Recensie Eefje, Total Touch, Geleen (voorheen PrivĂ© No.11, Heerlen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie op TotalTouch planning staan dat Eefje vanaf 26 Oktober weer terug is. Dus ook weer beschikbaar voor heerlijke bad dates. Kan niet wachten 🤗🤗🤗🤗
 
Afgelopen weekend vol zeer hoge verwachtingen een afspraak (blind date) gemaakt met Eefje en mijn hoge verwachtingen werden werkelijk zelfs nog overtroffen en geboekt voor een half uur massage en een half uur intiem en dat massage gedeelte, heb ik snel gelaten voor wat het was en overgegaan tot de orde van de dag en dat is wederzijds genot opwekken en ik moet zeggen dat we daar zeer goed in geslaagd zijn en heren ben zuinig op deze zeer lieve sensuele jonge dame!! Alles wat ze deed, deed ze met overtuiging en bezieling, niets overdreven of gefaked. Ik hoop haar snel weer te mogen ontmoeten!!!
Het uurtje was daadwerkelijk voorbij gevlogen!

Trouwens voor mij ook de eerste keer in Total-touch en het was er zeer clean en een prachtige kamer gehad!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/5092835-eefje
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens een heerlijk bezoekje aan Eefje gebracht. Altijd gezellig een date met haar.
Een uurtje vliegt gewoon om bij haar altijd.
Dit keer geen baddate. Maar die ga ik gauw doen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/6791430-eefje
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze leuke, geile jongedame ook nog maar eens met een bezoekje "vereerd".
Leuk en lekker uurtje met elkaar doorgebracht met voor allebei hoogtepunten, 1 voor mij, rest voor haar.
Eefje geniet volop en is ook helemaal zichzelf. Top. đź‘Ťđź’Ş
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/5092835-eefje
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag mijn ontmaagding in het bezoeken van privehuizen. Wandel al aardig wat jaren maar nog nooit bij een privehuis geweest. Om mijn ontmaagding goed te doen heb ik besloten naar Eefje te gaan. Door een goede vriend en mede wandelaar was ik nieuwsgierig geworden naar deze dame.

Bij binnenkomst op mijn gemak gesteld door de gastvrouw en inmiddels ook Eefje. Wat een leuke verschijning! En wat een gezellige klets heeft zij.

Op de kamer eerst samen in bad gegaan. Stond op mijn wishlist. Heerlijk! Na even te hebben gepraat gaf Eefje soort van startsein. Heerlijk zoenen, strelen, zorgen dat de ander niet afkoelde en voelen. Ik ondekte steeds meer van het lichaam van Eefje wat mij meer en meer blij maakte.

Na de tijd ervoor genomen te hebben afgedroogd en verplaatst naar het bed. Genoten van Eefje haar mondeling techniek heerlijk! Daarna was het mijn beurt. Love that! Helemaal als de dame van genot ligt te krioelen op bed en hoorbaar kreunt.

Daarna was het tijd voor de verdere kennismaken. In missio heerlijk genoten (en kreeg qua geluid ook de indruk dat Eefje genoot). Mijn hoogtepunt kwam vanuit mijn tenen, zo lekker was het!

Samengevat: mijn eerste indruk van privehuis is goed. Smaakt zeker naar meer. En Eefje? Wat een leuke dame is dit! En goed! Ondanks dat ik ver weg woon ga ik zeker terug komen bij Eefje voor een vervolg!..

Njoy3r
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze heeft een tong piercing
Best mooi

Miss dat ik weer eens ga ooit..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
210
Gisteren op herhaling geweest bij Eefje. Ondanks dat het een stuk reizen is voor mij vind ik dat deze dame het waard is.

Wederom eerst weer lekker gebadderd en beetje kletsen. Langzamerhand begon Eefje aan haar missie: teasen. En dat kan zij goed! Wow! Uiteindelijk verplaatst naar het bed waar Eefje verder ging met teasen. Uiteindelijk elkaar heerlijk verwend en zalige seks gehad.

Weer genoten van het samen zijn en intimiteit met Eefje. Al besloten dat ik terug ga komen voor een 3de date ..

Njoy3r
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
30-35
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden was ik een aantal dagen in Zuid-Limburg en toen heb ik Eefje twee keer bezocht. Bij binnenkomst werd ik direct leuk ontvangen door de gastvrouw en heb ik nog even gezellig met haar kunnen kletsen. Wat mij vooral van Eefje is bijgebleven is dat ze heerlijk kan pijpen en dat ze er zelf ook echt van lijkt te genieten. Bij mijn tweede bezoek zijn we eerst in bad geweest en hebben we elkaar lekker kunnen strelen. Vervolgens zijn we op bed gaan liggen en ben ik haar gaan beffen en vingeren. We zijn geëindigd met een paar verschillende standjes. Het enige minpuntje waren de condooms waar we steeds een beetje mee aan het worstelen waren, maar daar kan Eefje weinig aan doen.
 
Eefje staat bij mij hoog op de verlanglijst, moet enkel eens tijd beschikbaar vinden om haar op te zoeken. Ze is helaas enkel na 17.00 uur beschikbaar. Mijn eerste ervaring met TT was met Alice, locatie is perfect en de verhalen over deze dame spreken voor veel verbeeldingen, Eefje ik ga snel eens langs komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan