Electra Dominanteh

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou ben ik al met enige regelmaat deze dame tegen gekomen.
Heeft iemand ervaring met deze dame?
Ik wil het best meemaken, op haar app staat ook mooie foto, binnenkort een uur afspreken, lijkt mij heerlijk uitputtend.
 
Het Electra profiel is nu ook offline maar merk op dat ze als Paris Conty beweert "maar" 180 lang te zijn. Een paar maanden terug stond er een Kinky review bij die klaagde over dat ze minstens 190 was meen ik me te herinneren.

Aan de foto's/videos te zien heeft ze wel een flinke pik
 
Heb haar in Amsterm gezien tijdje geleden ze is zeker 1.90 en ik had haar dominatie gevraag dat heb ik geweten ze is vrij groot en ramt hem er in zonder remorse, terwijl ze me pakte sloeg ze me zachjes in het gezicht en spuugde in mijn gezicht...een beleving toen begon ze op mijn tepels te bijten terwijl ze het deed...niet voor de zwakkere deze ze heeft kort blond haar en ziet er precies zo uit als op de foto's ....
 
Heb haar in Amsterm gezien tijdje geleden ze is zeker 1.90 en ik had haar dominatie gevraag dat heb ik geweten ze is vrij groot en ramt hem er in zonder remorse, terwijl ze me pakte sloeg ze me zachjes in het gezicht en spuugde in mijn gezicht...een beleving toen begon ze op mijn tepels te bijten terwijl ze het deed...niet voor de zwakkere deze ze heeft kort blond haar en ziet er precies zo uit als op de foto's ....
Toch een keer bij deze Domina langsgaan
 
Waar bevind deze domina zich?
Het betreft dus niet de eerder door mij, in reactie #20 gemelde Electra's‼️ Momenteel is de Electra van dit draadje, in Amsterdam te bezoeken, maar daar kan ze dus zo vertrokken zijn¹.
Haar advertentie staat blijkbaar wel eens inactief, of ze maakt een nieuwe aan.

¹ Eerder was ze ook in Breda, Den Haag en wellicht nog elders.
 
Dat is inderdaad een unieke feature. Ik heb bij het zoeken, niet verder dan de 1e foto gekeken, het was me dus ook niet opgevallen. Dit kan dan wel weer als een heel erg niche kink worden aangemerkt.
Ik vind het vooral heel stoer.
Trans is al een grote stap in het leven, en dan werken als TVP met zo'n handicap.
Niet de aandacht mee trekken in de tekst, maar maar gewoon op sommige foto's met of zonder kunstbeen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan