Recensie Eileen Doubletstraat 4k2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
782
09/01/22
964
74
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
van de week bij deze Eileen ze lijkt als 2 druppels op Lori qua lichaam alles
bij binnenkomst met tool gewassen en plaats genomen op bed. Eileen stond al klaar met het condoom ze heeft me heerlijk afgetrokken en begon hierna met pijpen dit doet ze goed met diepuh halen
hierna heb ik Eileen op haar ruggetje met haar mini kutje omhoog en begon haar diep te pompen dit ging heel erg goed
hierna was het tijd voor doggie Eileen heeft een lekket mini kontje om tegen aan te stoten het duurde ook niet langvoordat ik heerlijk in haar klaar kwam
Eileen heeft helaas net als Lori slappe borstjes maar wel een lekker klein kutje
ik ga mischien weer terug
ze is wel heel lief en geduldig en geen klokken kijker
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren had ik zin in een nieuwe dame, een nieuwe smaak. Het aanbod viel wat tegen en ik had niet zoveel tijd. Uiteindelijk gekozen voor Eileen op 4k2. Niet mijn type qua uiterlijk, maar de nood was hoog.

Op haar kamer eerst een wasje gedaan (zij niet), daarna haar lichaam staande verkend. Ze liet zich gewillig vingeren en ze werd al snel kleddernat. Vervolgens op bed gaan liggen zodat ze mij kon pijpen. Dit deed ze goed, maar niet zo lang. Ze ging uit eigen initiatief op me zitten en bereed me. Na een tijdje vroeg ze om een change en zijn we gewisseld naar missionaris. Vervolgens nog doggy gedaan en zij heeft het met de hand afgemaakt.

Eileen is heel vriendelijk en neemt de tijd, maar er zijn wel een paar minpuntjes. Ze waste zich achteraf niet bepaald grondig (klein beetje water en een handdoek erlangs). En de thermometer in haar kamer stond op standje sauna. Tering zeg, wat was het warm daar! Echt niet prettig.

Ze zei tegen me dat ze vandaag voor 2 weken teruggaat naar Roemenië en dan weer terugkomt. Ik zal echter waarschijnlijk niet bij haar terugkomen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan