binnengegaan met de idee dat eender wat de schade wel zou meevallen.
20 minuten vóór ik aankwam nog gebeld, op het afgesproken uur stond ik aan haar voordeur maar geen reactie op deurbel noch op kloppen op de deur. Dan maar opnieuw de telefoon genomen, gebeld, ze deed dan toch open en ik kon eindelijk naar binnen. De televisie stond loeihard ... vandaar uiteraard dat ze de deurbel niet hoorde, maar wel raar dat je iemand verwacht en het volume zo hard zet dat je niets anders hoort. Ik heb nog moeten vragen of het wat stiller mocht.
In haar advertentie staat dat ze een C-cup heeft, maak daar maar een A- cupje van. Maar goed: als de service goed is ... niet dus. Haar tepels mag je aanraken maar zeker niet likken. "Nonono!" Ze doet enkel PMC, maar dat wist ik al op voorhand, ik heb helaas ook maar weinig kunnen genieten van haar pijpkunsten mét condoom. Dan maar enkele standjes gedaan maar het is mij niet gelukt om te komen. Heb haar dan gevraagd mij - letterlijk - een handje te helpen, maar ook dat was niks speciaals; op den duur dacht ik zelfs dat ook dat niet ging lukken. Ze blijft nog tot maandag in Zottegem voor wie interesse heeft, mij ziet ze niet meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan