• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Eindhoven algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die smerige blonde snol is heel makkelijk te herkennen met dr dikke arrogante blonde rotkop.

Al vaak gezegd maar zal het nogmaals herhalen. Degene die op het raam gaan lopen tikken en "baby come" die moet je snel voorbij lopen. Degene die gewoon rustig in dr stoel zitten en een keer vriendelijk lachen dat zijn de goede. Die hoeven geen hele show op te voeren want loop jij niet naar binnne dan doet de volgende (vaste) klant dit wel.

Dit geld in privehuizen,saunaclubs en alle redlightzones. Als je dan alsnog dom genoeg bent om te hebben dan verdien je het ook gewoon. Zelfde als van die domme mensen die in avn die politie trucjes aan de deur trappen of geld overmaken aan een "lover" in t buitenland hahah.

Spot de verlegen/rustige goedlachse dames en ga hiervoor. En loop de ADHD patiënten voorbij. Dan zit je normaal gezien ruim aan de veilige kant kwa service. Maar de betreffende dame op he plein is echt heel makkelijk herkenbaar met dr arrogante stinksmoel. Ergens snap ik ook niet dat er onderling niet word ingegrepen en zo eentje word buitengewerkt. Zowel voor de andere dames en exploitanten is dit geen reclame voor het plein aangezien dit gezeik blijft terugkeren.

Als je nieuw bent op het plein kun je altijd iemand aanspreken voor wat een veilige keuze is en waar weg te blijven. Gelukkig is dat maar bij een enkeling.

Sucsex en neukze🤣

Die smerige blonde snol is heel makkelijk te herkennen met dr dikke arrogante blonde rotkop.

Al vaak gezegd maar zal het nogmaals herhalen. Degene die op het raam gaan lopen tikken en "baby come" die moet je snel voorbij lopen. Degene die gewoon rustig in dr stoel zitten en een keer vriendelijk lachen dat zijn de goede. Die hoeven geen hele show op te voeren want loop jij niet naar binnne dan doet de volgende (vaste) klant dit wel.

Dit geld in privehuizen,saunaclubs en alle redlightzones. Als je dan alsnog dom genoeg bent om te hebben dan verdien je het ook gewoon. Zelfde als van die domme mensen die in avn die politie trucjes aan de deur trappen of geld overmaken aan een "lover" in t buitenland hahah.

Spot de verlegen/rustige goedlachse dames en ga hiervoor. En loop de ADHD patiënten voorbij. Dan zit je normaal gezien ruim aan de veilige kant kwa service. Maar de betreffende dame op he plein is echt heel makkelijk herkenbaar met dr arrogante stinksmoel. Ergens snap ik ook niet dat er onderling niet word ingegrepen en zo eentje word buitengewerkt. Zowel voor de andere dames en exploitanten is dit geen reclame voor het plein aangezien dit gezeik blijft terugkeren.

Als je nieuw bent op het plein kun je altijd iemand aanspreken voor wat een veilige keuze is en waar weg te blijven. Gelukkig is dat maar bij een enkeling.

Sucsex en neukze🤣
De meesten wandelaars zijn schizofreen, en durven je nog niet eens aan te kijken ,snap ik wel als je zi lelijk bent als ik .

op het raam gaan lopen tikken
Het is alweer een tijdje geleden
maar je had ook twee van die dames
Van nummer 19 of zo
die stonden samen het glas er bijna uit te slaan
Aandacht kregen ze wel maar bij zo'n dame durf ik nou ook weer niet naar binnen

Gisteren om 16:30 nog even op het pleintje geweest
ik had een tip gehad van onze medewandelaar preach
met wat toppertjes
of ze waren er niet of ze hadden een zeer lange date
Dus ik stond lekker in de schaduw in het hoekje bij nummer 12
toen mijn aandacht werd getrokken naar de Roemeense Maria op nummer 11
Ben ik daar maar even geweest voor een half uur
best een leuke dame spreekt perfect Engels
is een beetje mollig het was geen superervaring
maar ze liet zich graag likken en rimmen dit was van tevoren besproken

Op het pleintje was het eigenlijk heel rustig

Beatrice had geen klanten
ze zat haar lange zwarte haren te kammen
ik ben bij haar nog nooit binnen geweest bij haar
maar volgende keer ga ik het toch eens proberen

Het is alweer een tijdje geleden
maar je had ook twee van die dames
Van nummer 19 of zo
die stonden samen het glas er bijna uit te slaan
Aandacht kregen ze wel maar bij zo'n dame durf ik nou ook weer niet naar binnen

Gisteren om 16:30 nog even op het pleintje geweest
ik had een tip gehad van onze medewandelaar preach
met wat toppertjes
of ze waren er niet of ze hadden een zeer lange date
Dus ik stond lekker in de schaduw in het hoekje bij nummer 12
toen mijn aandacht werd getrokken naar de Roemeense Maria op nummer 11
Ben ik daar maar even geweest voor een half uur
best een leuke dame spreekt perfect Engels
is een beetje mollig het was geen superervaring
maar ze liet zich graag likken en rimmen dit was van tevoren besproken

Op het pleintje was het eigenlijk heel rustig

Beatrice had geen klanten
ze zat haar lange zwarte haren te kammen
ik ben bij haar nog nooit binnen geweest bij haar
maar volgende keer ga ik het toch eens proberen
Ja beatrice is eigenlijk altijd wel een zekerheidje kwa service. Lekker lichaam en lekker poesje hehe. Kan ook lekker pijpen. Daar kun je gerust je geld besteden. Dat is ook zo een voorbeeld van rustig blijven zitten. Die kijkt vaak nog niet eens als iemand voorbij loopt. Alleen als ze ziet dat iemand blijft staan. In het begin zit een oudere nl vrouw. Die loopt ook altijd maar druk te gebaren dat je moet komen. Sorry ieder zn smaak maar daar zouden de rollen omgedraaid moeten zijn want daar ik niet voor betalen als er een heel plein met lekkere twintigers zit🤣

Terug
Bovenaan Onderaan