Eerste keer anaal gefist worden door mooie vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

degrotebozewolf

Wandelaar
Forumpionier
95
30/06/21
124
8
Ik houd wel van kinky, SM en normale sex. Anal play vind ik ook lekker mits rustig uitgevoerd. Ik kan inmiddels al een redelijke plug aan van 6,5 cm diameter maar heb nog nooit een hand erin gehad. Ik hoop een mooie ervaren vrouw, slank, leeftijd tussen 20 en 50 te vinden die weet wat ze doet en rustig aan haar hand in mij stopt, en liefst met de andere hand mijn pik verwend. Domina, Meesteres, Tantra, kinky DVP, maakt mij niet uit.
Omgeving : In de driehoek Utrecht-Rotterdam-den Haag
 
Nav mijn eigen tip moet ik ook maar snel weer een afspraak met haar inplannen. 😄 Paar jaar geleden ben ik vaak bij haar geweest, maar is inmiddels alweer veel te lang geleden dat ik van haar (en haar vaardigheden) heb kunnen genieten.
 
Dame ziet
Kwam deze net toevallig tegen op kinky en moest gelijk aan jou topic denken ze heeft er een video van.

Dame ziet er ook lekker uit zeg. Jammer dat het helemaal in Groningen is anders zou ze op mijn verlanglijstje komen.
 
Camelia uit Den Haag liet mij haar latex handschoenen eens zien tot aan haar ellebogen.....die stopt ze zo in je reet....zei ze...ja het is een duiveltje hoor....kwam eens binnen en het bloed hing nog op de spiegel van de vorige klant....die had ze tot bloedens toe op zijn reet geslagen....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan