WHEM Elena, Assendelft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
oplichters vragen vaak een aanbetaling. Dat wil nog niet zeggen dat een vrouw die een aanbetaling vraagt ook een oplichter is. Het probleem is dat je voorzichtig moet zijn met een vooruitbetaling, je loopt risico, dat is duidelijk. Maar ik kan me wel voorstellen dat al die no shows ook zeer vervelend zijn voor de dames en dat ze zekerheid willen via een aanbetaling. Wat betreft deze dame kan ik zeggen dat ik in app contact met haar heb gestaan en min of meer nog sta en niet de indruk heb gekregen dat dit een oplichtster is die alleen maar met je aanbetaling ervandoor wil gaan. Dit wordt gek genoeg bewezen doordat het me tot nu toe niet lukte om een afspraak te maken. Ze doet namelijk alleen sessies in het weekend en ik geloof voornamelijk op zaterdag. Dat komt mij niet echt goed uit. Mijn pogingen door de week iets af te spreken zijn daardoor mislukt. Maar als zij alleen 50 euro van mij had willen aftroggelen had ze wel een fake afspraak gemaakt. Die kreten op die telefoonpagina vind ik bijzonder vaag. Niemand die vertelt wat ze nou precies voor ervaring met haar telefoonnummer hebben gehad, alleen maar dat het niet deugt etc. Ik denk dus dat deze shaming niet terecht is en dat er met deze dame wel degelijk een echte ontmoeting te regelen valt. Ik zeg liever niet waar ze ontvangt, want ik weet niet of ze dat goed vindt, maar ze ontvangt soms in een privé ruimte, soms in een hotel. In beide gevallen in zuidelijk Noord Holland.
 
Of het echt is weet ik niet.
Ik heb de foto's opgezocht, die komen voor op pagina's die online content verkopen (lees: geef mij gratis geld).
Zou deze dame zich op SJ aanbieden?
Misschien wel.
Maar het is ook eenvoudig om met gebruikmaking van de sites de SJ ad te maken...
Moeilijk. Beslis zelf. Succes.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan