Eerste keer...blijkbaar niets voor mij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Respectvol

Newbie
11
08/08/22
4
Na bedrog van mijn vrouw, had ik beslist om een DVP te bezoeken. Met haar medeweten. Het was een hele lieve dame, heel goed, maar ik kon niet komen van de stress en vooral het nadenken.

Kreunt ze nu echt? Dit is echt te. Oei blijkbaar houdt ze hier niet van. Shit nog zoveel tijd. Man, is dit iets voor mij?

Ik had hier al de reactie gekregen dat ik niet ging vinden wat ik zocht om mijn relatie te herstellen en het bedrog te verwerken. Ik heb daar wat "cocky" op gereageerd, maar ze hadden gelijk.

Achteraf voelde ik mij vooral vies, ontgoocheld in mezelf en ook in de wereld van DVP. Hoe goed ze ook zijn, je weet dat er heel veel acteren bij zit. "Je bent heel goed." " Je bent een mooie, lieve man, etc... "

Ik ben een ontzettend rationele, nuchtere mens, en dat klikt waarschijnlijk niet met het wereldje.

Ik heb echter nog steeds behoeftes en nood aan ontspanning, dus ik ga nog eens massage proberen om te kijken of ik daar meer mijn noden kan bevredigen.
 
Rationeel en nuchter kan best klikken met dit wereldje. Wat er waarschijnlijk aan ontbreekt is een portie fantasie. Wat de dames tegen je zeggen moet je niet te serieus nemen, maakt ook niet uit, je bent er om een behoefte te bevredigen. Zie het als een zakelijke deal. Zij heeft het geld nodig, jij de bevrediging. Meer is het niet. Denk je er teveel over na dan is het beter om niet in dit wandelwereldje te stappen
 
Verkeerde dame gekozen. Of misschien wel de verkeerde opzet.

Als je gewoon geile seks wil zonder veel bij na te denken, dan kies je het beste niet voor een dame die urenlang probeert te doen alsof ze je vriendin en maatje is, terwijl je d'r nog nooit hebt gezien.

Je hebt dan meer aan 'n dame die gewoon knalt in bed zonder zoetsappig gelul.

Ik kom zelf meestal ook vooral voor de seks. Niet voor allerlei gepraat of een toneelstukje.
 
Na bedrog van mijn vrouw, had ik beslist om een DVP te bezoeken. Met haar medeweten. Het was een hele lieve dame, heel goed, maar ik kon niet komen van de stress en vooral het nadenken.

Kreunt ze nu echt? Dit is echt te. Oei blijkbaar houdt ze hier niet van. Shit nog zoveel tijd. Man, is dit iets voor mij?

Ik had hier al de reactie gekregen dat ik niet ging vinden wat ik zocht om mijn relatie te herstellen en het bedrog te verwerken. Ik heb daar wat "cocky" op gereageerd, maar ze hadden gelijk.

Achteraf voelde ik mij vooral vies, ontgoocheld in mezelf en ook in de wereld van DVP. Hoe goed ze ook zijn, je weet dat er heel veel acteren bij zit. "Je bent heel goed." " Je bent een mooie, lieve man, etc... "

Ik ben een ontzettend rationele, nuchtere mens, en dat klikt waarschijnlijk niet met het wereldje.

Ik heb echter nog steeds behoeftes en nood aan ontspanning, dus ik ga nog eens massage proberen om te kijken of ik daar meer mijn noden kan bevredigen.
Hmmm wat als ze nou de waarheid spreekt? Wat als ze echt vind dat je goed bent en een knappe man bent?
Het is aan jou om je open te stellen naar de DVP. Om haar toe te laten en mee te gaan in het verhaal.
Wij zijn seksuele wezens en weten wat we lekker vinden. Dus logischerwijs doen we dat ook en nemen de klant mee.

Mijn vermoeden van bedrog bevestig je nu. Zo een bedrog raakt diep en pijnlijk op verschillende vlakken. Durf jezelf nu de spiegel voor te houden.
Bij bedrog is de kans groot dat je nu heel onzeker bent over jezelf en al zeker je bed prestaties.
Dus je begon tijdens de date te twijfelen aan jezelf

Het klinkt alsof je nog heel veel te verwerken hebt. Jullie als koppel ook. Probeer therapie en eventueel zelfhulp boeken ivm een relatie na bedrog. Het kan, maar vraagt heel veel tijd.
Wens jou veel succes en sterkte
 
Hmmm wat als ze nou de waarheid spreekt? Wat als ze echt vind dat je goed bent en een knappe man bent?
Het is aan jou om je open te stellen naar de DVP. Om haar toe te laten en mee te gaan in het verhaal.
Blijkbaar komt het op hem niet overtuigend genoeg over. Het verhaal klinkt ook een beetje alsof hij geen zin heeft in allerlei geleuter (dat heeft hij thuis al genoeg), maar gewoon geile seks wilde.

Een beetje DVP voelt toch ook wel aan wat een klant wil? Of het iemand is die graag wil horen dat hij knap is, dat hij een geweldig lichaam heeft, dat hij geweldig neukt, dat ze vandaag nog niet zo'n goede pik heeft gehad als die van hem of dat het iemand is die gewoon wil neuken?
 
Blijkbaar komt het op hem niet overtuigend genoeg over. Het verhaal klinkt ook een beetje alsof hij geen zin heeft in allerlei geleuter (dat heeft hij thuis al genoeg), maar gewoon geile seks wilde.

Een beetje DVP voelt toch ook wel aan wat een klant wil? Of het iemand is die graag wil horen dat hij knap is, dat hij een geweldig lichaam heeft, dat hij geweldig neukt, dat ze vandaag nog niet zo'n goede pik heeft gehad als die van hem of dat het iemand is die gewoon wil neuken?
Wel ze vind het leuk? Er was duidelijk seks. Maar hij gelooft het niet. Want is bang ook door die dame 'bedrogen' te worden.
 
Voel je vooral niet gedwongen om het te MOETEN doen omdat je vrouw je heeft bedrogen. Dat heb ik zelf ook niet gedaan. Nu lijkt het idd dat je weer iets mag doen zodat jullie beiden iets op je kerfstok hebt. Praten is een betere oplossing met of zonder hulp. Dit wereldje is idd niet voor iedereen weggelegd. Als je dan echt zo nodig "vreemd" moet gaan, dan zoek liever iemand in het uitgaansleven. Nog leuker en spannender is als je je vriendin erin bij betrekt als zij daarvoor open staat. Dit kan soms ook weer een opening zijn om de band te herstellen. Succes iig met wat je gaat doen.
 
Wel ze vind het leuk? Er was duidelijk seks. Maar hij gelooft het niet. Want is bang ook door die dame 'bedrogen' te worden.
Nee, lees eigenlijk vooral dat hij zichzelf te nuchter en te rationeel vindt voor het mindere acteerwerk. En teveel tijd blijkbaar met die dame opgescheept. Achteraf had hij dan beter gekozen voor een kortere date, waar het vooral gaat om neuken en niet om praten.
 
@Respectvol Ga anders eens naar een sauna club, bijvoorbeeld Sixsens in Limburg. Betaal je 55 of 65 euro entree loop je rustig rond, doe je een drankje aan de bar, neem je een sauna of jacuzzi, ga je even zwembad in of gewoon even ergens zitten, kan heel de dag onbeperkt eten halen en onbeperkt bier en soft drinks halen. Dit terwijl er mooie dames rondlopen waar je een praatje mee kan doen en, als er een klik is, je mee naar een kamertje kan gaan. 60p30 en 110p60. Is super relaxed en echt stress vrij.
 
Een DVP bezoeken uit wraak, is nooit de beste reden.......
Zowieso is het de vraag of wraak in jouw geval iets gaat brengen. Wat zou het je moeten brengen?
Nu je "bedrogen" bent, ben je daardoor een minder mens geworden? Heb je gefaald?
Of heeft je vrouw gefaald? Hebben jullie beide iets vergeten te doen binnen de relatie om die goed te houden?
Of zit het nu eenmaal in de mens dat hij / zij niet monogaam is?
Heel veel voor jou om over na te denken, lijkt me. Dat is beter dan "wraak".

Voel je niet vies of dat soort dingen doordat je een DVP bezocht hebt. Ook zij is een mens.
Wees respectvol richting haar door er niet "vies" over na te denken, én wees respectvol tegenover jezelf. Wat je gedaan hebt, is niet vies.
Het is gebeurd, accepteer het, kijk of en zo ja hoe het verder gaat met je relatie.

En een eerste keer bij een DVP valt altijd tegen. Zelden iemand positief horen zijn over zijn eerste keer bij een DVP.

Ik wens je heel veel sterkte en alle wijsheid toe.
 
Ik heb echter nog steeds behoeftes en nood aan ontspanning, dus ik ga nog eens massage proberen om te kijken of ik daar meer mijn noden kan bevredigen.
Ik vrees dat elk bezoek met seksuele lading aan een commerciële dame niet gaat brengen waar jij op hoopt. Gekwetst zijn laat zich hiermee niet oplossen. Praat met je vrouw en werkt dat niet, ga in therapie samen met je vrouw. Ik hoop dat jullie eruit komen en dat jullie relatie weer stevig wordt. Zeer gegund en succes.
 
Hmmm wat als ze nou de waarheid spreekt? Wat als ze echt vind dat je goed bent en een knappe man bent?
Het is aan jou om je open te stellen naar de DVP. Om haar toe te laten en mee te gaan in het verhaal.
Wij zijn seksuele wezens en weten wat we lekker vinden. Dus logischerwijs doen we dat ook en nemen de klant mee.
Hier zat ik ook aan te denken. Die dame kan gewoon de waarheid spreken. Waarom zal ze er over liegen.
Zelf probeer ik eigenlijk nooit te liegen. Zowel niet in het dagelijks leven als bijvoorbeeld bij een dvp.
Als ik haar mooi vind of iets aan haar leuk vind dan zeg ik dat. Als ik iets minder mooi vind of niet leuk dan praat ik daar niet over.
Maar de complimenten als ik ze maak zijn altijd gemeend. Ik kan dat eerlijk gezegd ook niet over iets liegen dat ik iets heel mooi of leuk vind als dat niet zo is.

Dit kan die dame ook doen. Als ze zegt wat heb je mooie ogen zal ze dat heus wel vinden want waarom zou ze dat anders zeggen? Ok een enkeling zegt misschien standaard hetzelfde tegen iedereen. Maar zelf heb ik dat snel door of het gemeend is of niet.

En een klein beetje extra kreunen tijdens de sex is toch eigenlijk alleen maar leuk. Goed voor de fantasie!
 
Ik denk dat het voor de meesten geen verrassing is dat je DVP bezoekje geen succes is. Ik begrijp ook nog steeds niet waarom je het idee had dat je dat moest doen en bizar genoeg nog steeds denkt dat je het moet doen. Wat denk je te halen bij een DVP?

Nee, lees eigenlijk vooral dat hij zichzelf te nuchter en te rationeel vindt voor het mindere acteerwerk. En teveel tijd blijkbaar met die dame opgescheept. Achteraf had hij dan beter gekozen voor een kortere date, waar het vooral gaat om neuken en niet om praten.
Beter lezen dan, TO noemt nergens een tijd of dat er alleen maar is gepraat. Overigens heeft TO wel veel meer aan praten dan aan neuken, want hij bezoekt een DVP voor wraak, niet voor genot. Niet de meeste optimale instelling. Hij kan beter zijn vrouw vergeven, want met slechte seks heeft ie alleen maar zichzelf.
 
@Respectvol
Ik zou voorlopig de DVP's gewoon links laten liggen en eerst eens uitzoeken wat je zelf wil en wat jullie samen willen.
Als je vrouw is vreemd gegaan, eenmalig of vaker, moet je dat eerst leren begrijpen en accepteren als je verder wil, met haar.
Kennelijk miste ze iets in de relatie, wat jij haar niet kon geven of het was een spontane one night stand onder invloed van alcohol
Voor ons is het gissen
Maar duidelijk is dat jullie samen het gesprek aan moeten, hoe moeilijk dat ook is, om over jullie daadwerkelijke gevoelens voor elkaar te praten.
 
Eigenlijk is alles wat ik wilde zeggen hierboven al gezegd. Wellicht niet de juiste dame voor je. Misschien niet met de juiste instelling aan dit avontuur begonnen. De eerste keer is bijna altijd prut, ook bij een DVP. Een dame liegt niet altijd.

Dat laatste wil ik nog even aanstippen, hoewel het deels identiek is aan wat @Lisa Lefèvre en @MrSmith ook al gezegd hebben.

Ik ben niet zo nuchter en rationeel als ik mezelf weleens wijs probeer te maken. Raak bij mij de juiste snaar (en ik heb meer snaren dan de gemiddelde harp, dus dat gaat best makkelijk) en ik ben verkocht.

Neemt niet weg dat ik tijdens een date niet lieg en mijn complimenten gemeend zijn, mijn interesse in de mens die tegenover me staat oprecht is, en ik haar welbevinden net zo waardevol vindt als de mijne.

Wil dat dan zeggen dat ik haar als vriendin zie? Iemand waar ik buiten werktijd heel graag een relatie mee wil aangaan? Als meer dan een heel prettig en leuk mens waarmee ik een hele fijne tijd heb gehad? Nee, ondanks dat ik helemaal mee ben tijdens de date heb ik absoluut wel die nuchterheid.

In hetzelfde licht zie ik complimenten, interesse en inzet van de dame naar mij toe. Tuurlijk heb je er bij die er zwaar over doen, maar bij de juiste dames bezie ik ze als gemeend en oprecht.

Betekent dat dan dat de dame je als relatiemateriaal ziet? Ze graag meer met je wil buiten haar werk? Nee, maar ze kan je best heel eerlijk een leuke vent hebben gevonden zonder al die bijbedoelingen.

Het lijkt af en toe wel alsof gedacht wordt dat een compliment, zeker in deze wereld, altijd wel een bijbedoeling zal hebben en daarom onecht zou zijn.

Ikzelf neem ze altijd aan voor wat ze zijn: een echt compliment. Zoek er ook niks achter, want dan ga je voor altijd blijven gissen naar de intentie, en daar kom je toch niet aan uit. Mijn insteek is en blijft uitgaan van het goede in de mens, ondanks dat me dat al veel krassen heeft opgeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je niet een masseur hoeft te bezoeken om te kunnen relaxen, een dvp is prima. Je kunt bijvoorbeeld het eerste half uur relaxen, babbelen en tot je gemak komen en van het tweede halfuur een pijpdate maken. Ik was ook gestressed tijdens mijn eerste keer, 13 jaar geleden. Kon toen niet eens een erectie krijgen en heb de helft van mijn geld terug gekregen omdat er al een condoom was geopend..

Die vraag over of iets authentiek is is overigens niet wijs, het is wat je noemt een unsolved problem. Je zult er nooit achter komen , en dat hoeft ook niet.
Hoe meer dvp's je bezoekt hoe meer je tot nieuwe inzichten komt. Als je een paar heb bezoekt dan heb je scherper wat je echt eruit wilt en kunt halen.

Vrij goeie reacties in deze thread trouwens.

Kortom: bezoek meer dvp's
 
Waarschijnlijk is de drempel groter voor jou dan sommige andere, ik heb makkelijk praten want ik ben vrijgezel en moet mij minder zorgen maken dan jij maar ik denk dat jij ook geen relatie hebt zoals zovelen voor het leven en moet je het hebben .
En toch kan het zoals bij mij bij een eerste dvp best meevallen, en geloof mij, ik ben niet zelfzeker en had geen mega ervaringen op vlak van seks maar koos wel voor iemand met ervaring, die je geruststelt en best wel veel ervaring had, ik ging ook bijna met knikkende benen binnen maar alles viel uiteindelijk mee en het ijs was gesmolten!
Het is nu naar jouw gevoel, wil je een goeie massage of meer, daar kan ik natuurlijk niet over beoordelen.
 
Ik laat het voorlopig allemaal wat voor wat het is. Ik zie wel. Mijn intenties zijn momenteel waarschijnlijk inderdaad niet de juiste om in dit wereldje te stappen... Nogmaals bedankt voor de vele reacties
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan