WHEM Elena Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dikke vette fake. Heb het over het feit dat het duur wonen is in zo'n ambassade wijk...en gelijk maar 1 vinkje ?..zet iemand hem nog even op wieheeftgebeld.nl?
En @admin deze mag naar misstanden...is mijn bescheiden mening
 
Ik denk dat het wel degelijk een echt adverterende dame is, Russische zo te zien aan haar WhatsApp.
Maar dat de foto's gepikt zijn kan ik bijna wel garanderen. Ik herken het type advertentie, en manier van schrijven.
 
Correct, ben een keer in Utrecht bij Laura geweest. Weliswaar een beetje meer ingereden als de foto's op het profiel, maar kwamen voor het grootste deel wel overeen. Een auto met iets meer praktijk ervaring zullen we maar zeggen ?
Het zullen snelwegkilometers zijn geweest
 
Hilarisch dit, heb talloze appjes gestuurd, steevaste antwoord, bby come, you want come? En busy now. Op vragen van mij zoals: do you have a selfie of can we make a video- call blijft het angstig stil. Conclusie, elke seconde besteden aan, tja aan wat eigenlijk, is zonde van leven.
 
Ik heb bij deze Anjelica op het bed gezeten, maar rechtsomkeer gemaakt.
Wel een aardige dame, maar ze vroeg me teveel voor bepaalde handelingen.
@Ted Heb je deze dame
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/1658934-anjelica#photos
echt gezien?

De foto's komen van onderstaande site:

En deze
 
Laatst bewerkt:
Ik ben midden November bij deze dame, Elena, geweest. Ze ontving in een studenten-complex achter de Staten-hal. Het was het meisje van de foto maar dan met blond haar. Half uurtje voor 80, tongzoenen, pijpen zonder condoom en neuken met condoom. Het was een heerlijk naturel meisje, superslank uit de Oekraine. Ik wilde een paar weken later nog eens langsgaan maar geen reactie meer via app en later was het nummer uit de lucht. Deze dames werken vaak een paar weken ergens en verkassen dan naar een andere stad of naar huis. Geen recensie vanwege luiheid.
 
Ik ben midden November bij deze dame, Elena, geweest. Ze ontving in een studenten-complex achter de Staten-hal. Het was het meisje van de foto maar dan met blond haar. Half uurtje voor 80, tongzoenen, pijpen zonder condoom en neuken met condoom. Het was een heerlijk naturel meisje, superslank uit de Oekraine. Ik wilde een paar weken later nog eens langsgaan maar geen reactie meer via app en later was het nummer uit de lucht. Deze dames werken vaak een paar weken ergens en verkassen dan naar een andere stad of naar huis. Geen recensie vanwege luiheid.
Maar nu is ze er dus weer als ik op haar advertentie klik
 
Maar is het dezelfde dame? Kan uit alle reacties slechts 1 recensie halen van @Rick666 , dus ben wel nieuwsgierig. Dame op de fotos ziet er naar mijn mening goed uit! Cup C wordt zoeken, dat wel
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan