Recensie Elena, Amsterdam, Ruysdaelkade 141-1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jimnld

Wandelaar
32
04/08/21
26
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze viel me al op deze maandagochtend, maar mijn interesses waren toch voor mijn vaste meisje Polina op 141-boven.
Ze was er helaas (nog) niet, dus maar bij de Spaanse Elena( tattoo op haar linkervoet) binnen gestapt.
Elena is een klein 1.65 poppetje met kenmerk een tattoo tussen haar borsten.

Wat we binnen hebben deden was zoals bij alle dames op de kade. Niet veel bijzonders en niet veel anders😄
Het was wel goed genoeg om nog een keer te gaan als mijn vaste plekken er niet zijn
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag ook bij deze spaanse binnen gelopen.
Ze sprak me aan haar kleine postuur maar wel lekkere sili borsten.
Aan de deur afgesproken voor suck and fuck voor 50

Eenmaal binnen deed ze haar ding, ik netjes uitkleden en mijn handen even wassen.
Aan haar houding te zien wou ze snel beginnen. Geen stress ik had wel zin in een snelle 2e wip op de middag :)

Ze laat je wel lekker aan haar borsten zitten dat is wel geil.
Een goede B cup siliconen schat ik niet al te hard. past wel bij haar petit lichaam
Pijpen was vrij kort maar wel lekker
Dan met neuken wou ik haar bovenop mij, wat me gek maakt om zo een petit boven op je te zien zitten.

Ze hield wel haar hand er tussen, welke ik rustig weg probeer te halen

Toen manoevreerde zij hoog boven op mij waardoor ik niet goed kon stoten. en het gefriemel met haar hand maakte me beetje zacht.
Vervolgens over gegaan in doggy, waarbij ik grapte laat mij het werk maar afmaken, weer dat handje steeds, wat ik opperde om weg te halen,
Zei ze ik hou alleen condoom vast, ja zal wel, ze zei wel in doggy neem me goed hard.
Hoewel zij haar hand ervoor hield heb ik wel alsnog hard proberen te stoten, en greep ik haar smalle middel goed stevig vast.

Tijdens het wassen erna had ik wel vriendelijk gewezen dat ze wel echt van de veiligheid is met haar handje, zei ze ja voor 50 euro moet ik wel voorzichtig zijn he.
HAd gezegd wil niet in discussie gaan maar condoom rolt niet 1 2 3 van mijn lul af als die goed hard is.
Al met al toch genoten van deze snelle wip, met deze petit poppetje.

Geen herhalingsgevaar voor mij in ieder geval
 
Heb haar een tijd terug bezocht niet voor het eerst, herkende haar eerst niet maar ben eens eerder bij haar naar binnen gelopen, toen vond ik er niks aan maar gehoopt dat het dit keer beter was. Dus niet, 100 euro betaald en ze vroeg na 5min pijpen al of ik langer wou blijven. Stond met 15min al weer buiten, geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan