Recensie Elena, Antwerpen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
21/04/23
13
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/elena-sexy-girl-and-hoot.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Truc met fake bank account
Cash betalen ging niet. Moest via instant transfer. Die toevallig niet aankomt. Alsnog cash betalen. Standaard service was wel gewoon goed maar een uur heeft het zeker niet geduurd.
Qua uitzicht vond ik ze persoonlijk nog beter dan op foto.
Toch een zeer slecht gevoel aan over gehouden! Constant leugens en de angst dat er een bodyguard gaat binnenvallen
 
Laatst bewerkt:
Los even van de aangeboden mogelijkheden in de ad (alles; dus red flags)
hoort dit dan niet beter onder Misstanden, melden en veilig afspreken thuis?overeen
Is dat een red flag? Als alles aangeduid staat noem je gewoon de gewenste service via WhatsApp voor je afspreekt? Weinig problemen gehad in verleden.
De aangeboden mogelijkheden in ad komen praktisch nooit overeen met de werkelijkheid.
Soms staat enkel massage en mag alles. Soms staat er alles en mag niks.
 
Sorry dan, maar voor mij zijn dat red flags. Dame zou NL spreken en dan alles aangevinkt laten? Ze heeft dus geen benul van wat er wordt aangeboden.
Trigger voor mij zijn intiem zonder, CIM+slikken, fisting g/o, poep- en plassex g/o etc.
En dat de dame niet deugt is jou nu helaas ook wel duidelijk.
 
Dat klopt wel, maar vaak krijg je iemand anders dan de dame aan de lijn, waar wel alles kan en daarna bij de dame dus niks. Vandaar een nogo voor mij.

Laat je het topic verplaatsen naar Misstanden?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan