Eerste keer in parenclub

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orkhis

Wandelaar
30
20/04/22
31
Binnenkort ga ik met z'n tweeën naar fun4two. Het zou voor ons de allereerste keer zijn dat we zoiets meemaken. We hebben geen idee wat we kunnen verwachten, en vooral hoe we ons moeten gedragen. Hoe groot is het probleem dat we alleen Engels spreken? Ik ben persoonlijk een beetje bezorgd dat als een gemiddelde man van 40+ mijn kansen op wat actie niet zo groot zijn.

Ik zoek iedereen die advies wil geven, hier of via PM.
 
Binnenkort ga ik met z'n tweeën naar fun4two. Het zou voor ons de allereerste keer zijn dat we zoiets meemaken. We hebben geen idee wat we kunnen verwachten, en vooral hoe we ons moeten gedragen. Hoe groot is het probleem dat we alleen Engels spreken? Ik ben persoonlijk een beetje bezorgd dat als een gemiddelde man van 40+ mijn kansen op wat actie niet zo groot zijn.

Ik zoek iedereen die advies wil geven, hier of via PM.
Ik ga ook met enige regelmaat. Actie heb je toch sowieso al met degene met wie je er heen gaat? En waarom verwacht je weinig kans te maken
?
 
We zijn geliefden, maar niet in een vaste relatie. Dus om heel eerlijk te zijn is mijn grootste interesse om daar iemand anders te neuken :)

Ik denk dat ik een beetje onzeker ben - zoals ik al zei, ik zie er heel gemiddeld uit. Niet lelijk of dik, maar ook geen fotomodel. Aangezien dit over seks gaat, neem ik aan dat een goed uiterlijk belangrijk is om wat actie te krijgen :)
 
A joh, er lopen daar niet enkel fotomodellen rond hoor. Van elke categorie loopt er wel iets....

Ik ga er wel met een heel andere insteek heen. Ik vind het juist leuk om het met mijn vriendin te beleven. Partnerruil doen we nooit, wel af en toe genieten van vrouw vrouw actie 😜
 
Als je daar met je vriendin bent, dan is het niet moeilijk om aansluiting met een ander koppel te vinden. Dan kan je aan partnerruil doen of met z'n vieren met elkaar spelen. Dat is iets wat je heel geregeld in een parenclub ziet.

40+ is helemaal niet "oud" in een parenclub. Dat zit ergens rond het gemiddelde, zou ik denken. En een "goed uiterlijk" is heel relatief. Het merendeel is heel gewoon qua uiterlijk, met een paar uitschieters naar boven en beneden toe. Eigenlijk een afspiegeling van de maatschappij.
 
Binnenkort ga ik met z'n tweeën naar fun4two. Het zou voor ons de allereerste keer zijn dat we zoiets meemaken. We hebben geen idee wat we kunnen verwachten, en vooral hoe we ons moeten gedragen. Hoe groot is het probleem dat we alleen Engels spreken? Ik ben persoonlijk een beetje bezorgd dat als een gemiddelde man van 40+ mijn kansen op wat actie niet zo groot zijn.

Ik zoek iedereen die advies wil geven, hier of via PM.
Wees gerust, er lopen veel 40++'s rond. Dat komt wel goed, no stress. En hoe jij je gedragen moet, gewoon als jezelf, doe je dat niet dan prikken mensen daar doorheen. Zie het als een disco, maar dan met iets minder kleren aan.
 
Onze eerste keer was een complete ramp. Ik weet niet of we een verkeerde avond hebben uitgekozen (vrijdag), of pech of iets anders.

Eerste koppel dat we probeerden te spreken was super vriendelijk, maar de man legde heel duidelijk uit dat ze hier enkel zijn voor elkaar wegens lange afstandsrelatie die ze hebben. Het was het leukste gesprek dat we hadden, dus als je dit leest - dank je wel "Ron Pearlman".

3 andere koppels die we benaderd hebben excuseerden zich na enkele minuten, dat was nogal onbeleefd om eerlijk te zijn. De laatste die we probeerden was een ander eerste keer koppel. De vrouw was super angstig en niet eens veranderd in lingerie. Ik dacht dat we misschien een connectie konden maken als eerste timers, maar het was nog erger. 10 minuten later zag ik ze de club verlaten.

In general, I have to say that in the gaming halls I have not really noticed an active partner exchange. Most people only had sex with their partners. The only exception was an MMF trio, but the second man was the club's gigolo. We left very disappointed around midnight.

Mijn conclusie uit die ervaring is dat je alfa mannelijk moet zijn, of een zeer aantrekkelijke vrouw bij je moet hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zelf uit ervaring, wel bij een sm parenparty, als je parner met je bezig gaat, er andere geïnteresseerd komen kijken, en er snel contact is, en een half woord genoeg is om de ander mee te laten doen. Daarna kan je bespreken hoe verder.
 
Onze eerste keer was een complete ramp. Ik weet niet of we een verkeerde avond hebben uitgekozen (vrijdag), of pech of iets anders.

Eerste koppel dat we probeerden te spreken was super vriendelijk, maar de man legde heel duidelijk uit dat ze hier enkel zijn voor elkaar wegens lange afstandsrelatie die ze hebben. Het was het leukste gesprek dat we hadden, dus als je dit leest - dank je wel "Ron Pearlman".

3 andere koppels die we benaderd hebben excuseerden zich na enkele minuten, dat was nogal onbeleefd om eerlijk te zijn. De laatste die we probeerden was een ander eerste keer koppel. De vrouw was super angstig en niet eens veranderd in lingerie. Ik dacht dat we misschien een connectie konden maken als eerste timers, maar het was nog erger. 10 minuten later zag ik ze de club verlaten.

In general, I have to say that in the gaming halls I have not really noticed an active partner exchange. Most people only had sex with their partners. The only exception was an MMF trio, but the second man was the club's gigolo. We left very disappointed around midnight.

Mijn conclusie uit die ervaring is dat je alfa mannelijk moet zijn, of een zeer aantrekkelijke vrouw bij je moet hebben.
If you don't mind which club was this?

Perhaps you can consider going there with another couple? SDC.com could be your holy grail here.
 
Binnenkort ga ik met z'n tweeën naar fun4two. Het zou voor ons de allereerste keer zijn dat we zoiets meemaken. We hebben geen idee wat we kunnen verwachten, en vooral hoe we ons moeten gedragen. Hoe groot is het probleem dat we alleen Engels spreken? Ik ben persoonlijk een beetje bezorgd dat als een gemiddelde man van 40+ mijn kansen op wat actie niet zo groot zijn.

Ik zoek iedereen die advies wil geven, hier of via PM.
Engels spreken ze er wel. Wat je kunt verwachten in de weekenden alle paren zoeken vaak een vrouw erbij wat in de praktijk nooit haalbaar is (logische optelsom) Swingen is langzaam uit de clubwereld aan het verdwijnen en dansen eten en goedkoop drinken is er voor in de plaats gekomen. Mocht je echt willen swingen en met geluk wat aktieve paren tegen komen dan ga maar na een gemixte dag waar ook heren zijn. Mocht je alleen paartjes willen probeer dan de clubfeesten in Duitsland (wel even account aan maken op joyclub alles gaat daar over dat portaal) Veel plezier met swingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan