Mallepieter
Newbie
- 2
- 05/07/26
- 1
Iemand een idee wie de blonde dame op nummer 15 is, die naast die Misja staat? Blondine met flink wat tattoos
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs een Hongaarse dame ,maar weet er verder weinig van .Iemand een idee wie de blonde dame op nummer 15 is, die naast die Misja staat? Blondine met flink wat tattoos
Prima te doen verschild nogal maar zou het er niet om latenWeet iemand of er na 12u in de avond nog veel bezetting is op een doordeweekse dag?
Die jonge dame met al die tatoeages?Goedemiddag medewandeleaars.
Wie is die dame die op 12 rechts zit een nieuw gezicht?
Alvast bedankt , Grtzz Preach
Ja die met die tattoeages, iddDie jonge dame met al die tatoeages?
Die heeft al op verschillende huis nummers gezeten. Ik heb geen naam maar ze is zeker de moeite waard.
likken aan de barstjes vindt ze niet echt fijn maar daar hebben meer dames van het plein last van.
Volgende keer zal ik haar naam vragen en een recensie schrijven.
De dame 12 links heeft ook al op verschillende nummers gezeten. Dit is een TMM!!! Die zorgt alleen voor problemen. Weg blijven daar!!
Welk nummer zit gabriella ?Gabriela, Carina, Mylène, Lisa (Nr 11 maar weet niet of ze nog terugkomt?), Gina, Joy, Karla, Maya zo even uit mijn hoofd![]()
4 Rechts,Welk nummer zit gabriella ?
Ze is op vakantie4 Rechts,
Hoorde afgelopen week wel op het plein dat ze binnenkort op vakantie gaat. Weet niet of ze deze week nog aanwezig is.
Uiterlijk en de geboden service is erg persoons afhankelijk.Werken er nog dames met een donkere huidskleur die echt de moeite zijn om naar toe te gaan op het Baekelandplein?
Ook Mila op 2 is niet te versmaden. Stevige billen en spreekt gewoon Nederlands.Werken er nog dames met een donkere huidskleur die echt de moeite zijn om naar toe te gaan op het Baekelandplein?
Nee dat is niet Gabriellabeste mede wandelaars, ik ben net terug van het mooie pleintje en ik ben bij een dame geweest die in het midden van de rij zit aan de overkant van de ingang. Een mooie vrouw met lang geblondeerd haar, prachtig figuur en een gehaakte body aan waar haar borsten volledig in te zien zijn. Ze vertelde me dat ze uit Italië komt maar ze wilde haar naam niet zeggen met een beetje aandringen zei ze (vrij ongeloofwaardig) Gabriela. Kan iemand mij vertellen of dat klopt of totaal niet?