Algemeen Eerste keer Sixsens 14 juli

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teddy Ruxpin

Wandelaar
81
20/01/22
69
Gisteren was het zo ver. M'n eerste keer Sixsens. Rond 11.00 aangekomen en ingecheckt, zeer kort wegwijs gemaakt en me omgekleed. De eerste indruk is wel dat het niet zo'n grote zaak is en je je weg echt goed moet zoeken. Pas in de namiddag kon ik me een beetje oriënteren. Eerst de bar maar eens opzoeken en natuurlijk direct aangeklampt door de mascotte Natacha. Ze wou zichzelf direct verkopen maar ze doet het op een aangename manier, ze pusht niet. Aan de bar m'n koffietje drinken en natuurlijk weer wat dames die komen verkopen. Had wel last van serieuze beginnersstress, deed m,n melkcupje met bibberende handjes open😅. Hierna nog een paar keer de zaak rondgewandeld en weer regelmatig aangesproken door verschillende dames, vooral in de kino kan je niet gerustgelaten worden. Heb aan de bar nog wat rondgevraagd naar de dames die ik hier opgezocht had, Kinga konden ze me niet veel van vertellen, wist wat haar plekje was maar niemand die aan haar omschrijving voldeed, denk dat ze er niet was. Vanessa en Melanie wel gezien maar deze waren kwa uiterlijk niet echt waar ik op val. Na bijna misschien 2uur rond gewandeld en gekeken zaten de zenuwen nog redelijk hoog en moest er toch actie ondernomen worden. Ik had al een praatje gemaakt met Bianca (Ro?), voor mij de mooiste vrouw in de hele zaak. (Mooi gezicht, lang bruin krullend haar, gebruinde huid, stralende lach en ogen. Deed me denken aan "Baby" van "Dirty dancing". Ik had haar eerst afgewimpeld omdat alles extra was maar even later toch voor haar gekozen voor een basic 30min omdat de druk hoognodig van de ketel moest. De ervaring met haar was redelijk maar de kop was er af en de stress al goed gekalmeerd. Nadien nog wat gepraat met wat landgenoten aan de bar maar die maakten mij ook niet veel wijzer, ze wilden blijkbaar de goeikes voor zichzelf houden.
Het eten was in het restaurantje niet zo uitgebreid, denk dat ik wat te laat was. Daarna nog met een andere Belg gepraat waar ik samen mee binnenkwam die morgen, die kon wel een paar tips geven.
Wat de algemene indruk van de dames voor mij betreft, ik denk dat zo'n kleine 80% niet echt mijn smaak is, er wordt redelijk veel gepusht en aan upselling gedaan wat ik steeds afwimpelde. Naderhand terug op jacht gegaan naar mijn volgende date maar ik denk dat mijn verwachtingen en beeld van de perfecte kamergang te hoog gegrepen waren. Ik kan dit blijkbaar niet echt vergelijken met een privé bezoek.
Aan de bar zag een fijn blond meisje staan met zwarte teddy en zij zag het en kwam direct af. Ze was vlot in haar salestalk en deed het op een sensuele manier. Nadia uit Oekraïne, het is een specialleke, met die tattoo tekst op haar hals maar iets in haar sprak me wel aan. Zelfs anaal vond ze leuk. Ben dan ook voor haar gezwicht en heb een uur met haar gekamerd. Blijkbaar heeft ze hier mindere reviews maar bij mij deed ze haar best, kussen wou ze op haar manier, was wat miniem, maar bij het echte voorspel stak ze zelf mijn vinger in haar eigen poepgaatje. Dat voelde wel geil en ze stelde zelf anale sex voor, was wel extra natuurlijk en aangezien ik dit nog nooit gedaan had wou ik wel eens proberen. Dus dan maar floep in de poep, zij bovenop en ze deed goed haar best zodat ik vrij snel klaar kwam. Daarna nog wat gevreeën en nog een rondje geprobeerd, eerst op z'n hondjes wat ook een lekker gevoel was, dan nog langs zij maar het lukte niet goed meer. Ze heeft me nog goed gepijpt en met volle kracht afgetrokken maar ze kon me net niet meer over the top krijgen. Dat was jammer maar ik vond het toch een goed beurt, had wel verwacht dat een derde hoogtepunt op een relatief korte tijd moeilijk was.
Nadien nog een snackje gegeten en wat overal rondgehangen, saunatje gedaan, beetje jagen op wat mijn volgende prooi zou worden.
Rond vijf uur nog wat bbq gegeten. Ik had ondertussen wel m'n goesting voor nog een kamer een beetje verloren en ik ondervond dat vanaf zes uur de sfeer wel wat begon te veranderen, ander type van volk. Ben dan ook rond 19.00 terug huiswaarts vertrokken.
Ik vond het wel een leuke dag en zal dit ooit nog wel eens doen maar dan misschien een keer per jaar.
 
Vermoed jonge getinte mannen
Die zijn er overdag ook wel. En ze zijn net zo netjes als oude witte mannen (die zich ook soms minder netjes gedragen). De enkelen die dat niet zijn worden door oudere mannen of door het management wel gemotiveerd hun gedrag te verbeteren. De laatste die ik mee heb gemaakt die eruit gezet is, was een blanke man die teveel gezopen had. Ga gewoon eens met ze praten. Mensen die problemen veroorzaken (blank en getint) worden geweigerd of mogen een tijdje niet binnen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan