Eerste keer?!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robert1973

Newbie
3
27/10/21
3
Wil heel graag 21 juni as naar Sixsense. Nog nooit zoiets gedaan, maar wil voor ik 50 wordt eens een leuke dag hebben en denk dat dit hier kan.
Ben in al deze dingen niet ervaren en hoop wat ervaren 'rotten' om gezellig pilsje/wijntje te drinken, veel lachen en wat meisjes ontmoeten.
Alleen daar binnenkomen is ook zo eenzaam…
Vindt 1 van de ervaren gasten het leuk om me een beetje te introduceren?
Heb er zin in, maar ook spannend.
Hopelijk tot op de parkeerplaats
Gr R
 
Je kunt er absoluut een hele leuke verjaardag hebben. En je kunt kameren en je laten pijpen en meisjes neuken zolang je geld hebt 🥳

Inderdaad, de meeste bezoekers komen alleen.

De allereerste keer meteen op je verjaardag gaan en dan een "perfecte" dag te ervaren is misschien wat veel gevraagd.

Online kun je je er met het lezen van allerlei posts goed op voorbereiden. Maar niets kan op tegen er een paar keer zelf te zijn geweest.

Neuken leer je ook niet uit een tekstboek ;)
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met je eerste bezoek. Je kan op het huisforum van de club ook al eens je komst aankondigen onder 'Meeting point' moest je gezelschap willen hebben of iemand die je in 1-2-3 wegwijs wil maken.

In de club is er genoeg te doen en zijn er vaak mensen die een babbeltje willen slaan aan de bar of op het terras.

Mijn enige tip voor je is om met de dames steeds afspraken op voorhand te maken. Er zitten toch een paar te mijden meiden tussen die wel eens profijt durven halen uit een first timer.
 
Wil heel graag 21 juni as naar Sixsense. Nog nooit zoiets gedaan, maar wil voor ik 50 wordt eens een leuke dag hebben en denk dat dit hier kan.
Ben in al deze dingen niet ervaren en hoop wat ervaren 'rotten' om gezellig pilsje/wijntje te drinken, veel lachen en wat meisjes ontmoeten.
Alleen daar binnenkomen is ook zo eenzaam…
Vindt 1 van de ervaren gasten het leuk om me een beetje te introduceren?
Heb er zin in, maar ook spannend.
Hopelijk tot op de parkeerplaats
Gr R

Dus je gaat vandaag alleen naar sixsens. je krijgt gratis toegang op verjaardag. geniet ervan lieve vriend. ik ga morgen. als je er toevallig bent, laat het me dan weten.
 
Op je verjaardag kun je helaas niet gratis naar binnen, maar wel met korting.
En het is mij niet helemaal duidelijk of Robert1973 nu bedoelt "voordat hij 50 wordt", of "als cadeau aan zichzelf op zijn 50e verjaardag".
 
Ik ben het bos door de bomen wat kwijtgespeeld.

Deze SC wil ik wel eens bezoeken maar ik kan iet meer terugvinden wat de (standaard)tarieven van de dames zijn en wat er dan is inbegrepen.

Zo kan ik beter voorbereid hier binnen stappen.

BTW loont het de moeite om op een donderdag vroeg binnen te stappen (voor de iets langere inkomprijs)?
 
Normaal is 60 voor de eerste 30 minuten, en 50 voor elke extra 30 minuten...
En dat is PZC en NMC...

Maar er zijn er altijd die zeggen dat PMC standaard is en PZC 50 extra kost... upsellen van standaard extra's komt steeds vaker voor... waarschijnlijk omdat veel mannen erin trappen... of niet goedkoop over willen komen...

Ik zou gewoon gaan als het jouw uitkomt, als je op een tientje moet kijken zou ik helemaal niet gaan... de meeste vrouwen zijn er niet in de eerste uren na opening al... dus het enige voordeel is dat je overal rustig kunt zitten, eten, badderen etc.. en dat alle kamers nog beschikbaar zijn...
 
Ja het loont om vóór 11:30 uur binnen te komen voor €60 in plaats van €70. Je kunt dan rustig ontbijten, de club verkennen, desgewenst de sauna, jacuzzi, stoombad of zwembad in, voordat je met een dame de kamer op gaat.
De standaardprijs is €60 voor het eerste half uur en €50 voor elk volgend half uur. Welke diensten daar in zitten verschilt per dame en kan ook van de klant afhangen (zorg dat je fris uit de douche komt en frisse adem). Er zijn dames die bepaalde diensten zoals TZ niet aanbieden, dames die extra vragen voor bepaalde diensten en er zijn veel dames waar PZC, TZ en beffen gewoon inclusief zijn. Sommigen doen dat pas bij minimaal een uur kamertijd.
 
Ik ben het bos door de bomen wat kwijtgespeeld.

Deze SC wil ik wel eens bezoeken maar ik kan iet meer terugvinden wat de (standaard)tarieven van de dames zijn en wat er dan is inbegrepen.

Zo kan ik beter voorbereid hier binnen stappen.

BTW loont het de moeite om op een donderdag vroeg binnen te stappen (voor de iets langere inkomprijs)?
Eur 60 eerste half uur eur 50 tweede half uur. Wat is inbegrepen hangt van klik en hygiëne af. Maak vooraf duidelijke afspraken. Ook een dame wil vaak eerst weten met wie ze te maken heeft, het zijn ook mensen. Dus ik vind opmerking over upsellen enigzins misplaatst
 
Allen al bedankt voor de info!

En dat 10-tje extra is niet het probleem hoor, maar lijkt me wel handig om alles rustig te kunnen verkennen zonder aangeklampt te worden...

Bij het kameren, moet je de tijd zelf in het oog houden of is dat aan de DVP?
Wil maar vermijden dat er na het hoogtepunt nog een afrekening bovenop komt omdat we over tijd zijn gegaan.
 
Bij de meeste dames kun je het aan de dame over laten. Een dame waar je vaker komt zal ook niet snel een punt maken van 5 minuten meer. Maar aangezien je nieuw bent heb je kans op een dame met een oostblok uurwerk (dan duurt een half uur ineens 15 minuten) of een dame die wel €50 vraagt bij een tijdsoverschrijding. Dus je kunt beter zelf de tijd bij houden.
 
Normaal is 60 voor de eerste 30 minuten, en 50 voor elke extra 30 minuten...
En dat is PZC en NMC...

Maar er zijn er altijd die zeggen dat PMC standaard is en PZC 50 extra kost... upsellen van standaard extra's komt ste
Allen al bedankt voor de info!

En dat 10-tje extra is niet het probleem hoor, maar lijkt me wel handig om alles rustig te kunnen verkennen zonder aangeklampt te worden...

Bij het kameren, moet je de tijd zelf in het oog houden of is dat aan de DVP?
Wil maar vermijden dat er na het hoogtepunt nog een afrekening bovenop komt omdat we over tijd zijn gegaan.
De dames houden de tijd wel in de gaten, maar als je het naar je zin hebt is het toch niet erg als het onverhoopt langer is dan je had verwacht
 
Je kunt het ook anders bekijken: €110 is een zeer goed uurloon voor fysiek, maar vooral mentaal zware arbeid. In 4 uur verdienen de dames evenveel als iemand in hun land van herkomst in een maand verdient.
De dames die mindere service bieden verdwijnen ook vaak weer snel, omdat ze niet genoeg verdienen.
In een bordeel of achter de ramen verdienen ze enkele tientjes per uur.
In diverse clubs (AcaGold, Penelope, RTC clubs, Venus) verdienen ze iets minder.

Zo gek is dat bedrag nog niet. En ik schaam me dan ook niet als ik een dame €110 geef na een heerlijk uur.

De dames kunnen het ook proberen in een club met een hogere uurprijs. Maar ze komen vaak terug omdat ze daar uiteindelijk toch minder verdienen.
 
Als je naar de ramen gaat betaal je 50 euro voor een vluggertje met slechte service en sta je zsm buiten. In een club ben je snel 150 - 200 kwijt voor een uur en ook met minder service. De saunaclub dames geven ongelooflijk goede service voor een bedrag dat relatief laag is. Dus men zou minder veeleisend mogen zijn en dankbaar voor deze lieve dames. Ik gaf voordat ik monogaam werd met mijn vriendinnetje in Sixsens trouwens altijd iets meer aan de dames als de service goed is.
 
Overigens zeg ik niet dat EUR 110 geen competitief tarief is voor een saunaclub. Ik zeg alleen dat de prijs niet hoog is voor de geleverde service. Dus die veeleisendheid siert niet en waardering zou op zijn plaats zijn.
 
Overigens zeg ik niet dat EUR 110 geen competitief tarief is voor een saunaclub. Ik zeg alleen dat de prijs niet hoog is voor de geleverde service. Dus die veeleisendheid siert niet en waardering zou op zijn plaats zijn.

Je zou ook als uitgangspunt kunnen nemen dat betalen voor sex belachelijk is.
En voor bepaalde handelingen extra kosten rekenen helemaal "erg" is...

Veel dames lachen sommige mannen zelfs uit dat ze betalen... als je ze wat langer kent vertellen ze dat gewoon...

Het is gewoon business, je moet er onderling uitkomen, en uiteraard met wederzijds respect.

Vaak is het respect er niet vanuit de man.
Vaak is het respect er niet vanuit de dame.

Dan werkt het niet. Daar leer je van. En ga je naar de volgende.
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook als uitgangspunt kunnen nemen dat betalen voor sex belachelijk is en dat bepaalde handelingen dan nog een keer extra kosten helemaal "erg" is...

Veel dames lachen sommige mannen zelfs uit dat ze betalen... als je ze wat langer kent vertellen ze dat gewoon...

Het is gewoon business, je moet er onderling uitkomen, en uiteraard met wederzijds respect.

Vaak is het respect er niet vanuit de man.
Vaak is het respect er niet vanuit de dame.

Dan werkt het niet. Daar leer je van en dan ga je naar de volgende.
Je zou ook als uitgangspunt kunnen nemen dat betalen voor sex belachelijk is en dat bepaalde handelingen dan nog een keer extra kosten helemaal "erg" is...

Veel dames lachen sommige mannen zelfs uit dat ze betalen... als je ze wat langer kent vertellen ze dat gewoon...

Het is gewoon business, je moet er onderling uitkomen, en uiteraard met wederzijds respect.

Vaak is het respect er niet vanuit de man.
Vaak is het respect er niet vanuit de dame.

Dan werkt het niet. Daar leer je van en dan ga je naar de volgende.
Je zou ook als uitgangspunt kunnen nemen dat betalen voor sex belachelijk is en dat bepaalde handelingen dan nog een keer extra kosten helemaal "erg" is...

Veel dames lachen sommige mannen zelfs uit dat ze betalen... als je ze wat langer kent vertellen ze dat gewoon...

Het is gewoon business, je moet er onderling uitkomen, en uiteraard met wederzijds respect.

Vaak is het respect er niet vanuit de man.
Vaak is het respect er niet vanuit de dame.

Dan werkt het niet. Daar leer je van en dan ga je naar de volgende.
Beetje merkwaardig verhaal. Als jij de dames kent betaal je dus ook. Maar echt he als ik mijn favorietje een hele dag claim verdient ze niks als ik haar niet een redelijk bedrag geef. De meisjes leven er van.
 
Ze leven ervan ja... En vaak kunnen en willen ze er niet zomaar uit stappen omdat ze een bepaald leventje gewend zijn...

En als je ergens solliciteert, op je 25e of 30e of 35e, en de enige werkervaring is prostitutie...
Dan krijg je geen baantje waar je lekker veel mee verdient...
Daar hebben veel dames "geen zin" in...
 
Laatst bewerkt:
Ze leven ervan ja... En vaak kunnen en willen ze er niet zomaar uit stappen omdat ze een bepaald leventje gewend zijn...

En als je ergens solliciteert, op je 25e of 30e of 35e, en de enige werkervaring is prostitutie... dan krijg je geen baantje waar je lekker veel mee verdient... Daar hebben veel dames "geen zin" in...
Sommige dames willen dit werk ook niet blijven doen ….. het is inderdaad best moeilijk zonder escape …
 
Gisteren voor de eerste keer naar een SC en het is goed meegevallen.
Net voor half twaalf binnengestapt en 60€ afgetikt.

Je krijgt een korte uitleg van wat waar is te vinden is.
En het klopt wel, niet de meest overzichtelijke omgeving, ben wel een paar keer 'verkeerd' gewandeld als ik ergens moest zijn.

Heerlijk ontspannen sfeer daar. Had een boek meegenomen om de 'dode momenten' te overbruggen (maar ook om te vermijden dat alle DVP's daar me steeds zouden aanspreken om te gaan kameren).

Het ontbijt was degelijk. Beter en meer keuze dan ik al in verschillende hotels heb gezien. Middageten was summier en het avondeten best uitgebreid want het loont de moeite om te spreiden in tijd.

2x gekamerd.

1ste was met Cathy (geen idee of het juist is geschreven). Een klein en fijn meisje va, Roemenie. Twas een leuk half uurtje en bijbetaald voor PZC.

2de kamer was met Suzy van Moldavië. Deze was maar matig...op de kamer tot 2 maal toe wilde ze upsellen wat de goesting serieus temperde. Maar wel een leuk einde.

Heb met niet zoveel DVP's gesproken over prijzen...maar van 30-60 en 60-110 heb ik niet veel gemerkt. het was elke keer meer. Misschien omdat ik op mijn 1tje was en te eerlijk dat het mijn eerste keer in de club was.

Wil zeker nog wel eens teruggaan en dan misschien met een andere beer van dit forum...dan moet ik niet alleen maar lezen tussendoor.
 
Heb met niet zoveel DVP's gesproken over prijzen...maar van 30-60 en 60-110 heb ik niet veel gemerkt. het was elke keer meer. Misschien omdat ik op mijn 1tje was en te eerlijk dat het mijn eerste keer in de club was
Ik denk inderdaad dat men misbruik maakt van het feit dat je nieuw bent. Of je hebt de verkeerde dames getroffen …. Ik heb Mona als mijn vaste vriendinnetje en ga alleen samen met haar met anderen naar de kamer voor een trio; dus nooit problemen, integendeel ….
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan