Ecuador, Quito

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.263
01/07/21
2.157
33
Een van de allerbeste plekken op aarde die ik ooit bezocht als het gaat om aanbod van dames. Er is een werkelijk enorm aantal zgn "Chongo's" verspreid over de stad te vinden. Dit zijn bordelen/clubs, in te delen in vroege en late clubs, de vroege zijn vooral gericht op de dag zeg maar van 11.00 tot 20.00, de latere van 16.00 tot 24.00.
Een deel van de clubs is ook tot in de vroege ochtend uren te bezoeken, de nachtelijke uren lijken wel wat duurder te zijn.
Kosten zijn minimaal, drankjes kosten 2 a 3 USD, en de dames zelf tussen de 15 en 20 USD per sessie.

Heb hier echt de tijd van mijn leven gehad, een aantal plekken die ik veelvuldig heb bezocht waren Cafe Rojo, El Swing en l'Club.
Op Wikisexguide staat een goed overzicht van alle bordelen, dus die ga ik hier niet herhalen.

Enige waar je op moet letten is na vertrek uit een club dat je een gewone taxi pakt, waarvan er heel veel rondrijden. Neem geen taxi aan die je aangeboden wordt, te vaak gehoord dat pooiers buiten de clubs staan te wachten om ook de laatste Dollares uit je zak te plukken..
In de clubs zelf nooit problemen gehad, alleen maar plezier.
 
Wie heeft er ervaring op het kuststrookje Esmeraldas, via Tonsupa etc. richting Atacames?

Heb daar plannen voor dit najaar. Ik zie bv. Night Club El Encanto in Vuelta Larga, en El Cristal Tonsupa, maar daar moet toch veel meer zijn?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan