• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Eindhoven algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou wie het dan ook mag zijn blijf bij haar weg, waardeloos. Ze begint met vragen om meer geld, alles gaat moeizaam en zelfs zit ze erbij te gapen! Je mag alleen aan haar borsten komen. Ze trekt er meteen een condoom omheen en begint te pijpen maar in haar andere hand heeft ze een stukje keukenrol waar ze telkens in spuugt omdat de smaak zo vies is van de condoom. Pijpen slaat ook kant nog wal en dan begint ze af te trekken terwijl ik vraag om te neuken. Ik wilde afbreken en gaan, ze mocht het geld houden en toen begon ze hardop te roepen dat ik boos deed en rustig moest blijven en ik deed niets dan alleen zeggen dat ik weg wil en dat ze het geld mocht houden. Hier was geen redden meer aan en ik liet haar even haar gang gaan maar ik ben uiteindelijk gegaan en ze heeft haar geld gehad!! Vermijden en ik hoop dat ze hier ook niet lang zal zijn maar zo te lezen is ze er al enkele jaren als het de persoon is die gezegd wordt! Ik heb dit nog nooit meegemaakt en dit was ook echt iets om over na te denken!!

Deze dame vormt samen met haar zussen en of nichtjes een familie clan op het plein.
Geen van deze dames zijn voornemens om ook maar enige vorm van service te verlenen!
Helaas ben ik er ook ingetrapt. Geld afgegeven en het gezeur begint. Gewoon oplichtings praktijken.

De desbetreffende dame waar ik toen binnen ben geweest is niet Permanent "werkzaam" op het plein. Een waarschuwingsrecensie is daardoor lastig te schrijven. Geen naam en vaste huisnummer maakt de dames vogelvrij.

Bovenstaande informatie heb ik van verschillende inside bronnen vernomen.

Hi everyone, I'm visiting Eindhoven in a few days and plan to stop by Baekelandplein. I only have 50 euros to spend, so I'm wondering which prostitute is the best choice for that amount. I have a preference for someone who does '69' without me having to pay extra for it.

Then you need Mylene, she sucks so nicely and deep, and 69 is usually no problem for her, and she doesn't look at the clock, she's on the right at 9, you won't regret it.
On which days and times is she available? I also saw that her location is 9R. Does that mean she is at house number 9, by the window on the right? Als Mylene niet beschikbaar is wanneer ik langskom, bij welke meiden kan ik dan terecht?

Laatst bewerkt:
Vannacht ff geweest op het plein het aanbod in Eindhoven blijf ik bagger vinden en dat is ook niet veranderd helaas.

Na een rondje gelopen te hebben ging ik beetje de dames observeren. Op het zelfde moment kwam een gast voorbij de raam van misja gelopen en zij tikte gelijk op de raam van kom naar binnen. Ik had gelijk in me hoofd deze gast gaat teleurgesteld zijn. Hij ging naar binnen en kwam binnen 10min naar buiten. Nadat hij buiten was ging hij kijken naar andere dames dus dat vond ik vreemd. Dus ik vroeg aan hem hoe het het bij misja was hij zei dat het echt waardeloos was. Hij was binnen en misja had haar vriendin Beatrice erbij gevraagd en die gast ging akkoord met een trio. Hij vertelde dat misja en Beatrice hem alleen 2min hebben afgetrokken en gepijpt en voor de rest niks gedaan. Hij heeft ook nog eens 150€ betaald voor 2min alleen trekken en pijpen wat nergens op sloeg. Hij gaf aan spijt te hebben.

Ik vraag me echt af hoe kunnen zulke dames nog steeds werkzaam zijn op het plein. Vooral misja na zoveel klachten ongelooflijk!

Vannacht ff geweest op het plein het aanbod in Eindhoven blijf ik bagger vinden en dat is ook niet veranderd helaas.

Na een rondje gelopen te hebben ging ik beetje de dames observeren. Op het zelfde moment kwam een gast voorbij de raam van misja gelopen en zij tikte gelijk op de raam van kom naar binnen. Ik had gelijk in me hoofd deze gast gaat teleurgesteld zijn. Hij ging naar binnen en kwam binnen 10min naar buiten. Nadat hij buiten was ging hij kijken naar andere dames dus dat vond ik vreemd. Dus ik vroeg aan hem hoe het het bij misja was hij zei dat het echt waardeloos was. Hij was binnen en misja had haar vriendin Beatrice erbij gevraagd en die gast ging akkoord met een trio. Hij vertelde dat misja en Beatrice hem alleen 2min hebben afgetrokken en gepijpt en voor de rest niks gedaan. Hij heeft ook nog eens 150€ betaald voor 2min alleen trekken en pijpen wat nergens op sloeg. Hij gaf aan spijt te hebben.

Ik vraag me echt af hoe kunnen zulke dames nog steeds werkzaam zijn op het plein. Vooral misja na zoveel klachten ongelooflijk!
Hoe laat was dit incident ?

Dit soort dames opereren in stilte. Veruit de meeste mannen nemen hun verlies en ondernemen geen actie. Mannen met een relatie Willen geen problemen met een prostituee. Dit weten deze dames maar al te goed!!

Een enkeling laat de security komen en heel soms wordt er zelfs politie werk van gemaakt.

Security maar zeker ook de dames zijn goed geïnformeerd en weten welke de probleem dames zijn. Het is net een dorp, ons kent ons.

Advies wat ik heb gekregen van een dame is om zelf op de alarm knop te drukken zodat de security komt. Op dat moment weet ook iedereen dat er (weer) een calamiteit is bij deze dame.

Dit zorgt voor onrust op het plein. Bij herhalingen van dezelfde incidenten bij dezelfde dame is de security dit zat en kan de beheerder vragen om deze dame te weigeren.

Nogmaals bovenstaande is het advies van een dame.

Mijn advies is om Girls review te lezen en eens rond te vragen bij wandelaars. Sommige wandelaars zijn echte veteranen die je een heel goed advies kunnen geven.

Ik zelf ga pas bij een nieuwe dame naar binnen als ik goede verhalen hoor van een wandel veteraan.

Hier ben ik een newbie maar loop al een aantal jaren mee. Om mezelf nu een wandel veteraan te noemen gaat mij een beetje ver. Zeg maar wandel senior....

Dit soort dames opereren in stilte. Veruit de meeste mannen nemen hun verlies en ondernemen geen actie. Mannen met een relatie Willen geen problemen met een prostituee. Dit weten deze dames maar al te goed!!

Een enkeling laat de security komen en heel soms wordt er zelfs politie werk van gemaakt.

Security maar zeker ook de dames zijn goed geïnformeerd en weten welke de probleem dames zijn. Het is net een dorp, ons kent ons.

Advies wat ik heb gekregen van een dame is om zelf op de alarm knop te drukken zodat de security komt. Op dat moment weet ook iedereen dat er (weer) een calamiteit is bij deze dame.

Dit zorgt voor onrust op het plein. Bij herhalingen van dezelfde incidenten bij dezelfde dame is de security dit zat en kan de beheerder vragen om deze dame te weigeren.

Nogmaals bovenstaande is het advies van een dame.

Mijn advies is om Girls review te lezen en eens rond te vragen bij wandelaars. Sommige wandelaars zijn echte veteranen die je een heel goed advies kunnen geven.

Ik zelf ga pas bij een nieuwe dame naar binnen als ik goede verhalen hoor van een wandel veteraan.

Hier ben ik een newbie maar loop al een aantal jaren mee. Om mezelf nu een wandel veteraan te noemen gaat mij een beetje ver. Zeg maar wandel senior....
Ja precies heel veel mannen hun verlies dat is het treurige maar er zijn al heel veel klachten op dit platform over misja maar ze werkt er nog steeds hel
Echt ? Beatrice was klaar met werken en stapte om 00:30 in de Taxi 😉
Het was 100% Beatrice maar het kan ook zijn dat ik me met de tijd vergis dat het rond 23:45 kon zijn gebeurd

Want Beatrice is slank en gebruinde lichaam met tatoeages en is de buurvrouw van misja maar ze deed gister blijkbaar ook gwn mee met de streken van misja

Wat is het plein om te janken zeg 😓 😥 😪
Gisteravond geweest, onverrichte zaken weg gewandeld.
Dat het nog bestaat, ze kunnen plein net zo goed sluiten. Is bergafwaarts gegaan.
Het is Komkomer tijd...

Lees je op deze site in en je kan het kaf van het koren scheiden.

Er valt nog steeds iets leuks te score op het plein. Goed inlezen voordat je ergens naar binnen gaat voorkomt teleurstellingen!

Het is Komkomer tijd...

Lees je op deze site in en je kan het kaf van het koren scheiden.

Er valt nog steeds iets leuks te score op het plein. Goed inlezen voordat je ergens naar binnen gaat voorkomt teleurstellingen!
Helemaal met je eens.
Het is een wisseling van kamers en namen waardoor je de kluts kwijtraakt. In tegenstelling tot 10-15 jaar geleden is het plein er echt op achteruit gegaan.
Ik kwam er "graag" nu dus niet meer. En als ik ga is het Mwaah.
Vroeger was het tijdens komkommertijd goed te doen.

De voorloper van girlsreview was hookers.nl. Op hookers.nl was het algemeen beeld van het pleintje ook niet positief gekleurd. Dus dat is van alle tijden.

Eindhoven met 46 kamers is natuurlijk geen Antwerpen of Duisburg waar veel meer diversiteit is zoals echte SM meesterressen met goed ingerichte kamers en voor voor de liefhebbers mooie transen.

Maar ook in die steden, zeker met name Duisburg, is het niet meer zoals voor de corona periode. In Duitsland is in ~2017 een pasjes systeem of iets dergelijks ingevoerd. Veel goede dames zijn toen gestopt. Das war einmal!

Laatst stond op internet dat de gemeente Eindhoven een vergunningsvrije werkomgeving voor DVP's wil. Dit betekend in de praktijk dat een DVP legaal thuis klanten mag ontvangen. Utrecht loopt hierin voor.

Dit is overigens nog niet definitief beslist!

Thuisontvangst wordt nu al grootschalig gedaan met als wervingsplatforms Kinky.nl en sexjobs.nl.

Of dit beter is als het oude vertrouwde en veilige pleintje? Geen idee. Ik denk wel dat het pleintje met de tijd mee moet gaan en meer aandacht moet besteden aan:

-Dames met oplichtingspraktijken per direct de toegang ontzeggen!

-Goed ingerichte SM kamers met mooie meesteressen zouden een goede aanvulling zijn.

Tijden veranderen zelfs voor het oudste beroep van de wereld.

Raluca en misja zijn nu zo slim om ook andere namen te gebruiken
Zouden eigenlijk door beheerders geweerd moeten worden!
Geen service kan ik beamen bij beide dames
Pas 100 keer over geschreven hier met uitvoerige beschrijving hoe die 2 zussen eruit zien. Zelfs de andere dames op het plein kennen hun.
Die blonde zit vaak op de plek van Beatrice als ze op vakantie is.
Zamir7 heeft gelijk, misschien niet in de tijdstip maar dat beatrice meedeed in die trio
Baekeland is klaar voor mij na dit treurige incident, voortaan ga ik naar bordelen.
Beatrice is bevriend met die 2 oplichter zussen. Dus bij haar kan je er beter niet over klagen.

Terug
Bovenaan Onderaan