Recensie Elena, Eindhoven, Baekelandplein 9 links 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mexxx

Wandelaar
Forumpionier
25
06/07/21
9
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag op het plein een rondje gelopen en bij Elena binnengewipt - omdat ze er erg goed uitzag in een wit lingerie setje. Ik kan me niet herinneren haar eerder gezien te hebben.
Elena is een kleine, slanke, vriendelijke jongedame uit Hongarije..
Boven aangekomen eerst de financiële kant afgehandeld en ons daarna allebei snel uitgekleed.
Zij lag eerder op bed dan ik. Naast haar liggen begonnen we met elkaar strelen. Best lang en lekker.
Daarna een pijpbeurt met condoom.. ik kon haar dankzij de spiegel van 2 kanten bewonderen.
Pijpen was heerlijk en na verloop van tijd vond ik het tijd om te neuken ; na "let's fuck" kwam ze cowgirl bovenop, heerlijk hoe zij je berijdt- maar ik hield het niet lang genoeg vol om ook nog andere standjes uit te proberen.
Als ze in EHV blijft ga ik zeker nog eens langs.
 
Ben gisteren ook bij Elena geweest. Hoewel ze haar naam iets anders uitsprak (ik weet niet meer precies hoe), is het afgaand op uiterlijk, land van herkomst, huisnummer weldegelijk deze dame. Inderdaad een bijzonder knappe vrouw, zonder meer top op het plein.

Eenmaal afgerekend (50EUR standaard) lag ze snel klaar op bed, ben ik naast haar gaan liggen en beginnen met strelen. Dit duurde best lang en was lekker om de borsten van zo een mooie meid uitgebreid te mogen masseren en likken. Ik ben iemand die het initiatief (en tijdsduur) eerder aan de dame overlaat, en dit duurde best lang. Het was de eerste keer dat ik haar bezocht, dus ging ik ervan uit dat ze met het oog op terugkerend bezoek me een fijne service wou bieden, wat wel meer gebeurt. Ik vroeg haar vervolgens om ook mijn penis te strelen en ze ging op me zitten en begon me lekker af te trekken. Tot hier een prima ervaring en deed ze best goed, zo goed dat ik bijna kwam en haar vroeg even te stoppen, want ik wilde deze schoonheid toch ook nog wel neuken.

Maar toen gaf ze aan de tijd op was en dat neuken niet meer kon, tenzij bijbetalen... Ik gaf aan dat ik na 2 minuutjes neuken wel klaar zou komen, maar ze stemde niet in tenzij bijbetalen. Ik was stomverbaasd, dit heb nog nooit meegemaakt. Ze heeft me dan nog 2 minuten verder afgetrokken, maar mijn goesting was weg en ben weggegaan.

Uiteindelijk maar 15 minuten binnen geweest en stond ik 50EUR armer en met een volle zak terug buiten, zonder geneukt te hebben of gepijpt te worden, tja. Ik begrijp heel goed dat de tijd beperkt is, maar dit vond ik erover. Er was zeker nog genoeg tijd om enkele minuutjes te neuken en mijn ervaring af te ronden, maar ze was enkel geïnteresseerd om me zo op te geilen om meer geld uit mijn zakken te slaan. Gelukkig had ik geen cash meer bij anders was het haar nog gelukt ook. Vind ik niet fair en enorme afknapper. Ik ben iemand die verzorgd is en zeer respectvol omgaat met de meisjes, meestal krijg ik dat ook terug. Het gebeurt zeer zelden dat ik buitenstap met het gevoel bedrogen te zijn, maar nog nooit dat ik niet eens geneukt heb.

Oppassen dus! Mij ziet ze niet meer terug.
 
In het donker zijn ze allen 'bijzonder' mooi. Ga maar een x in de ochtend, dan zie je allemaal oude zombies.
IK ging altijd naar dezelfde 2, vertrouwd en goed. De rest van die meiden zijn niks.
 
Krisztina en Isabella nr. 8. Je krijgt echt waar voor je geld. De meeste anderen zijn gewoon afwerkers. Dat is eigenlijk wel waar wij ze voor betalen.
Ik betaal bijna altijd gewoon het standaard tarief en idd, dit is standaard dus gewoon afwerken is prima (al zijn hier ook grote verschillen). Maar dan wil ik ook afgewerkt worden, niet eerst opgegeild worden om dan te mogen neuken voor nog eens 50EUR extra...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan