Nou wie het dan ook mag zijn blijf bij haar weg, waardeloos. Ze begint met vragen om meer geld, alles gaat moeizaam en zelfs zit ze erbij te gapen! Je mag alleen aan haar borsten komen. Ze trekt er meteen een condoom omheen en begint te pijpen maar in haar andere hand heeft ze een stukje keukenrol waar ze telkens in spuugt omdat de smaak zo vies is van de condoom. Pijpen slaat ook kant nog wal en dan begint ze af te trekken terwijl ik vraag om te neuken. Ik wilde afbreken en gaan, ze mocht het geld houden en toen begon ze hardop te roepen dat ik boos deed en rustig moest blijven en ik deed niets dan alleen zeggen dat ik weg wil en dat ze het geld mocht houden. Hier was geen redden meer aan en ik liet haar even haar gang gaan maar ik ben uiteindelijk gegaan en ze heeft haar geld gehad!! Vermijden en ik hoop dat ze hier ook niet lang zal zijn maar zo te lezen is ze er al enkele jaren als het de persoon is die gezegd wordt! Ik heb dit nog nooit meegemaakt en dit was ook echt iets om over na te denken!!