Recensie Eilin, Eindhoven, Baekelandplein 8R 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar1688

Wandelaar
51
12/10/22
30
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Vanavond voor het eerst bij Eilin geweest.
Lieve uitstraling. Eenmaal boven begon ze rustig met wat strelen. Rustig opgestart en daarna pmc. Echt heerlijk zoals ze zit doet.
Na het pijpen overgegaan op cowboy mijn favoriete standje. Dit deed ze eerst lekker sensueel en langzaam aan naar werd het steeds harder. Heerlijk.
Haar poesje is zo strak en ze heeft me dan ook helemaal leeg gemolken.
Voor degene die van kleine petite dames houden die echt strak zijn, dan moet je eens bij haar langs gaan.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prima ervaring, zit samen met Roberta op nummer 8.
Allebei toppertjes, maakt het wel lastig om te kiezen tussen die 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze dame weer eens bezocht, een leuke kleine meid die best enthousiast te werk gaat. Ayleen/Eilin is vriendelijk en wat rustig in het begin, maar zodra ze op het bed is en van start kan, krijg je een behoorlijke sessie die niet kort is. Oraal is ze lekker, op zich niet echt afwisselend, maar wel stevig en met een goed gevoel. Vervolgens kwam ze bovenop en weet ze je met een lekker tempo een tijdje te berijden waarbij ze je ook aankijkt, vervolgens gewisseld en heb ik het afgemaakt in doggy. Het is een leuke en vriendelijke meid die voor 50 euro een prima dienst levert op het plein.

Herhalingsgevaar is groot.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij haar geweest. Prima ervaring. Vriendelijk in de omgeving. Pijpen was dik oké en daarna lekker doggystyle neuken. Ze heeft echt een mooi kontje dus het hoogtepunt liet niet lang op zich wachten
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
met up with this sexy lady for a booking at the square. It was an okay experience with amazing doggy. This girl can really take a pounding. The way she looks at you as you drill her guts is such a turn on. Would have preferred to use my own condoms which I brought but she insisted on her own tight fitting, plastic bag like condoms. I brought Durex AND Skyn so have no idea how those are worse than her no brand stuff. That aside though, i think she's a wonderful lady I'd return to
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Woensdag langs het plein gegaan. Helaas geen Stefanie of Karla, was ook vrij druk moet ik zeggen. Kon niet te lang blijven maar gelukkig trok Eilin de aandacht. Lekker petit figuurtje, mooie borstjes, dus dat maakt deze jongen wel warm.

Naar binnen, uitgekleed en plaatsgenomen op bed. Vriendelijke dame die lekker pijpt, maar daar kom ik niet voor. Dus Eilin on top en ik aan haar harde tepels likken. Lekker hoor. We wat veel glijmiddel maar toch nog wel strak. Cowgirl was toch iets te voorzichtig vanuit haar kant, dus even wisselen. Missio vind ik altijd wel lekker om hard en diep te stoten, maar ik moet zeggen dat ze het goed kan hebben. Ik had er wel zin in dus heb nog even lekker 10 minuten liggen pompen zo waarna ik het condoom volschoot.

Wasje na, kusjes op de wang en terug de deur uit. Eilin was wel heel attent, vroeg of ik niks was vergeten, mijn zonnebril nog had bijvoorbeeld. Pakje peuken was uit mijn zak gevallen, die raapte ze voor me op en gaf ze me nog. Al met al prima kwartiertje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
€50,-
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week bij deze leuke dame geweest.
Ze is spontaan en maakt ook oogcontact tijdens het pijpen en neuken.
Ze gaat binnenkort weer terug naar haar geboorteland.
Veel extra's deed ze niet maar ga zeker nog een keer terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week een bezoekje gebracht bij Aylin, aardig dame en doet goed haar best om het jou naar je zin te maken . Voor mij zelf geen herhaling omdat er geen klik is .
 
Vanavond na het werk toch nog even naar het plein geweest. Ze stond al in haar normale kleding, maar liet me toch nog even binnen.

Wat een genot is deze dame bovenop. Vandaag eens reverse cowboy gedaan. Zo heerlijk om haar lipjes om mijn lul te zien schuiven met dat lekkere kleine kontje🤤

Tot nu toe mijn favorietje op het plein
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan