Recensie Elena, Alkmaar, Achterdam 11 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scooby-Doo

Stamgast
Forumpionier
746
21/07/21
282
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom in de jaren dat ze al werkt op de Dam er af en toe maar het blijft goed (een beetje afwerksex maar dat mag de pret niet drukken)
Lekker pzc en een paar keer behoorlijk diep dat ze pijpt.
Ze komt altijd lekker bovenop en ik maak het vaak nog lekker af in doggy.
Lekker door stoten in doggy ook als ik al ben gekomen lekker..
 
Ik was gisterenavond bij haar, op een regenachtige avond, en de meeste dames weinig klantjes hadden.

PZC doet ze erg goed.

Leeftijd ligt wel een stukje hoger denk ik. Ze zegt 28, maar als je goed kijkt is dat eerder 35 a 36. Maar prima.

leuk gesprekje nog na afloop, ze ziet mij nog weleens terug.
 
Ze gaf me vorig jaar pmc en nmc voor € 50,-. Was lekker, maar ik wist niet dat pzc en cim tot de mogelijkheden behoorde. Dat lijkt me best wel een feest.
Ja ze kan zeker diep pijpen. Zelf noemde ze het 'deep throat', maar ik zag 'm niet helemaal verdwijnen...
 
Oké hou wel in de gaten dat ze meestal eind juni terug gaat naar familie ,en dan pas weer in september terug komt.
Dat doet ze al jaren zo zal niet veranderd zijn denk ik.
 
ja dat geloof ik meteen, ken ook wat andere dames die zo hun patroontjes hebben met de vakanties. Andreea g2k2 komt bijvoorbeeld standaard op 27 december uit Roemenië terug na de kerst.

Jammer als we Elena even een tijdje moeten missen, maar ze is nog niet van plan te stoppen zei ze me laatst. Dus dat is wel heel goed nieuws :)
 
vind haar er slecht uitzien laaste keer dat ik haar zag. Grindtegel gezicht in het licht
Ze heeft kleine putjes in haar wangen. Dat kan goed zijn gekomen van acne in haar tienertijd.
Ken meerdere mensen die dat ook hebben.

Vind sowieso dat veel dames er in het licht / overdag veel minder goed uitzien. Dat rode schemerlicht maskeert toch een hoop.
Laatst zag ik Steffi buiten, voor haar vond ik dat dan weer niet. Schatte haar buiten jonger dan op haar kamer. Meestal is zoiets omgekeerd.

Sommigen geef je gewoon geen stuiver als je ze buiten ziet lopen. Doorsnee types die je zo voorbij loopt, alleen niet met doorsnee werk dan;-)
 
was in Alkmaar algemeen net behandeld. Gisteren nog niet, stond andere dame op haar kamer, kan nog wel even duren voor ze er weer is. Als we haar zien melden wij ons. Denk dat veel dit wel willen weten dan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan