Een dvp een tweede kans geven na een eerste slechte ervaring of nooit meer weer bezoeken?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.844
09/10/21
4.123
19
Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit? Persoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste slechte ervaring ze heeft haar kans gehad en niet benut.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste keer slechte ervaring met haar, ze heeft haar kans gehad. Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit?
Over en uit heel simpel. Als
Je een product koopt in een winkel en het is niet goed koop je toch ook niet hetzelfde
 
Kort na een tegenvaller zou ik ze zeker niet direct bezoeken want dan denkt ze dat het wel goed was.
Sommige raamdames heb ik enkele jaren erna wel nog eens een kans gegeven maar veel verbetering was er niet en dan laat ik het maar zo.

Er zijn dames die naar verloop van tijd een beter niveau hebben maar dat lijkt toch de minderheid te zijn.
 
Het rare is dat er toch veel dvp zijn die een slechte melding hier op dit forum krijgen , en blijkbaar toch nog vele klanten krijgen of hebben , ook al veranderen de dames van plaats of naam , die iets goedkoper zijn zijn dan ook dikwijls iets slechter heb ik al ondervonden al zijn de dames tegenwoordig er niet goedkoper op geworden 😩
 
Neen, bij een slechte ervaring bij het eerste bezoek... is het voor mij 'over-and-out'!

Maar... soms heb je zo van, je doet je research... ziet wel potentieel... je maakt een afspraak... en dan is die eerste ervaring toch niet helemaal dat... Die meid heeft potentieel, maar op een of andere manier had je toch meer verwacht.

Wel... heb toch al ervaren dat een volgende bezoek dan veel beter is. Soms echt waanzinnig goed! Dus... soms moet je elkaar wellicht eerst wat beter leren kennen... vooraleer zij zich met jou echt durft laten gaan...
 
Wellicht is het zo dat de meeste DVP's bij een nieuwe klant op veilig spelen... en hun nummertje doen.
Wellicht best wel goede sex... plain vanilla... terwijl er veel meer potentieel is.

In dat geval... je buikgevoel volgen... en even doorzetten he!
 
Wat vinden jullie verdient ze een tweede kans of is het over en uit? Persoonlijk zou ik een dvp niet meer willen bezoeken na een eerste keer slechte ervaring ze heeft haar kans gehad.
Over en uit. Veel te veel aanbod om er bij stil te staan. (Maar één van mijn redenen om te wandelen is dan ook veel verschillende vrouwen (nationaliteit, type enz). gehad te hebben).
 
Ik ben wel een paar keer onbewust na een slechte ervaring nog eens bij dezelfde binnen geweest , dan zat er een jaartje of zo tussen , ik ben nu eenmaal slecht in namen en gezichten onthouden en als ze dan een ander raam huren stink ik er toch weer in
Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat het die tweede keer dan wel goed was ineens
In principe nee dus , niet uit wraak of zo maar als er toch zat zitten waarom zou je dan het risico nemen?
 
Laatst bewerkt:
Slechte ervaring bij betaalde sex. Doet ze niet wat is afgesproken of niet waar je op had gehoopt? Het eerste ligt aan de instelling van de dame, het tweede aan de klik met haar. Wordt een tweede keer echt niet anders.
 
Eén keer heb ik een dame een tweede kans gegeven na een eerste slechte date. Ze was erg ongeinteresseerd/afwezig, vond het een goed idee om berichtjes te sturen tijdens doggy. Ik ben gestopt en languit op bed gaan liggen, en toen realiseerde ze zich dat ze het verprutst had. Ze leek oprecht teleurgesteld in zichzelf en bood excuses aan en vertelde dat ze normaal nooit zo was.

De tweede keer was super, en dit is nu veruit mijn favoriete dame en heb haar al een aantal keren bezocht. Dus ik heb geen spijt van haar een tweede kans te geven.
 
Het rare is dat er toch veel dvp zijn die een slechte melding hier op dit forum krijgen , en blijkbaar toch nog vele klanten krijgen of hebben , ook al veranderen de dames van plaats of naam , die iets goedkoper zijn zijn dan ook dikwijls iets slechter heb ik al ondervonden al zijn de dames tegenwoordig er niet goedkoper op geworden 😩
Nee hoor. Heel veel klanten zitten namelijk NIET op dit of een ander forum...
 
Ik zou een DvP gewoon ook geen tweede kans geven.
Als zij mij als vaste klant wil zou zij ook haar best daarvoor moeten doen.
Maar als zij alleen maar op de korte termijn denkt en de Euro's van vandaag het belangrijkste zijn of ik niet haar favoriete type klant ben, dan zal zij mij niet terug zien.
Gelukkig heb ik inmiddels een paar vaste dames en af en toe vind ik er nog een bij die ook de moeite (en de €€) waard is.
 
16000 leden hier ,doe dat maal 3 voor de meelezers die geen lid zijn dan kom ik op 48000 , tel daar de leden van Citygirl bij op dan heb je er 48002
Ik denk dat dat nog geen 10% is van het aantal mannen in Nederland en Vlaanderen wat af en toe een DVP bezoekt

Dit was een reactie op @Gerardwwv trouwens
 
Over het algemeen geen tweede kans, maar als ik er op bezoek ga is dit meestal omdat ik het er goed uit vind zien, en soms denk ik de tweede keer nag net te weinig bloed in de hersenen, en toch gebeurt het. Dom natuurlijk, de instelling van de dames veranderd meestal niet.
 
Ik ga natuurlijk nog meer geld ertegen aan gooien. DVP's vinden geld nou eenmaal het belangrijkste natuurlijk. Dus hoe meer geld ze zien van je hoe leuker ze je vinden.
Niet per se. Maar ik denk wel dat wanneer ze kunnen kiezen tussen 2 gelijkwaardig klanten dat z3 dan kiezen voor diegene die het meeste geld spendeert.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan