Rurouni1984
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/eurasian-eccatelina/
- Totale kosten (in euro)
- 250
Ik ben dinsdag voor de eerste keer bij deze dame geweest. Ik had een afspraak om 20u gemaakt voor een uurtje.
Ze heeft haar adres bij de boeking doorgegeven maar vroeg wel om 10min voor aankomst even te sturen, zodat ze zeker klaar was.
Ik heb dit gedaan maar ze vroeg nog 5min extra om zich klaar te maken.
Wat ik wel jammer vond omdat het hard aan het regenen was en ik geen paraplu bij had, dus ik was goed doorregent toen ik uiteindelijk bij haar toe kwam.
Voor mij zond een Amazone, wat een vrouw. Groot, mooie vormen, benen, borsten.
Na betaling zijn we over gegaan tot een kleine verfrissing van mezelf, ik kwam net van mijn werk.
Zijzelf rook heel fris en net gewassen. Ze was voor mij wat moeilijk verstaanbaar, ze heeft een heel gek accent maar dat veranderde voor mij niets aan de zaak.
Eerst begonnen met een stevige massage waarna ze mij snel vroeg om om te draaien.
Ze begon zachtjes te pijpen zonder condoom (hiervoor had ik ook betaald) en voor ik het wist, slipte ze mijn penis (zonder jasje) in haar kutje.
Ik was hierdoor wel hard verschoten maarja eenmaal erin vergat ik al mijn zorgen.
Nog nooit zo een glibberig kutje gevoelt.
Na een aantal standjes klaar gekomen op haar borsten.
En nog wat bij gepraat.
Een zeer leuke dame, voor mezelf moeilijk verstaanbaar maar zeker een aanrader.
Ze heeft haar adres bij de boeking doorgegeven maar vroeg wel om 10min voor aankomst even te sturen, zodat ze zeker klaar was.
Ik heb dit gedaan maar ze vroeg nog 5min extra om zich klaar te maken.
Wat ik wel jammer vond omdat het hard aan het regenen was en ik geen paraplu bij had, dus ik was goed doorregent toen ik uiteindelijk bij haar toe kwam.
Voor mij zond een Amazone, wat een vrouw. Groot, mooie vormen, benen, borsten.
Na betaling zijn we over gegaan tot een kleine verfrissing van mezelf, ik kwam net van mijn werk.
Zijzelf rook heel fris en net gewassen. Ze was voor mij wat moeilijk verstaanbaar, ze heeft een heel gek accent maar dat veranderde voor mij niets aan de zaak.
Eerst begonnen met een stevige massage waarna ze mij snel vroeg om om te draaien.
Ze begon zachtjes te pijpen zonder condoom (hiervoor had ik ook betaald) en voor ik het wist, slipte ze mijn penis (zonder jasje) in haar kutje.
Ik was hierdoor wel hard verschoten maarja eenmaal erin vergat ik al mijn zorgen.
Nog nooit zo een glibberig kutje gevoelt.
Na een aantal standjes klaar gekomen op haar borsten.
En nog wat bij gepraat.
Een zeer leuke dame, voor mezelf moeilijk verstaanbaar maar zeker een aanrader.