WHEM Elektra Budel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies wat hierboven staat idd Hamont. Dame noemde zichzelf toen Nikki (sweetnikki op hookers volgens mij) en er was flink wat onenigheid in het topic over haar. Volgens mij heeft ze het topic toen laten verwijderen (dit konden de dames zelf aanvragen volgens mij?) weet het allemaal niet helemaal zeker maar dit is wat bij mij is blijven hangen.

al gevonden https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/budel/9278624-elektra

ze heeft haar naam aangepast en haar tarief aangepast (was 160 als ik me niet vergis) heb een tijd zitten twijfelen maar door het gedoe op hookers toch maar niet gedaan toen. Als iemand een recente ervaring heeft hoor ik het graag?
 
Laat maar weten hoe het bevallen is.. als het de moeite is ga ik er ook wel een keer langs als ik in de stemming ben voor een paar gigantische kwarktassen?
 
Klopt. Ze was regelmatig op hookers sweet-nikki.Volgens mij redelijk goede resencies. Ik heb er een cardate mee willen doen in de omg, van eindhoven, maar niet van gekomen van haar kant uit.
 
Ik ben een tijd geleden een keer bij haar geweest in Hamont. Aardige dame, zeer stevig, kletskous en het was een behoorlijke troep in huis is me bijgebleven. Niet vies of zo, maar overal lag vanalles. Kleding handdoeken enz. Ook had ik toen het idee dat ze onder invloed was of zo. Toch wel lekker geneukt Ze vond hard stoten wel lekker en ik ook. Pijpen was wel oke.
 
Ben er onlangs ook geweest, is redelijk vermagerd tov haar foto's...speciaal gezicht heeft ze wel...mooie ogen ook.Vriendelijke madam maar praat aan 1 stuk door 🙈!Dat was er soms iets teveel aan voor mij maar kom... verder wel lekkere sex...heeft een hèèl strak kutje btw🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan