eerste keer Sixsens

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
het is nog niet voor direct, maar wel tof dat ik toch wel iemand kan vinden die mij wat de weg toont daar!! zou maar voor binnen enkele weken zijn, groetjes en alvast bedankt
 
I will be visiting Amsterdam for the very first time at the end of September and beginning of October. And I really want to visit Sixsens also, but I don't want to rent a car as I am not comfortable driving in another country. I see that it takes about 3 hours to go to the club if I commute by train and bus, but I think it will be worth it because a taxi will be very expensive unless someone knows a better way of getting to the club.
 
23 uur is laat, maar @Quaz wilde om 18 uur komen. Meestal ben ik inderdaad ruim voor 23 uur weg, maar het is ook wel eens iets na 23 uur geweest. Ik heb zelfs 2 keer in een hotel overnacht en toen was het nog wat later. Maar dat zijn uitzonderingen.
18 uur is prima voor een zaterdag. Elk uur eerder is een uur langer genieten :).
 
23 uur is laat, maar @Quaz wilde om 18 uur komen. Meestal ben ik inderdaad ruim voor 23 uur weg, maar het is ook wel eens iets na 23 uur geweest. Ik heb zelfs 2 keer in een hotel overnacht en toen was het nog wat later. Maar dat zijn uitzonderingen.
18 uur is prima voor een zaterdag. Elk uur eerder is een uur langer genieten :).
Toen ik er 3 weken geleden om 23.00 op zaterdag nog was (jij was naar huis) kwamen 2 mannen binnen toen ik geld oplaadde …. . De weinige dames die er not waren, waren op de kamer of aan het feesten (met mij …). Kortom dat was echt te laat.

Ik zou echt niet in de avond komen, dan mis je echt een deel van de sfeer op zo'n dag. Maar ja, ik ben ook een geval apart zoals je weet.
 
Nogmaals: dat ben ik met je eens. 23 uur is ook naar mijn mening te laat. Maar ook dan kun je nog een paar kamers maken in de 3 uur dat de club nog open is.
De vraag ging over 18 uur. Dan zijn er nog volop dames en kun je nog 8 uur genieten.
 
Nogmaals: dat ben ik met je eens. 23 uur is ook naar mijn mening te laat. Maar ook dan kun je nog een paar kamers maken in de 3 uur dat de club nog open is.
De vraag ging over 18 uur. Dan zijn er nog volop dames en kun je nog 8 uur genieten.
Nee hoor absoluut alleen met heel veel geluk nog 1 kamer als er een dame is die die dag te weinig heeft verdiend. Anders gaan ze liever naar huis

De sfeer in de avond is anders dan in de middag
 
Ik ben er nog nooit geweest maar al langer is de interesse in een stijgende lijn.......
Ik las net in een post van curioushans dat hij geld aan het " opladen" was: betekent het dat je niet contant kunt betalen?
Mss een domme vraag, if so pls forgive me.....
 
Bij de bar betaal je via je polsbandje. Bij binnenkomst krijg je een polsbandje waarmee je je locker open en dicht kan doen. Op dat polsbandje kun je een tegoed storten bij de receptie waarmee je een jacuzzi kamer kunt betalen of een betaald drankje (een blikje redbull, speciaal biertje, wijn, tot flessen gun, whiskey en champagne) kunt kopen aan de bar. Als je vertrekt krijg je het restant terug. Op die manier is er geen cash nodig bij de bars.

Als je alleen normale biertjes en fris drinkt, dan hoef je niets op je polsbandje te storten.

De dames betaal je gewoon cash.
 
Laatst bewerkt:
Bij de bar betaal je via je polsbandje. Bij binnenkomst krijg je een polsbandje waarmee je je locker open en dicht kan doen. Op dat polsbandje kun je een tegoed storten bij de receptie waarmee je een jacuzzi kamer kunt betalen of een betaald drankje (een blikje redbull, speciaal biertje, wijn, tot flessen gun, whiskey en champagne) kunt kopen aan de bar. Als je vertrekt krijg je het restant terug. Op die manier is er geen cash nodig bij de bars.

Als je alleen normale biertjes en fris drinkt, dan hoef je niets op je polsbandje te storten.

De dames betaal je gewoon cash.
Helder, bedankt
 
guys, wat is een goede tijd vandaag om te starten bij Sixsense? wanneer komen de meeste dames binnen? vorige week was ik te vroeg bij Venus..

ik was vorige week vanaf 11:00 uur bij Venus in Hamminkeln... geen succes. zat ik daar met 2 andere mannen beetje te wachten op de dames. In begin was er geen dame te vinden. heel langzaam kwam er 1 om 11:15, toen 2 om 11:30.. Dus maar bubbelbad, sauna, bubbelbad, hapje eten, etc. buiten alles dicht ivm kou, Pas toen ik weg moest ivm afspraken rond 12:30 a 13:00 kwamen de dames ineens binnen. Toen ik wegging rond 1300 waren er 10 denk ik. nog steeds weinig toch? Maar eerst moesten ze allemaal even roken etc.... Onverrichter zaken maar weer weg. (Oh, ik ging erheen mede voor Sabina, en die herkende ik alleen aan haar tattoos, op de foto's superlekker, maar die foto's zijn van vele jaren geleden, en vele vele kilo's lichter.. niet meer mijn smaak nu)

Wat denken jullie, Sixsense beter ?
 
@henkbal1974 vanaf 17 uur zullen vrijwel alle dames er zijn. Reken op zeker 50 dames (normaal zijn er meer, maar we gaan richting Orthodox Pasen op 4/5 mei). Wat Reiziger zegt klopt ook, rond een uur of 1 zijn er op een vrijdag al heel wat. De sfeer in Sixsens is ook heel anders dan in Venus. In Sixsens ben je zo aan de praat met een dame of andere heren. Veel plezier! En als het je lukt Salsa (die is er meestal op vrijdag) op te sporen dan krijg je ook meteen goed advies over de dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan