WHEM Ekene patience

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

instalmen

Meubelstuk
Forumpionier
1.050
06/07/21
581
Deze model-dame deed erotische massage met happy end. Adverteerde toen op speurders, en meen tevens op sexjobs.

Heeft iemand een idee of ze dat nog doet. Drukke dame, aan de filmpjes te zien, met presenteren van beauty, cosmetica producten.

Dame boeit me enorm, en was indertijd een draadje op het andere forum.

Wie weet of ze nog massages geeft ?
 
Adverteert momenteel weer volop op Marktplaats onder verschillende namen en plaatsen, zoals Patience en Maria. Bij haar is het alleen de vraag waar ze precies is en op Whatsapp wordt ook niet altijd snel gereageerd.
In ieder geval lijkt het erop dat ze weer werkzaam is.
 
Vroeg na appcontact bij mij eerst om wat geld te lenen in ruil voor massage.
Doe ik zeker niet bij mensen die ik nooit gezien heb.
Vervolgens stuurde ze alsmaar aan op filmpjes of foto's te kopen. (Ook geen behoefte aan)
Tot een date is het vooralsnog niet gekomen. Ook vroeg ze nog of ik misschien interesse had in basiscursus Engels ofzo.:ROFLMAO::ROFLMAO: Heb wel eens horen waaien dat er soms meer mogelijk is. Lijkt me wel eens wat met haar.
Van de week weer eens proberen.
 
Ze adverteert veelal op Marktplaats onder verschillende namen en net zoveel plaatsen en telefoonnummers. Op een gegeven moment herken je haar manier van adverteren wel. Adverteert als masseuse en in de tekst verwijst ze meestal ook naar haar werkzaamheden als model.
Op Kinky haar paar keer gezien onder Maria. Zoek op Vlissingen en omgeving van 15 kilometer. Meestal vind je haar dan wel (als advertentie online is).
Maar ze is echt heel bijzonder, zowel in werk als afspreken. Zij krijgt het echt voor elkaar om binnen 5 minuten van Middelburg naar Rotterdam te reizen of andersom. Adverteert ze in Rotterdam, heb je ook contact met haar en zeg je dat je er met tien minuten kan zijn. Zegt zij dat dit goed is en in Rotterdam is. Na een kwartier is ze opeens in Middelburg.

Het is dat het me vaker gelukt is af te spreken, daarom weet ik dat het geen fake is. Maar ze is echt bijzonder en dan heb ik het nu nog niet eens over de masseer kwaliteiten, of beter gezegd het ontbreken ervan 😂
 
Ze schooiert steeds voor een tikkie van 10€. Maar tot 'n afspraak komt het niet. Soms wil ze voor 10 € ruilen voor paar foto's, maar heb ik niks aan.
Volgens mij heeft ze stuk of 3 , - 4 tel.nrs. Hoe te bereiken snap het niet, en heeft ze haar zin even niet, gooit ze je op block.

Ben er met pozen al paar jr mee bezig
 
Ze schooiert steeds voor een tikkie van 10€. Maar tot 'n afspraak komt het niet. Soms wil ze voor 10 € ruilen voor paar foto's, maar heb ik niks aan.
Volgens mij heeft ze stuk of 3 , - 4 tel.nrs. Hoe te bereiken snap het niet, en heeft ze haar zin even niet, gooit ze je op block.

Ben er met pozen al paar jr mee bezig
😂 Tikkies zijn heel herkenbaar, heb ze ook ongevraagd voorbij zien komen. Ooit, tijdens de Lockdowns, eens voor € 10 een virtuele sessie gedaan. Die was net als haar massages heel erg slecht dat het gewoon weer leuk was.
Ook het moeilijk te bereiken is herkenbaar. Het blijft ook bijzonder dat ze vaak op dezelfde dagen in verschillende steden adverteert.
En heb je af kunnen spreken, dan ga je een van de slechtste massages ooit krijgen. Ik heb het al vaker gezegd, het is zo slecht dat het gewoon leuk is.
 
Ze adverteert veelal op Marktplaats onder verschillende namen en net zoveel plaatsen en telefoonnummers. Op een gegeven moment herken je haar manier van adverteren wel. Adverteert als masseuse en in de tekst verwijst ze meestal ook naar haar werkzaamheden als model.
Op Kinky haar paar keer gezien onder Maria. Zoek op Vlissingen en omgeving van 15 kilometer. Meestal vind je haar dan wel (als advertentie online is).
Maar ze is echt heel bijzonder, zowel in werk als afspreken. Zij krijgt het echt voor elkaar om binnen 5 minuten van Middelburg naar Rotterdam te reizen of andersom. Adverteert ze in Rotterdam, heb je ook contact met haar en zeg je dat je er met tien minuten kan zijn. Zegt zij dat dit goed is en in Rotterdam is. Na een kwartier is ze opeens in Middelburg.

Het is dat het me vaker gelukt is af te spreken, daarom weet ik dat het geen fake is. Maar ze is echt bijzonder en dan heb ik het nu nog niet eens over de masseer kwaliteiten, of beter gezegd het ontbreken ervan 😂
Hey Eric,

Paar jaar geleden ben ik wel eens geweest. Ze ontving in Mburg. 40 euro was toen een massage, stelde weinig voor. Maar gek genoeg klede ze zich uit en ik mocht er neuken ook. Niks extra`s. Later ging ik nog wel eens, toen was het ineens 10 euro extra. Je mag het niet zeggen maar het is een echte Nigeriaan, niet betrouwbaar dus. Neuken was wel lekker met der, en pijpen was niks bijzonders. Ik ging dus later eens terug. Toen gaf ik 50 euro, terwijl de massage 40 euro was. Ze gaf maar 5 euro terug. Omdat ze geen wisselgeld meer had. Ik zei trek die 5 euro er maar af als ik een volgende keer langskomt. Maar toen wist ze ineens van niks meer toen ik een vorige afspraak bij der maakte. En idd. het is een onbetrouwbaar iemand. Later ook nooit meer kunnen afspreken. Toen was woensdagmiddag 14 uur goed, en toen belde ik er, toen kon ze ineens niet meer was ze in bespreking, terwijl we 14 uur hadden afgesproken. En ook zeer hypocriet dat ze zegt dat ze niet aan sex doet. De eerste keer kwam ik dus voor massage, en ze was zo geil als boter. klede zich uit en ik mocht er na die massage wat niks voorsteld idd, beetje wrijven. toen mocht ik er neuken. Geil is ze wel, maar niet te vertrouwen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben een keer in een hotel in Rotterdam bij haar geweest voor een massage. Masseren kon ze echt niet. Was wel een geil uurtje verder. Vond haar een lekkere vrouw en ook wel grappig. Een stuk voor haar rijden, met de kans dat ze niet komt, doe ik niet. Maar weer in Rotterdam met haar afspreken ga ik waarschijnlijk nog wel een keer proberen.
 
Laatst geweest. Ontving niet in Middelburg maar ergens in de buurt.
Zoals hierboven al stond. kan inderdaad niet masseren. Werd uiteindelijk meer beetje naakt knuffelen/zoenen. Neuken/pijpen/rukken kon allemaal niet omdat het kennelijk haar huis niet was. En anders werd de huiseigenaar boos.
Wel een lieve dame en het is ook goedkoop.

Anyway, niet voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan