Een vraagje als beginner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Atlas

Newbie
13
19/02/22
3
Ik zoek al een tijdje naar een meesteres of bondageliefhebber die mij op een strakke manier kan vastbinden. Daarmee bedoel ik dat mijn handen (achter de rug), ellebogen, voeten, knieën worden vastgebonden met touw of tape. Vervolgens een hogtie, blindfold en een deftige gag (stuffing en tape rond mijn gezicht). Kent er iemand toevallig een goed adres? Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in bondage en wil het eindelijk ervaren. Ik heb geen interesse in vernedering of pijn, enkel het gevoel hebben dat ik ontvoerd word en niet kan ontsnappen.
 
Ik zoek al een tijdje naar een meesteres of bondageliefhebber die mij op een strakke manier kan vastbinden. Daarmee bedoel ik dat mijn handen (achter de rug), ellebogen, voeten, knieën worden vastgebonden met touw of tape. Vervolgens een hogtie, blindfold en een deftige gag (stuffing en tape rond mijn gezicht). Kent er iemand toevallig een goed adres? Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in bondage en wil het eindelijk ervaren. Ik heb geen interesse in vernedering of pijn, enkel het gevoel hebben dat ik ontvoerd word en niet kan ontsnappen.
Herrin Eva.
Ik zoek al een tijdje naar een meesteres of bondageliefhebber die mij op een strakke manier kan vastbinden. Daarmee bedoel ik dat mijn handen (achter de rug), ellebogen, voeten, knieën worden vastgebonden met touw of tape. Vervolgens een hogtie, blindfold en een deftige gag (stuffing en tape rond mijn gezicht). Kent er iemand toevallig een goed adres? Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in bondage en wil het eindelijk ervaren. Ik heb geen interesse in vernedering of pijn, enkel het gevoel hebben dat ik ontvoerd word en niet kan ontsnappen.
Herrin Eva weet je als geen ander te binden. 😉
 
Herrin Eva.

Herrin Eva weet je als geen ander te binden. 😉
Als ik het topic doorlees is dit een behoorlijk extreme meesteres (gebruikte tampon laten leegzuigen!?), terwijl de topicstarter zegt "ik heb geen interesse in vernedering of pijn" 🤔 gaat dit wel goed gaan?
 
Als ik het topic doorlees is dit een behoorlijk extreme meesteres (gebruikte tampon laten leegzuigen!?), terwijl de topicstarter zegt "ik heb geen interesse in vernedering of pijn" 🤔 gaat dit wel goed gaan?
Eva zal nooit de grenzen van de klanten overschrijden. Ze is een puur domina en respecteert steeds je wensen.
Ik wil.ook geen vernedering of pijn, vooral mind game en edging. Doet ze perfect.
Ook pure bondage is ze top. Heb ik van een collega vernomen.
 
Ik zoek al een tijdje naar een meesteres of bondageliefhebber die mij op een strakke manier kan vastbinden. Daarmee bedoel ik dat mijn handen (achter de rug), ellebogen, voeten, knieën worden vastgebonden met touw of tape. Vervolgens een hogtie, blindfold en een deftige gag (stuffing en tape rond mijn gezicht). Kent er iemand toevallig een goed adres? Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in bondage en wil het eindelijk ervaren. Ik heb geen interesse in vernedering of pijn, enkel het gevoel hebben dat ik ontvoerd word en niet kan ontsnappen.
Kan ik je zeker aanraden.
 
Kan ik je zeker aanraden.
Top! Bedankt
 
Beste Atlas, misschien toch even de verplaatsing wagen naar het SKW te Antwerpen en Herrin Eva bezoeken. Zij weet als geen ander je wensen en verlangens te lezen en gaat zeker tegen je grenzen aan duwen maar niet overschrijden. Heb reeds verschillende soorten sessies mogen meemaken waarbij het volledig vastgezet worden er eentje van was. Dit doet Ze heel vakkundig en zorgt ervoor dat je niet aan Haar meesterlijke handen kan ontsnappen 😅 Ze heeft een zeer volledige dungeon tot Haar beschikking waar Ze je op allerlei manieren kan vastzetten, takelen, binden, mummificeren, ... Wil eigenlijk niet teveel reklame maken want dan is er minder tijd voor ons haha maar ik kan je wel verzekeren dat je bij Herrin Eva een zeer toffe sessie krijgt met voldoende tijd en respect voor je wensen. Geen geldklopperij door allerlei extra's voor te stellen en geen klokkijkster, Herrin Eva is natuurlijk een Domina ende natuurlijke baas maar Ze doet wel Haar uiterste best om te geven waarvoor je gekomen bent. Ik wens je alvast veel succes in Haar wonderlijke wereld.
 
Voor een zeer ervaren BDSM meesteres kan ik je Rachelle aanraden.

Als je op voorhand duidelijk je wensen met haar bespreekt, ben ik er zeker van dat je een aangename tijd zal beleven met haar. ;)
 
Voor een zeer ervaren BDSM meesteres kan ik je Rachelle aanraden.

Als je op voorhand duidelijk je wensen met haar bespreekt, ben ik er zeker van dat je een aangename tijd zal beleven met haar. ;)
Ook een topsuggestie! Foto's en beschrijving komen al sterk in de buurt. Hartelijk dank
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan