Algemeen Eerste keer met een Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TC007

Wandelaar
33
17/08/22
40
4
Hoi mede wandelaars, ik weet niet of ik dit hier kan of mag plaatsen, maar ik had graag jullie ervaringen gehoord hoe jullie allereerste keer was met een Trans. Ik heb morgen afgesproken met Amber en wil graag eens over jullie eerste keer horen.
Kun je jezelf voorbereiden of rekening houden met iets?
Alvast bedankt 😉
 
Hoi mede wandelaars, ik weet niet of ik dit hier kan of mag plaatsen, maar ik had graag jullie ervaringen gehoord hoe jullie allereerste keer was met een Trans. Ik heb morgen afgesproken met Amber en wil graag eens over jullie eerste keer horen.
Kun je jezelf voorbereiden of rekening houden met iets?
Alvast bedankt 😉
Heel benieuwd naar je ervaring inmiddels….
Mijn eerste keer was overweldigend.
Dame was behoorlijk dominant maar ook passioneel. Leek er echt van te genieten dat ze overduidelijk te maken had met een 'maagd'.
Heb toen overigens me alleen laten pijpen door haar en heb haar geneukt. Dit beviel goed.
Moet zeggen later wel ook veel slechte ervaringen gehad waardoor ik toch terug probeerde te gaan naar die eerste. Voor mij is dit hoofdstuk nu denk ik wel klaar.
 
Heel benieuwd naar je ervaring inmiddels….
Mijn eerste keer was overweldigend.
Dame was behoorlijk dominant maar ook passioneel. Leek er echt van te genieten dat ze overduidelijk te maken had met een 'maagd'.
Heb toen overigens me alleen laten pijpen door haar en heb haar geneukt. Dit beviel goed.
Moet zeggen later wel ook veel slechte ervaringen gehad waardoor ik toch terug probeerde te gaan naar die eerste. Voor mij is dit hoofdstuk nu denk ik wel klaar.
Amber is echt wel een goede keuze, ze is heel lief. Maar voor het eerst in je kont genomen worden kan wel pijnlijk zijn. Amber heeft een grote dikke pik, dat zal wel pijn doen. Maar ze is wel geduldig en zal haar best doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan