Recensie Elena, Alkmaar, Achterdam 11 k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bijna elk jaar kwam ze in september weer terug ,dit jaar weet ik het niet ze ging voor mij ook veel eerder weg dan voorheen.
Nog even wachten dus voor dat deze blonde stoot er weer is'
 
Ben gister bij der beland , was zeker geen straf ze was leuk in de omgang ze zag er goed uit!
Lekker pzc waar ze goed diep mee ging ,daarna zei bovenop en lekker afgemaakt in doggy.
Haar ass up! En lekker door pompen.
Ze maakt nu wel meer geluid tijdens het neuken ,toch is mijn pik niet gegroeid dus dat is het vast niet😂😂
De tijd vliegt bij haar altijd..
 
Gisteren weer bezocht deze dame. Wat een fijne vrouw is het toch.

Ik had maar 15 minuten nodig om klaar te komen, pijpen en daarna neuken. Voor mij is dat snel. Met name het neuken vind ik altijd lekker met haar, een mooi uitzicht op haar lichaam en op die mooie bos krullen.

Elena bedankt, en tot gauw maar weer ;) :)
 
Ik ben deze week nog eens bij Elena langs geweest, denk voor het eerst sinds een jaar, anderhalf jaar. (Moet ik nog eens terugzoeken).
Kort gezegd vond ik haar niet of nauwelijks veranderd, ook niet sinds mijn eerdere bezoeken.

Dat van dat slecht uitzien kan ik dan ook echt niet beamen. Het Is ook een periodiek terugkerend commentaar, hier en/of voorheen op Hookers. Ook mogelijk dat ik zelf ook weer een jaartje of anderhalf ouder geworden ben en (nig weer) minder gaaf ben gaan uitzien, waardoor het me niet opviel. Of misschien heeft Elena gewoon een wat eigenzinniger huid dan sommige anderen. Of varieerr de hoeveelheid make up. Waar ze naar mijn idee overigens geen enorme hoeveelheden van gebruikt en ook niet nodig heeft. Of -laatste optie- ze heeft een wat wisselvallig slaappatroon.

Hoe het ook zij, naar mijn idee is het nog steeds een heel leuke meid om te zien, qua gezicht, haar en vormen. En een mooie stem heeft ze ook. Eigenlijk niet echt uitzonderlijk knap, wel heel aantrekkelijk, een soort poppengezichtje in positieve zin, geen 20 meer, maar toch. Een type dat in het gewone leven waarschijnlijk moeite zou hebben / heeft zich de mannen en kandidaatvriendjes van het lijf te houden waar ze ook gaat.

Daarom toch nog maar eens langs gegaan.
Ik herkende ook weer helemaal het gemixte gevoel waardoor ik ook vroeger, ondanks al die mooiheid en aantrekkelijkheid en zeker prima skills met pijpen, toch bijna steeds koos voor andere dames met vergelijkbare diensten en prijzen (daar lag het dus niet aan) ook al legden die het objectief gezien ruim af tegen Elena qua uiterlijk èn skills.
Ik voelde me nooit helemaal op mijn gemak. Op een of andere manier wekken haar looks en stem een verwachting, wens van gemoedelijkheid op (bij mij althans) die ik in conversatie en houding en sfeer niet herken. Ofschoon Elena beslist vriendelijk is (haar soms wat bozige of sombere blik voor het raam moet je negeren, die zie je niet terug zolang je binnen bent). En je kunt ook echt niet zeggen dat ze kil is.

Maar ik voel wel steeds die afstand, een gezellig of ontspannen gesprekje wordt het nooit, eerder een vraag en antwoord spel. Veel andere dames in het vak weten gewoon wat meer hartelijkheid te tonen (of te veinzen, ik ben natuurlijk realist maar laat me voor de gelegenheid graag voor het lapje houden….).

Enfin ook dit was dus nu niet anders dan langer geleden.

De sex zelf hou ik even relatief beknopt. Het is jammer dat je van dat lekkere lijf en die prachtige borsten (nog steeds twee van de aantrekkelijkste op de achterdam) weinig te zien krijgt door een minimaal lampje. Ook dat was vroeger al zo, maar als ik daarover zeurde deed ze voor de duur van het bedwerk dan wel even een extra lampje aan. Nu niet. Wellicht stuk, maar ik denk dat ze dat dan ook graag zo houdt…
Ik weet dat Elena geen pzc (meer) doet, of althans in elk geval niet bij mij, dus daar heb ik ook niet naar gevraagd. Beffen was 30 euro extra tegenwoordig. Next time zei ik. Never nooit dacht ik.
Met pijpen ging meteen het condoom erom, in geheel slappe toestand, geen gefriemel of geknuffel vooraf.
Pijpen is Elena heel goed in en ze doet ook erg haar best en een prettig tijdje. Geknield tussen mijn benen. Vervolgens Elena on top. Deed ze niet slecht, ook even wat draai/schuurbewegingen. Toch voelde ik niet superveel. Toen we op mijn verzoek naar doggy overschakelden bleek waarom: ook een oude gewoonte van Elena: superveel glijmiddel. In het verleden was dat ook al zo, maar na 2 keer wist ze dat ik daar niet zo van ben en kon het ook met een druppeltje. Nu maar niet over gezeurd.
Lekker tegen het goed ontwikkelde achterwerk van Elena aanbotsend herkende ik ook dat gevoel, in dit geval in positieve zin. Uiteindelijk heb ik het met handwerk afgerond, mijn lul enkele keren tussen mijn vingers uitschietend van de glij. Maar toch succesvol nadat het condoom eraf geroetsjt was. Elena pakte een papiertje maar drukte dat gelukkig niet ertegen aan voor of terwijl ik klaarkwam (kennen de lezers dat gevoel?) en verschoot ook niet toen er een en ander over haar vingers ging (je weet nooit hoe streng in de leer een dame die haar leven gebeterd heeft is geworden.)

Resumé: Elena is in mijn beleving nauwelijks veranderd (afgezien van een wat beperkter dienstenaanbod en helaas ook het beprijzen van beffen). Nauwelijks veranderd zowel op positieve als op negatievere punten. Het blijft wat mij betreft een dame die ik aan anderen zeker kan aanraden. En Ik zal zelf vast ook nog wel eens bij haar binnengaan ondanks mijn persoonlijke aarzelingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben laatst ook bij haar geweest. En als je haar goed en netjes behandelt en iets meer betaalt is er nog steeds heel veel mogelijk. Ik vond het lekker om haar echt als sletje te gebruiken, door bijv. haar hoofd goed op je pik te drukken als ze me pijpt. En daarna is het lekker om haar hard op z'n hondjes te neuken. Ik zal niet in details treden, maar het was weer erg lekker & geil.
Samen met Sylvia is zij toch wel een van de lekkerste dames van de Achterdam; Sylvia blijft wel mijn absolute favoriet!!
 
Heb Elena niet meer gezien. Begreep dat ze gestopt zou zijn, en ze haar woning heeft opgezegd.

Na de week dat het raam van haar kamer (11k2) was ingeslagen (dacht begin juni) heb ik haar niet meer gezien.
 
Laatst bewerkt:
elena deed voor corona tijd bare. daarna deed ze het niet meer.
Al zeer lang voor de corona tijd niet meer bare. Zie ook in het forum nzc. Daarna hield ze toch nog heel veel klandizie. Niet iedere dame hanteerd PZC en CIM, daar is en blijft een hele grote markt voor. Net als Ghost beaamde in #42, heb ik haar nooit slecht er uit gezien, hetgeen u eerder sugereerde. U hebt kennelijk iets tegen haar. Dat ze kennelijk nu wegblijft, de reden er van heeft duidelijk een andere oorzaak. Als de werkplek niet meer veilig is, blijft de dame natuurlijk weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan